DISKUZE K ČLÁNKU Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti

Ve Valencii se opět hovořilo o zákazu předehřívání pneumatik, to se však nelíbí sedminásobnému mistrovi světa - Michaelovi Schumacherovi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 29.06.2012 18:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 26.06.2012 13:01
ako to byva... 20 zasa sa riesia uplne… »
» Meky81 (Hlasovalo 9 lidí) 26.06.2012 12:47
To je ale blbost !!!!! F1 jako kralovna… »
» Meky81 (Hlasovalo 7 lidí) 26.06.2012 22:13
co takoveho prosim Te napsal, ze jej musis hned… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Hezky jste se pohádali Ale není mi jasné, proč samy týmy přišli na tuto myšlenku? Domnívat se, že týmy chtějí F1 více nebezpečnou? Je to nesmysl (pro ty, kteří argumentují bezpečností). Domnívat se, že týmy si přejí krok zpět? To sice nesmysl být nemusí, ale je to dosti nepravděpodobné. Domnívat se, že týmy chtějí více utrácet? Možná, ale jen ty velké a bohaté. Tak co stojí za tímto nápadem? Máme málo informací, zajímalo by mne např. které týmy s tím přišly a jak se k tomu staví ostatní? Aby si pak mohl člověk lépe zhodnotit, o co jim šlo.
    Osobně je mi "přání" týmů nad všechna mnohdy nesmyslná pravidla od FIA. A proto se divím, jak šmahem jste tu téměř všichni tento nápad odsoudili !! A to i někteří, kterých názorů si vážím.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    81.201.60.XXX
    směsi V článku se jasně píše, že Pirelli potřebuje čas na to aby vyvinulo nové směsi. Směsi, které fungují až po zahřátí už má. Takže bude vyvíjet směsi, které se zahřívat nemusí. 20

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.165.XXX
      Čekal snad někdo, že po úspěchu, který změny v pneumatikách přinesly, zůstanou letošní pneu celou pětiletku a Pirelli je bude dodávat zadarmo? Svatá prostato! 03

      Navíc jestli se na tom domluví týmy, tak proč ne? Oni chtějí šetřit, oni musejí vědět, co je pro ně dobře. Tohle není o diktátu ze strany FIA.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ladys

      ladys

      178.23.219.XXX
      Ano bude vyvíjet nové směsy, aby se ušetřilo 02

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eddmund

    88.146.243.XXX
    obrovská kravina navím ohromně nebezpečná vemte si že vám to závodu najednou věde auto na studených gumách co je o 10-15 vteřin pomalejší snačí si vspomenout co se stalo mezi weberem a kovm v velencii když začal brzdit dříve ...

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    ako to byva... 20 zasa sa riesia uplne prkotiny, namiesto vaznych tem...
    Kurna uz mam pocit, ci do vedenia sportu nenastupili nejaky nasi vysluzili politici?! 02

    Co tak skor vylepsovat stavajuce pravidla, nech v pomaly kazdych pretekoch nedochadza k nejakym priblblym nezrovnalostiam a "dvadsiatim" vykladom toho isteho pravidla...?!

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ja

      95.103.70.XXX
      S tými pravidlami, to máš pravdu, to plne súhlasím, ale s tými pneumatikami by to možno stálo za pokus. Pokiaľ je možmé vyrobiť zmesy, ktoré by nepotrebovali predhrev a neutrpela by tým bezpečnosť a pridalo by to na atraktivite, tak potom prečo nie! Keď sme tu mohli mať pneumatiky na celý závod a tie si myslím boli väčším rizikom, tak prečo by sa nemohla skúsiť aj takáto verzia. Napokon k zahrievaniu sa dá vrátiť kedykoľvek aj v priebehu sezóny.04

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Jasne, pre show je to urcite prinos, len dufam, ze to nebude trvat rok, kym sa budu vsetci so vsetkymi stretavat, diskutovat, hadat, osocovat, lobovat, pätkrat jednat (o tom istom), sedemkrat schvalovat, osemkrat podpisovat, potom sa mozno spytaju jazdcov "co oni na to", zasa lobovat, vyhrazat sa odchodom, konecne zhoda............ proste straaasne dlho/kvoli "malej" hovadine......
        . . . . . a potom pride Bernie, povie, "!ze to tak BUDE a basta!" a ma to vybavene "z vecera do rana"! 03 14
        A medzitym, kym "oni" stratia "milion casu" prkotinou, sa budeme este zaroven pozerat na to, ako sa jednemu nepaci diera v Redbulle, druhemu zavesy Lotusu, tretiemu zvuk Renaultu, stvrtemu vyfuky McLarenu, piatemu diera v Mercedese a siestemu Fernandova vysielacka...03

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      03 Počkej po volbách, až tam nastoupí vysloužilí čeští politici, takový Kalousek, Drábek a spol. Seškrtají všechno, bude se jezdit na trakařích s kolama, 4 pneu budou vyměňovat 3 mechanici (to jenom někdo omylem zapsal do formuláře 3 místo 4 a protože to nikdo nečetl, zůstalo to tam) atd. Ale koukat na ty 3 bude 20 nových poradců a náměstků. Rozpočty týmů se nezmenší, protože peníze skončí v kapse výše zmíněných pánů a poradců. Ale bude se tomu říkat nová a nezbytná reforma F1, která ušetří úžasné náklady za platy mechaniků.... Ti 3 mechanici sice po čase vysílením skončí v důchodě, ale najmou se další 3 a opět se náhodou zapomene zvýšit ten počet na 4... 20

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Meky81

    Meky81

    195.113.167.XXX
    To je ale blbost !!!!! F1 jako kralovna motorsportu je sportem, kde se jezdi na limitu. Co by to bylo za zavodeni kdyby po vyjezdu z boxu se museli plouzit po trati aby zahrali pneumatiky. Nezahrivat kola do deste - ano to beru! To ma i nejaky vyznam, ale na suchych je to blbost, mrhani casem zavodnika, zbytecna ztrata mist atd.....
    V tomto nevidim nejake zasadne setreni penez. Zachvilku tam nebudou pouzivat ani PC protoze taky jejich provoz neco stoji. Boze to je smesne 07

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.165.XXX
      Tohle asi není ani tolik o úsporách, jako o dalším prvku, který by míchal pořadím a promlouval do strategií. Před několika dekádami (kdy se, pravda, tolik nepřezouvalo) trvalo několik kol, než se pneu dostaly na provozní teplotu. Dnes, když někdo vyjede z boxů, začne během půl kola jezdit rychlé sektory. Kdyby Pirelli dokázalo udělat pneu, které by to umožnily, tak proč ne?

      Na limitu (v tomhle případě limitu studených pneu) by se jezdilo pořád, o to neměj obavy.04

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        Je to blbost-úspora nula, náklady na vývoj pneu,vývoj monopostů.
        Místo královny motorsportu s toho udělají cirkus, zachvíli budou jezdit GP2 rychleji...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.179.165.XXX
          A mimochodem, náklady na vývoj monopostů - myslíš si, že když se pro další sezóny nic nezmění (v pravidlech, gumách a tak), že týmy přestanou vyvýjet a věnují svůj rozpočet na charitu? Prozradím ti sladké tajemství - když se nezmění gumy, týmy peníze na vývoj stejně utratí, jen je nacpou někam jinam, třeba do aera.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            85.160.52.XXX
            To si objevil Ameriku 12
            Přesně tak,využijou je na něco užitečnějšího...
            Např. na dražší motory a nemusí brečet kde na to vzít

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              92.62.224.XXX
              Aha, takže nové motory, jejichž vývoj je nehorázně drahý a jsou víceméně zbytečným výmyslem FIA, jsou užitečné, aero, do kterého se dá nacpat libovolně vysoká částka a mimo F1 má nulové využití, je užitečné, ale bezpředehřevové pneumatiky, které chtějí týmy, takže je beztak ve výsledku nebudou stát nic navíc, jsou špatné. 20 02

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ladys

                ladys

                85.160.63.XXX
                Nikdy jsem nenapsal,že vývoj nových motorů schvaluji-nebo jo??
                Ale je to jasně dané pravidli a prostě je musí zaplatit.
                Bohužel vývoj se nedá zas moc regulovat..
                Já osobně bych omezil simulátory na úkor testů s auty.
                Dnes už se vlastně chystá omezení HW,ale to jde snadno obejít.
                A ani neříkám,že současné pneumatiky jsou to nejlepší pro F1.
                Které týmy momentálně chtějí studené pneu? To že to někdo nadnese neznamená požaduje.. Jinak platí co jsem psal víše zaregistrij se

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.179.165.XXX
          Tak znovu - dřív se pneu chovaly přesně tak, jak by se dnes chovaly bez předehřevu - než se dostaly na provozní teplotu, trvalo to několik kol. Co je na tom špatně? V 80. letech to nebyla F1, ale cirkus? Ale jdi, ty brepto! 03

          Je jasné, že by to přineslo jenom minimální přímé finanční úspory. Jaké by byly nepřímé, si netrofnu ani odhadnout. Počítam, že ty, rozumbrado, to máš spočítané do posledního eurocentu, což? 03

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Meky81

            Meky81

            90.178.58.XXX
            co takoveho prosim Te napsal, ze jej musis hned titulovat? Co kdyby ses zaregistroval? Aby jsme priste lehcejc identifikovali Tve pripadne moudra.... :)

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.179.165.XXX
              ...

              Hoši, hoši, uvědomte si, že nejde o vaše peníze a že s tím přišly týmy, ne FIA. Když vám týmy F1 tak hrozně vadí, prostě ji nesleduje. Jak prosté! 14
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama