DISKUZE K ČLÁNKU Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti
Ve Valencii se opět hovořilo o zákazu předehřívání pneumatik, to se však nelíbí sedminásobnému mistrovi světa - Michaelovi Schumacherovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
09:37 29.06.2012 77.240.96.XXXHezky jste se pohádali Ale není mi jasné, proč samy týmy přišli na tuto myšlenku? Domnívat se, že týmy chtějí F1 více nebezpečnou? Je to nesmysl (pro ty, kteří argumentují bezpečností). Domnívat se, že týmy si přejí krok zpět? To sice nesmysl být nemusí, ale je to dosti nepravděpodobné. Domnívat se, že týmy chtějí více utrácet? Možná, ale jen ty velké a bohaté. Tak co stojí za tímto nápadem? Máme málo informací, zajímalo by mne např. které týmy s tím přišly a jak se k tomu staví ostatní? Aby si pak mohl člověk lépe zhodnotit, o co jim šlo.
Osobně je mi "přání" týmů nad všechna mnohdy nesmyslná pravidla od FIA. A proto se divím, jak šmahem jste tu téměř všichni tento nápad odsoudili !! A to i někteří, kterých názorů si vážím. -
-
anonym
20:52 26.06.2012 90.179.165.XXXČekal snad někdo, že po úspěchu, který změny v pneumatikách přinesly, zůstanou letošní pneu celou pětiletku a Pirelli je bude dodávat zadarmo? Svatá prostato!
Navíc jestli se na tom domluví týmy, tak proč ne? Oni chtějí šetřit, oni musejí vědět, co je pro ně dobře. Tohle není o diktátu ze strany FIA.
-
-
erdedy
13:01 26.06.2012 195.80.165.XXXako to byva... zasa sa riesia uplne prkotiny, namiesto vaznych tem...
Kurna uz mam pocit, ci do vedenia sportu nenastupili nejaky nasi vysluzili politici?!
Co tak skor vylepsovat stavajuce pravidla, nech v pomaly kazdych pretekoch nedochadza k nejakym priblblym nezrovnalostiam a "dvadsiatim" vykladom toho isteho pravidla...?!-
ja
13:33 26.06.2012 95.103.70.XXXS tými pravidlami, to máš pravdu, to plne súhlasím, ale s tými pneumatikami by to možno stálo za pokus. Pokiaľ je možmé vyrobiť zmesy, ktoré by nepotrebovali predhrev a neutrpela by tým bezpečnosť a pridalo by to na atraktivite, tak potom prečo nie! Keď sme tu mohli mať pneumatiky na celý závod a tie si myslím boli väčším rizikom, tak prečo by sa nemohla skúsiť aj takáto verzia. Napokon k zahrievaniu sa dá vrátiť kedykoľvek aj v priebehu sezóny.-
erdedy
13:48 26.06.2012 195.80.165.XXXJasne, pre show je to urcite prinos, len dufam, ze to nebude trvat rok, kym sa budu vsetci so vsetkymi stretavat, diskutovat, hadat, osocovat, lobovat, pätkrat jednat (o tom istom), sedemkrat schvalovat, osemkrat podpisovat, potom sa mozno spytaju jazdcov "co oni na to", zasa lobovat, vyhrazat sa odchodom, konecne zhoda............ proste straaasne dlho/kvoli "malej" hovadine......
. . . . . a potom pride Bernie, povie, "!ze to tak BUDE a basta!" a ma to vybavene "z vecera do rana"!
A medzitym, kym "oni" stratia "milion casu" prkotinou, sa budeme este zaroven pozerat na to, ako sa jednemu nepaci diera v Redbulle, druhemu zavesy Lotusu, tretiemu zvuk Renaultu, stvrtemu vyfuky McLarenu, piatemu diera v Mercedese a siestemu Fernandova vysielacka...
-
-
Nasir
17:24 26.06.2012 188.175.176.XXXPočkej po volbách, až tam nastoupí vysloužilí čeští politici, takový Kalousek, Drábek a spol. Seškrtají všechno, bude se jezdit na trakařích s kolama, 4 pneu budou vyměňovat 3 mechanici (to jenom někdo omylem zapsal do formuláře 3 místo 4 a protože to nikdo nečetl, zůstalo to tam) atd. Ale koukat na ty 3 bude 20 nových poradců a náměstků. Rozpočty týmů se nezmenší, protože peníze skončí v kapse výše zmíněných pánů a poradců. Ale bude se tomu říkat nová a nezbytná reforma F1, která ušetří úžasné náklady za platy mechaniků.... Ti 3 mechanici sice po čase vysílením skončí v důchodě, ale najmou se další 3 a opět se náhodou zapomene zvýšit ten počet na 4...
-
-
Meky81
12:47 26.06.2012 195.113.167.XXXTo je ale blbost !!!!! F1 jako kralovna motorsportu je sportem, kde se jezdi na limitu. Co by to bylo za zavodeni kdyby po vyjezdu z boxu se museli plouzit po trati aby zahrali pneumatiky. Nezahrivat kola do deste - ano to beru! To ma i nejaky vyznam, ale na suchych je to blbost, mrhani casem zavodnika, zbytecna ztrata mist atd.....
V tomto nevidim nejake zasadne setreni penez. Zachvilku tam nebudou pouzivat ani PC protoze taky jejich provoz neco stoji. Boze to je smesne-
anonym
13:04 26.06.2012 90.179.165.XXXTohle asi není ani tolik o úsporách, jako o dalším prvku, který by míchal pořadím a promlouval do strategií. Před několika dekádami (kdy se, pravda, tolik nepřezouvalo) trvalo několik kol, než se pneu dostaly na provozní teplotu. Dnes, když někdo vyjede z boxů, začne během půl kola jezdit rychlé sektory. Kdyby Pirelli dokázalo udělat pneu, které by to umožnily, tak proč ne?
Na limitu (v tomhle případě limitu studených pneu) by se jezdilo pořád, o to neměj obavy.-
-
anonym
07:37 27.06.2012 90.179.165.XXXA mimochodem, náklady na vývoj monopostů - myslíš si, že když se pro další sezóny nic nezmění (v pravidlech, gumách a tak), že týmy přestanou vyvýjet a věnují svůj rozpočet na charitu? Prozradím ti sladké tajemství - když se nezmění gumy, týmy peníze na vývoj stejně utratí, jen je nacpou někam jinam, třeba do aera.-
-
anonym
13:10 27.06.2012 92.62.224.XXXAha, takže nové motory, jejichž vývoj je nehorázně drahý a jsou víceméně zbytečným výmyslem FIA, jsou užitečné, aero, do kterého se dá nacpat libovolně vysoká částka a mimo F1 má nulové využití, je užitečné, ale bezpředehřevové pneumatiky, které chtějí týmy, takže je beztak ve výsledku nebudou stát nic navíc, jsou špatné.-
ladys
21:12 27.06.2012 85.160.63.XXXNikdy jsem nenapsal,že vývoj nových motorů schvaluji-nebo jo??
Ale je to jasně dané pravidli a prostě je musí zaplatit.
Bohužel vývoj se nedá zas moc regulovat..
Já osobně bych omezil simulátory na úkor testů s auty.
Dnes už se vlastně chystá omezení HW,ale to jde snadno obejít.
A ani neříkám,že současné pneumatiky jsou to nejlepší pro F1.
Které týmy momentálně chtějí studené pneu? To že to někdo nadnese neznamená požaduje.. Jinak platí co jsem psal víše zaregistrij se
-
-
-
-
anonym
20:44 26.06.2012 90.179.165.XXXTak znovu - dřív se pneu chovaly přesně tak, jak by se dnes chovaly bez předehřevu - než se dostaly na provozní teplotu, trvalo to několik kol. Co je na tom špatně? V 80. letech to nebyla F1, ale cirkus? Ale jdi, ty brepto!
Je jasné, že by to přineslo jenom minimální přímé finanční úspory. Jaké by byly nepřímé, si netrofnu ani odhadnout. Počítam, že ty, rozumbrado, to máš spočítané do posledního eurocentu, což? -
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek