Prohlášení po VC Maďarska

F1NEWS.CZ, 29. července 2012, 16:03 Google+

Co říkají účastníci dnešní VC Maďarska na její průběh?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 29.07. 21:48) Napište svůj názor
McLaren

McLaren | foto: McLaren

Sdílejte článek

McLaren

Lewis Hamilton, 1.
Skvělý den, perfektní práce týmu včetně pitstopů, i diváci byly skvělí. Těším se na další závody, je toho ještě hodně před námi, musíme dál pracovat, ale dnešek ukázal, že můžeme být konkurenceschopní. Tenhle víkend ukázal, že je stále o co hrát. Fernando nezískal dost bodů a pokud budeme jezdit takto, můžeme ho dohnat. Potřebujeme konzistenci a zlepšení auta v mnoha ohledech a jsem si jistý, že to dokážeme. Je hezké jít na prázdniny s tím, že jsme zvítězili. Je to dobrý pocit a důležitý před letní pauzou. Stále je před námi spousta práce. Lotus byl neuvěřitelný. Pokud by se kvalifikovali výš, nebylo by možné je porazit. Když vyhrajete tímto způsobem (pod tlakem tak skvěléhho jezdce jako Kimi a Romain), je to den, kdy se musíte stoprocentně soustředit. Nikdy jsem jim však nedal šanci se přiblížit dostatečně. Ujistil jsem se, že jsem si schoval rychlost do posledního sektoru a v posledních zatáčkách jsem si udržoval dostatečnou mezeru.

Jenson Button, 6.
Myslím, že strategie by byla ok, ale zajel jsem příliš brzo a vyjel jsem do provozu na trati, ale snad se z toho poučíme. Nejsem spokojen se strategií, ale auto bylo dobré, měl jsem rychlost, ale v tom provozu jsem ji nemohl využít, takže to snad bude ok. 

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Těžký závod, ale Lewis odvedl skvělou práci, zvládl práci s pneumatikami a byl asi dokonce víc v klidu než my tady. Opravdu skvělá práce. Tohle jsme potřebovali. Fernando stále získává body, takže tohle je dobrý výsledek. Musíme tohle urdržet a získat ty body, které ještě zbývají do konce šampionátu. Není důvod, proč bychom nemohli bojovat o vítězství v Brazílii v obou šampoionátech. Měli sme rychlé, asi nejrychlejší auto, Lewis to zvládl, Lotus byl také rychlý a byl jemnější k pneumatikám. Budeme takto pokračovat, nedělat chyby a bojovat. 

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 2.
Jsme druzí, není to dost. Měl jsem problém s Kersem, což nám nepomohlo. Přístě to zkusíme zase. Je to pro nás ale dobrá pozice v šampionátu. Nebudeme však šťastní, dokud nevyhrajeme. Vždy se snažíte vyhrát a občas se dostanete blízko, takže je to trošku zklamání, že se nám to nedaří. Známe důvod - nejsme dostatečně silní v kvalifikaci a děláme si to zbytečně těžké v neděli. Měli bychom být schopni dostat nás do lepší pozice a získal více bodů, ale je to dlouhá sezona. Stále se zlepšujeme a až to přijde, skvělé, pokud ne, budeme se dál snažit. Jsem v F1 už dost dlouho na to, abych se tím zbytečně nezatěžoval. Měl jsem dobrý start, ale měl jsem problém s KERSem a mohl jej využít jen na 50% a ztratil pozici vůči Fernandovi. První kola nebyla dobrá, protože jsme se snažili rozjel KERS. Jsme druzí a třetí, což je dobré pro tým, ale stále se budeme snažit a doufám, že to brzy přijde.

Romain Grosjean, 3.
Byl to skvělý závod, bojovali jsme o výhru, oba vozy na čele, tým odvedl skvělou práci a jsme v dobré pozici co se šampionátu týče. Abych ale řekl pravdu, je to i trošku zklamání. Měl jsem dobrý souboj s Lewisem o vítězství, ale potom jsem se zasekl za Schumacherem, který vůbec nerespektoval modré vlajky, což mě stálo čas. Kvůli tomu jsem přišel o místo ve prospěch Kimiho a taky o šanci bojovat o vítězství. Je těžké tu předjíždět. Stále - vezeme však domů dost bodů, což je pozitivní. 

 

RED BULL

Sebastian Vettel, 4.
Myslím, že strategie byla dobrá. Stíhal jsem Grosjeana a zkusil udělat něco jinak a nakonec si myslím, že to byla správná věc. Nejdůležitější bylo vyjet před Alonsem, ale to bylo v pohodě. Mohlo to být také úplně jinak. Mohli odejít pneumatiky. Udělali jsme, co se dalo. Ztratil jsem nějaký čas za Buttonem, ale rychlost byla dobrá co se závodu týče. Potřebujeme ale lepší start a první kola. 

Mark Webber, 8.
Myslím, že jsme doufali, že na konci budou ostatní bojovat s pneumatikami, tam jsme ztratili tři pozice. Páté místo bylo možné. Myslel jsem, že bych měl zůstat na trati, měli jsme dobré časy, ale je těžké určit jednoznačně. Letos bylo hodně incidentů, kdy jezdci hodně ztratili kvůli pneumatikám. Nakonec nám strategie moc nevyšla. Ztratili jsme tři místa tím, že jsme zkusili něco jiného. Předjíždění zde je hodně těžké, proto potřebujete problém s pneumatikami ostatních a také dobrý poslední sektor. Byl jsem rychlejší, ale nedokázal to zvládnout. Máme před sebou spoustu práce. Včera to pro mě nebylo dobré a trošku jsme si hráli s ohněm. Ale stál jsme získali body a je to stále otevřené. Pochopitelně Fernando získal více bodů, dnešní závod byl zklamáním. Hodně jsem zariskoval v prvním kole a získal něco zpět, ale nakonec pro nás dnešek moc nefungoval. 

Christian Horner, šéf týmu:
V horkém odpoledni to byl hodně těžký a dlouhý závod. Seb vyzval Grosjeana po vnějšku do zatáčky číslo 1 a dostal se na obrubník, což pomohlo Buttonovi ho předjet po vnějšku ve druhé zatáčce. Od té doby jsme za Jensonem ztratili hodně času. Mark měl také dobrý start na tvrdší sadě a šel do závodu s tím, že nebylo jasné, za bude dvou čí tří zastávková strategie. Jensonn zajel do boxů brzy a my využili to místo dobrou práci v boxech a dostali se před něj. Když vyjel, měl Sebastian dobrou rychlost, ale dostal se do provozu za Grosjeanem a proto jsme se rozhodli jet na tři zastávky. Mark ukázal progres, ale my cítili, že pro něj bude lepší také tří zastávková strategie, jakmile se odprostil od Alonsa. Byla to skvělá práce mechaniků, kteří zvládli dostat Sebastiana před Alonsa a on potom stahoval vedoucí během posledních deseti kol, ale bohužel tam nebylo dost kol. S Markem jsme začali pozorovat problém s diferenciálem kolem kola 45 a i když se přiblížil Sennovi, nebyl schopen ho předjet. I tak odjíždíme na letní pauzu s 53 body k dobru v tabulce konstruktérů a druhým a třetím místem v poháru jezdců. Stále zbývá devět závodů a hodně věcí je před námi. Všichni si myslím zaslouží přestávku a budeme zpět ve Spa po měsíci, kdy plně nabijeme baterky.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 5.
Bezpochyby dobrý výsledek. Věděli jsme, že to nebude jednoduché, ale udržel jsem se před Webberem. Podle papírových předpokladů bych měl být na sedmém místě! Dohnat Hamiltona dnes bylo téměř nemožné. I když jsem ztratil čas za Pérezem, strategie se povedla. Räikkönen byl dnes také mimo dosah. Vedu o čtyřicet bodů s vozem, který v první polovině sezony nebyl nejlepší. Ale ještě nás čeká dlouhá cesta a musím to vedení udržet. Červenec byl stresující měsíc, plný práce v továrně. Teď si chci odpočinout, dobít baterie. Ve Spa chci být v perfektní formě a v Monze též.

Felipe Massa, 9.
Závod byl v koncích už na startu. Protočil jsem kola, asi byla přehřátá spojka. Ty dvě ztracená místa už jsem nezískal. Byl jsem lepší než Webber a Senna, ale předjet jsem je nemohl. Ale získal jsem body, to je dobré. Neměli jsme tu moc dobrou formu. První polovina sezony pro mě nebyla dobrá. A moje smlouva a pozice? Soustředím se jen na závodění a dobré výsledky. 

Stefano Domenicali, šéf týmu
Rozhodně to je případ sklenice napůl plné. Páté místo pro Fernanda mu zajistilo, že zůstal ve vedení šampionátu, což je důležitý úspěch, protože tento víkend jsme rozhodně neměli rychlost bojovat s nejrychlejšími. Byl to těžký závod, rozhodnutý už v kvalifikaci. Udělali jsme dobrou volnu co se strategie týče, Fernando se dostal před dvě auta rychlejší než jeho. Vlastně, start bylo to, co negativně ovlivnilo Felipeho. Místa, o která přišel, nemohl získat zpět i přesto, že byl rychlejší. Výsledek tohoto víkendu není špatný, ale je jasné, že se musíme podívat na data a zjistit, proč jsme nebyli schopni bojovat s nejrychlejšími a nejsme dostatečně konkurenceschopní jako v posledních závodech. Stále máme před sebou týden práce před letní pauzou, a hodně věcí, které musíme udělat, abychom zredukovali mezeru a připravit se co nejlépe na poslední dva závody v Evropě. Spa a Monza jsou závody s odlišnými podmínkami a odlišné od tratě v Budapešti, může se stát cokoliv. Bude důležité být připraven na vše. Budme se moci nadechnout na pár dnů, ale jsem si jistný, že všichni budou mít v hlavě jen jedno.

 

WILLIAMS

Bruno Senna, 7.
Byl to hezký závod. Hodně jsme pracovali na strategii, hlavně kvůli hrozbě deště. Hodně jsem bojoval a udržet v těchto teplotách pneumatiky provozuschopné, to dalo práci. Myslím, že tohle je pro nás bod zvratu. Závod byl dobrý, tým je spokojený a přestávka je vítanou příležitostí odpočinout si. 

Pastor Maldonado, 13.
Byl to obtížný závod. Měl jsem špatný start a ztratil hodně pozic. Navíc jsem dostal penalizaci. Souboj s Di Restou jsem jel nadoraz, ztratil jsem přítlak a zablokoval kola. Byl jsem na vnitřku zatáčky a přišel drobný kontakt. Musel jsem se soustředit hlavně na pneumatiky. Nyní se musíme soustředit na druhou polovinu sezony.

Mark Gillan, hlavní provozní inženýr
Jsem rád za Bruna, zajel excelentní závod. Šest získaných bodů je dobrým povzbuzením před pauzou. Pastorovi závod zkomplikoval špatný start. Bojoval, ale dostal penalizaci za kontakt s Di Restou. Chtěl bych poděkovat mechanikům, kteří si vedli skvěle a předvedli náš vůbec nejrychlejší pit stop.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 10.
Byl to pro nás tady v Budapešti těžký víkend, zkrátka jsme nebyli dost rychlí. V závodě jsem měl dobrý start a získal nakonec tři pozice, takže jsem získal co se dalo. Být spokojen s jedním bodem však není ideální situace. Musíme zjistit, proč nemáme rychlost a doufám, že ve Spa se nám povede lépe, po přestávce se budeme snažit udělat nezbytné zlepšení.

Michael Schumacher, nedokončil
Dnes to byl pochopitelně jeden ze závodů, na který nebudete chtít dlouho vzpomínat. Teplota motoru byla ještě před startem hodně vysoká a když jsem viděl žlutá světla, vypnul jsem motor. Poté, co jsem odstartoval z pit lane, dostal jsem penalizaci a potom jsem měl defekt pneumatiky. Takže už začátek závodu k nám nebyl moc milý. Vše, co nepotřebujete se spojilo dohromady. Neměli jsme před startem a během přehřívání plnou telemetrii, a proto jsme se nakonec rozhodli zajet do boxů a nepokračovat a neriskovat tak větší porušení, které by nám v dalším závodě mohlo uškodit. Teď před sebou máme pauzu a potom Spa a musíme pořádně podívat na auto. Tento víkend není ten, co si chcete pamatovat, ale i takové se dějí a musíte se s nimi smířit. Jsem si jistý, že v dalším závodě to bude mnohem lepší.

Ross Brawn, šéf týmu
Nico odvedl skvělou práci. Desáté místo je zruba odpovídající, možná ještě lepší, než jaká je teď naše pozice. Jel hodně dobře, zvládl pneumatiky hodně dlouho a to je dobré znamení, díky dobré strategii získal pár pozic. Michael měl horší závod a hodně se během něj stalo. Startoval z pitlane, dostal penalizaci a měl defekt, takže to nebyl vůbec ideální start odpoledne. Během té části jsme ztratili telemetrii jeho vozu a on měl pár problémů, které jsme nebyli schopni přesně určit a proto jsme se rozhodli to ukončit. Rozhodně jsme nebyli tak konkurenceschopní jak bychom chtěli a dostali z auta co bylo možné. Musíme získat rychlost. 

 

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 11.
Upřímně, byl to velmi náročný závod. Trápil jsem se s vyvážením vozu. Degradace pneumatik, hlavně zadních, byla vysoká. Myslím, že jedenácté místo je naším dnešním vrcholem. Nebyli jsme daleko od bodů, ale musíme celou situaci analyzovat a příště být lepší.

Paul Di Resta, 12.
Nemyslím, že by 12. místo odráželo naší skutečnou rychlost. Závod jsem ale pokazil na startu a v první zatáčce. Stejný problém jsem měl i v Německu, a musíme zjistit, čím to je, protože mi to škodí. Po pár kolech auto ožilo a vrátil jsem se do boje. Předjíždění ale bylo nemožné, bylo to jen o tom dovézt auto do cíle.

Vijay Mallya, šéf týmu
Ukázali jsme záblesky rychlosti, ale ne tak konzistentně, aby to stačilo na body. Nepovedla se kvalifikace a dnes to bylo znát. Předjíždění je tu totiž složité. Na improvizaci nebyl prostor, strategie byla jednoznačně správně zvolená. Pokusíme si ale z tohoto víkendu odnést i nějaká pozitiva a po přestávce se zlepšit. 

 

SAUBER

Sergio Pérez, 14.
Obávám se, že k dnešku není moc co říct. Neměli jsme zkrátka rychlost. Zkusili jsme prodloužit první stint a změnit strategii, ale nakonec si myslím, že tam nebylo nic, co by nás mohlo dostat na body. Je to smůla, ale po letní pauze zabojujeme!

Kamuj Kobajaši, 18.
Zkrátka jsme tu byli příliš pomalí. Celý víkend jsme se trápili, zvláště na střední sadě. Ztratil jsem také pár pozic na startu, když jsem se ocitl na levé straně tratě a neměl kam uhnout. Nakonec jsem byl zavolán do boxů kvůli problému s hydraulikou a to byl konec. Z nějakého důvodu nám Hungaroring nevyhovoval. 

Moniša Kaltenbornová, CEO
Když se podívám na naše pozice, získali jsme co se dalo. Oba jezdci ovedli dobrou práci, ale předjíždění na této trati je extrémně těžké, jak jsme mohli vidět i ze zkušeností jiných jezdců. Zaplatili jsme za slabou kvalifikaci a musíme na tom zapracovat a zlepšit se. 

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 15.
Měl jsem docela slušný začátek a dostal se před pár vozů. Snažil jsem se zůstat v kontaktu s Di Restou, abych mohl několik kol využívat DRS. Pak se mi ale začal vzdalo a v podstatě jsme dnes neměli tempo abychom mohli bojovat s našimi nejbližšími soupeři. Brzké stinty na měkké sadě nebyly špatné, pokud pominu pár problémů s vyvážením. Během posledního stintu nám dost dlouho trvalo zahřát středně tvrdou směs. Víc jsme toho dnes asi udělat nemohli. Čeká nás přestávka a snad budeme lepší ve Spa.

Jean-Eric Vergne, 16.
Start se opravdu povedl, předjel jsem oba Saubery a Force Indie. Jeden ze soupeřů mě ale vytlačil mimo trať a propadl jsem se za Caterhamy. Pak jsem se dostal za Kobajašiho a Daniela, který byl ale rychlejší, protože startoval na nové sadě pneumatik a já na použité. Ke konci už to nebylo dobré a musel jsem udělat neplánovanou čtvrtou zastávku. Nečistoty na bočnici způsobovaly přehřívání. Nebýt toho, asi bych byl před Danielem. A přestávka? Raději bych jezdil.

Franz Tost, šéf týmu
Patnáctý Daniel a šestnáctý Jean-Eric, to pochopitelně není to, co bychom chtěli. Ale nebudeme nic skrývat, současná forma týmu není taková, abychom mohli bojovat v přední části středu pole. Oba jezdci dnes odvedli maximum toho, co s dostupnou technikou mohli. Rozhodovali jsme se mezi dvěma a třemi zastávkami, a rozhodli se pro tři. Jean-Eric musel do boxů počtvrté, protože systémy vykazovaly přehřívání a bylo to kvůli nečistotám v bočnici. Nyní nás čeká povinná přestávka a tedy jen pár dnů, kdy můžeme pracovat před dalším závodem. Pokusíme se vyvinout nějaká vylepšení a ve zbývajících závodech sezony zkusit otočit vývoj.

 

CATERHAM

 

Heikki Kovalainen, 17.
Byl to v pohodě závod. Měl jsem dobrý start a dostal se na 16 místo v prvním kole a udržoval si dobrou rychlost po celou dobu závodu. Jsme co se týče auta realističtí, ale myslím, že nastavení a balanc byl dnes dobrý. Jsem také spokojen s prací s pneumatikami a myslím, že strategie fungovala. Hungaroring je obtížný na předjíždění, takže jsme nemysleli, že získáme tolik pozici, ale jsem spokojený s výkonem auta a cítím, že tým odvedl tento víkend skvělou práci. Budu se urdžovat v kondici během přestávky - téninky, také volno s přáteli a potom se budu těšit na druhou polovinu sezony.

Vitalij Petrov, 19.
Byla to pro nás cenná lekce. V závodě se auto chovalo jinak, než v kvalifikaci a musíme se podívat na data a pochopit proč. Je to divné, protože během víkendu jsme se zlepšili, ale v závodě to tak nevypadalo. Zkusili jsme jiné nastavení a víme, co fungovalo a co ne. Když budeme mít čas se podívat na všechna data ze závodu, pochopíme, co se dnes stalo a ujistíme se, že se z toho poučíme. Pozitivní ale je, že tým velmi dobře pracoval a těším se na pauzu. Doufám, že si všichni užijí zasloužený odpočinek a potom si užijeme druhou půlku sezony.

Mark Smith, technický ředitel
Dokončili jsme první polovinu sezony a dnešní závod dobře ukázal, jak na tom jsme. Oba jezdci zajeli jak nejlépe jsme si mohli přát a neudělali chybu. Pitstopy a strategie byly dobré a přinesly úspěch, který odráží práci všech v týmu a nemůže být zpochybňován. Přesto stále nejsme tam, kde bychom chtěli být a máme před sebou práci, kterou musíme dokončit abychom splnili naše cíle. Pozitivní je, že před sebou máme pauzu, což nám dá čas nabrat energii a potom můžeme v druhé polovině splnit naše cíle, které máme. Máme správnou infrastrukturu, správné lidi a s přestěhováním do Leafieldu máme i místo, takže všechno je na správném místě. 

 

 

MARUSSIA

Charles Pic, 20.
Jsem hodně spokojen s první polovinou sezony, protože jsem splnil cíle, které jsem si dal. Závod nezačal dobře, zase jsem neodstartoval dobře, takže tohle musíme před Spa vyřešit, protože je to faktor, který nám pomůže. Potom byla rychlost dobrá a jsem spokojen, protože Caterham teď vidíme mnohem blíž, měl jsem hodně dobrý a těsný souboj s Petrovem. Teď bude dlouhá pauza, takže můžeme zreflektovat dosavadní průběh sezony a zjistit, co můžeme zlepšit.  Rád bych poděkoval nejen mým inženýrům a mechanikům, ale celému týmu, protože jsem s mým debutem v F1 spokojen. Nebylo to jednoduché, ale opravdu se zlepšujeme. Přeji všem dobrý odpočinek a dovolenou a těším se na další závod v Beligii za měsíc.

Timo Glock, 21.
Další závod k zapomenutí, trošku jako Hockenheim. Neměl jsem rychlost a vyváženost už od startu. Kromě toho jsem byl stále rychlejší během prvních dvou kol, ale potom jsem měl problém s nestabilitou a zadní částí vozu. Ztratil jsem auto během brždění a nezvládl to, udělal hodiny a dostal se za HRT a dál hrozně bojoval s balancem. Nevím, co je to momentálně za problém, ale myslím, že je to dobrý čas na přestávku. Díky týmu za těžkou práci a snahu opravit můj problém s vozem, přeji jim spokojené prázdniny a doufám, že se vrátíme a budeme si moci užít silnější druhou polovinu sezony.

John Booth, šéf týmu
Prvně bych rád pogratuloval týmu za práci a zlepšení, které byly dnes evidentní. Ačkoliv okupujeme podobná místa po celou sezonu, pomalu, ale jistě ukrajujeme mezeru, která nás dělí od Caterhamu a vzdalujeme se HRT za námi. Charles opět předvedl skvělou jízdu a ukázal, jak daleko jsme se dostali, protože se dostal na dosah Petrovovi a byl občas i rychlejší. V kontrastu s Timem, kter měl další těžký závod a nebyl zatím schopen profitovat ze zlepšení týmu. Dlouhá pauza je to, co teď tento sport opravdu potřebuje a my odjedeme zpět do Británie, kde strávíme týden přípravou na další dlouhé a ne tak vzdálené závody. Potom si užijeme zaslouženou dovolenou. Bylo to zajímavých sedm měsíců a gratuluji celému týmu, že to tak zvládl. Jsem co se týče Spa sebejistý a věřím, že oba jezdci budou za měsíc schopni získat ještě víc z balíku a vývoje, který připravujeme pro Monzu.

 

 

HRT

Pedro de la Rosa, 22.
Byl to těžký, ale hezký závod. Bylo horko, ale měli jsme dobrou formu. Jeli jsme na dvě zastávky, startoval jsem na střední směsi, pak přezul na další střední a nakonec na měkkou. Ke konci jsem se blížil ke Glockovi, hodně se mu blokovala kola, ale než jsem stihl předjet, závod skončil. Modré vlajky nám také nepomohly. Jsem spokojený, ale byl to boj o přežití. Pro druhou část sezony připravujeme některá vylepšení, která by nás měla posunout před Marussii. 

Narain Karthikeyan, nedokončil
Odstartoval jsem dobře, byl jsem před Glockem. Po první zastávce mě ale předjel. Hlídat si modré vlajky bylo velmi složité, bylo jich hodně. Pět kol před cílem se auto začalo stáčet doprava, potom se řízení zničilo úplně. Musíme zjistit, čím to je. Po přestávce se chceme zlepšit.

Luis Pérez-Sala, šéf týmu
Byl to zajímavý závod, už od začátku jsme bojovali s Glockem. Pedro i Narain se před něj dostali, ale po druhých zastávkách v boxech se dostal zpět před ně. Pedro ho měl ke konci na dohled, ale předjet ho nemohl. I když nás soupeři porazili, byl to pozitivní víkend, až na Narainův problém se zavěšením, který budeme analyzovat. Nyní se vracíme do Madridu, odpočineme si a do druhé poloviny sezony chceme vstoupit mnohem lépe připraveni.

 

Další prohlášení postupně doplňujeme

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení po VC Maďarska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 29.07.2012 21:48 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

Hamilton v Maďarsku vítězí nad Lotusy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

  2. GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

  3. Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud