DISKUZE K ČLÁNKU Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti
Ve Valencii se opět hovořilo o zákazu předehřívání pneumatik, to se však nelíbí sedminásobnému mistrovi světa - Michaelovi Schumacherovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
ladys
10:08 27.06.2012 85.160.52.XXXJasně,všechno se může vrátit o 30let zpátky, je to f1 - vrchol motorsportu
Můžeš si klidně koupit Š105L a čekat až se ti ohřeje a hrát si se sitičem nebo si koupit něco vyspělejšího.
Je těžké se bavit s někým,kdo je tak vyspělý,že se nemůže zaregistrovat nebo podepsat...
Na čem podle tebe uspoří? Na dečkách? ty už stejně mají a cena deček je určitě daleko nižší než vývoj pneu a následné řešení úprav vozu.
Bavíme se o zozdílu dost velkém na to abys to pochopilk ne-
anonym
13:29 27.06.2012 92.62.224.XXXJak už jsem psal, je jasné , že přímé úspory (dečky, proud) budou nepodstatné. Jaké by byly nepřímé úspory (veškerý management okolo pneu, který se zákazem ohřevu odpadne) nevím ani já, ani ty, tak si nech ty rozumy. Jestli se na tom všechny týmy shodnou, včetně méně majetných, tak se dá dost pochybovat, že by to přineslo nějaké významné náklady, spíš naopak.
F1 je a bude absolutní technická špička a vrchol motorsportu i bez výhřevu pneu, o to neměj strach. Když ti tak vadí odstranění hi-tech prvků, divím se, že vyvádíš zrovna kvůli takové prkotině a posíláš mě hrát si se stopětkou. Neměl bys spíš nadávat na FIA a chtít návrat aut z třiadevadesátého? Vždyť FW15 je dodnes považovaný za technologicky nejvyspělejší monopost všech dob. Proč ti nevadí, že nemáme aktivní podvozky, ABS, CVT atd., hmm?-
Mike17
16:36 27.06.2012 93.99.87.XXXSouhlasím s tím, že by o tom měly rozhodnout samotné týmy.
Sám se přikláním k názoru Schumiho. Rozdíly v rychlosti mezi studenými a zahřátými gumami budou nejspíš výrazně větší, než v 80-tých letech. První kola po výměně by byla nejspíš hodně nebezpečná. Finanční úspora by byla minimální, ne-li nulová.
Nevím, jestli nebudu jediný, ale návrat technologií z r.1993 nechci. On byl celkem důvod zakázat věci jako přísavný efekt, aktivní podvozek, širší gumy i vozy. Rychlost v zatáčkách by se hodně zvýšila. Kromě toho, že by nestačily únikové zóny na okruzích, tak by už jezdci těžko zvládali přetížení. Aspoň podle mě by neměl vyhrávat člověk s nejlepšími krčními svaly, nebo ten který poslední omdlí. Myslím, že přítlak mají i teď dostatečný. Piloti neposilují krční svaly protože je to hrozně baví.-
anonym
20:20 27.06.2012 90.179.165.XXXS tím se nedá než souhlasit, se vším cos napsal, ostatně jako (skoro ) vždy. Škoda, že ses do toho musel vložit ty, aby člověk konečně dostal nějaký racionální argument proti, který určitě stojí za vzetí do úvahy. Ti dva před tebou nejspíš patří do skupiny křiklounů, která vyřvává při každé změně. Konec F1 už byl v 83., 89., 94., 95., 2006, 2010 a vida, F1 je pořád tady, pořád je královnou motorsportu a technologickým leaderem a bude jím i po 2014, ať už se pneu ohřívat budou, nebo ne.-
ladys
20:59 27.06.2012 85.160.63.XXXJediný kdo tu vykřikuje jsi tu ty a API, já tě netituloval...
Co se týká managementu okolo pneu ten stejně neodpadne, i když se nebude ohřívat. Budou se stále vypočítávat strategie a řešit kdo,kdy,jak at...
Co se týká omezení monopostů,je na snadě.Jak psal Mike dneska už by nemohli řídit F1 lidi,ale stroje...
Stačilo by povolit výkonější brzdy
Myslíš,že si Pirelli nenechá vývoj zaplatit(pokud si tými vynutí změnu) ,klidně napiš svůj názor-věcně
A pokud si toho schopen tak se přihlaš mezi slušnýma lidma se všichni představí-
anonym
06:14 28.06.2012 92.62.224.XXXAsi jsem to nenapsal dost jasně pro všechny, ale pochopitelně byl myšlen veškerý management spojený s ohřevem, ne úplně všechno okolo pneu.
O to, že by musely řídit stroje nejde. Jde o to, že FIA v minulosti zabanovala řadu pokrokových technologií a vždycky se našel někdo, kdo křičel, jak je to všechno špatně, že F1 má být královnou motorsportu a že tohle bude její konec. A vidíš, nebyl. Přitom šlo o mnohem větší zásahy a byla zakázána řada věcí, díky jejichž vývoji v F1 jsme třeba podobné technologie mohli dnes běžně používat v našich plechovkách, jako tomu bylo u některých dalších. Takže Mikův argument o bezpečnostri beru, tvé a Mekyho výkřiky o tom, jak je to blbost, jak má být F1 královnou motorsportu, jak se nic neuspoří apod. nikoliv, rozumíme si?
Pirelli si nechá zaplatit tak jako tak a cena se s pravděpodobností hraničící s jistotou lišit nebude, leda by došlo k zmražení vývoje pneu na delší dobu. Jenže po letošním úspěchu se dá spíš očekávat, že se budou v pneu vrtat rok co rok, ať už na popud týmů, nebo FIA. Takže když se na to Pirelli cítí a pokud se na tom týmy shodnou, proč to nezkusit? Mikova bezpečnost je pořád jediným důstojným protiargumentem, který tu v diskusi padl.
Představí? Cožpak ono je "coto.je" nějaké představení?
Proč bych se měl registrovat, co z toho? Proč bych se měl podepisovat nickem, když se tam "nějaký" nick vyplní sám, přestože byla redakce před řadou měsíců žádána o změnu? Abych potom mohl psát každý třetí příspěvek o tom, jak jsem se zapomněl podepsat nebo zalogovat? Na to už kašlu...-
Petr
08:06 28.06.2012 109.81.245.XXXMy jsme při změně byli žádáni o to, abychom zachovali možnost vkládání příspěvků bez registrace. Požadavky na zavedení registrace by spočítal na prstech jedné ruky i neúspěšný tesař. Zatím si diskuse zvládáme ohlídat, takže není moc důvod.
Pokud jsi intelitentní, tak pochpíš, že názory anonymů nikoho nezajímají - nikdo si tě nezapamatuje, nemůže si k tobě vytvořit pozitivní vztah. Pokud ti nevadí, že pod touto přezdívkou přispívají desítky lidí (a nepřímo tě poškozují), je to tvoje věc, umožňujeme to.
Navíc pokud máme chvilku času, tak v diskusi odpovídáme přednostně zaregistrovaným čtenářům, výjimečně i těm, co používáji stále stejný nick, s anonymy čas neztrácíme. To, že se za svůj názor nechtějí podepsat, o lecčems svědčí. Samozřejmě na to můžeš kašlat, to ale nikomu nevadí, trestáš tím pouze sebe.-
anonym
12:25 28.06.2012 92.62.224.XXXNe, ne, Petře, nejde o povinné registrace, ale aby nebylo umožněno vkládat příspěvky bez vyplnění nicku. Prostě dokud se tam něco nenapíše, příspěvek nepůjde odeslat. To by zamezilo těm věčným "to jsem psal já", "zapomněl jsem se přihlásit" apod. příspěvkům, nebo příspěvkům odeslaným anonymě nevědomky a neopraveným. Rozumíme si? -
ladys
21:59 28.06.2012 178.23.219.XXXMožná těch požadavků na povinné registrace bylo málo, ale trochu by to pomohlo.
Kdo není schopen nebo ochoten se zaregistrovat,tak to fakt nevím co si o takovém člověku myslet...Ale to už jsi psal i ty.
Vlastně ani neznám fórum kde není povinná registrace,mimo zde...
Vážím si toho,že si příspěvky občas pročtete,někde to není standartní a podělíte se o svůj názor nebo vědomosti
Akorát by to chtělo někdy zachovat mírné dekorum-jsi redaktor ,to nenarážím na příspěvek zde...-
Petr
22:53 28.06.2012 78.157.160.XXXTo je někdy těžké.. když to říkáš, tak s tím mám možná problém. Inu, nedivím se, že jinde pod svými články autoři nereagují. Člověk pak zastává určité stanovisko, a někdy nezachová ono "mírné dekorum." Budu se své přispívání snažit omezit, diskuse pod články jsou pro vás.
-
-
-
Mike17
09:44 28.06.2012 93.99.87.XXXNapadl mě ještě jeden argument pro zahřívání. První kolo(a) po výměně bude(ou) jistě pomalejší. Nedokážu odhadnout, jestli v tomto přezutí bude stát pilota po samotné výměně navíc 1s, nebo 20s. Kdyby to bylo víc, asi by se zmenšil počet zastávek, což znamená míň možností k různým strategiím. Pro mě by to byla škoda. Jistě, dá se to vyřešit měkčími směsmi, ale otázka jestli by to už nebylo s tím šetřením gum už moc.
Přimlouvám se za tvou registraci (nebo aspoň jiný nick). Petr má pravdu v tom, že si k lidem, s kterými častěji diskutuju, vytvářím nějaký vztah a dokážu líp odhadnout, jak příspěvek ten člověk myslí. Podle toho se liší způsob jakým odpovídám. S lidma které tu znám rád dikutuju a většinou si jich vážím i přes jiné názory. Nepoužívám pak sarkasmy a ironické poznámky. Takhle nevím, s kterým z desítek "anonymů" zrovna něco řeším. Ale nutit tě rozhodně nechci.-
anonym
12:31 28.06.2012 92.62.224.XXXJasně, to chápu stejně dobře jako to, že o hodně pomalejší čerstvě přezuté auto by mohlo být z klediska bezpečnosti problém. Na druhou stranu by mě zajímalo, kam pokročila gumárenská technologie a jak by se s tím Pirelli popasovalo, aby rozdíl mezi studenou a zahřátou pneu nebyl propastný. Prostá zvědavost. -
-
-
Meky81
11:13 28.06.2012 81.92.155.XXXHele ty anonyme bez stipky slusnosti, jake me vykriky? Ja to psal klidneji nez Ty ty sve filosoficke recicky. Ja mluvil o setreni, o tom jaky smysl by to melo. A je jasny ze to ma i neco do sebe s bezpecnosti. To ze budou muset vyvyjet nove zmesi ktere to zvladnou i bez potrebne teploty stoji obrovsky balik penez. OK Pindoreli si to necha zaplatit, ale jake pak setreni. Myslis ze decky stoji vic nez nejaky vyvoj? To ze F1 je kralovnou je to tak. Proste je to tak. Vyvoj bude porad, budou neco noveho hledat aby to zatraktivnili ale proc hledat a smnerovat vyvoj na to, jestli ty pneu budou mit ohrev nebo nikoliv. Jaky to ma smysl? A ted se dostavame k jadru meho prvni prispevku. O cem by to bylo? Ok, pojedou do boxu po novy, pojedou na limitu konzistentosti rychlosti aby neztratili pozice, aby se jim ty srackopneu neroztrhali a v pohode dojedou az do boxu pro pneu nove! Ale co se stane pak? Ty pneu budou studene, takze prvni kola pojedou s 60-70% rychlosti auta, ztrati tim padem dalsi pozice. Umis si predstavit jako by to snaseli temperamentni piloti? Vzdyt by se snazili jet na tech studenych pneu jen co to da a k nehode vylitnutim z trat nedejbuh do betonove zdi je fakt malinkatej krucek. A jsme u ty bezpecnosti!
Nenasel jsem u tech Tvych radoby chytrych reci nic kloudneho. Tak nejdriv se snaz pochopit jak to ty lidi myslej. Mozna kdyby si ten nick mel , tak bych si jiz na Tebe dal vecsi pozor, vnimal Tve nazory a snazil se pochopit jak to vse myslis. Ale jak si myslis ze my se priklanime k myslence ze vyvoj v F1 se nekdy v nejblizsi dobe zastavi, tak ses pekne mimo. Vsichni tady to moc dobre vime. Vime o cem a co je F1 vlastne zac. Anebo to vis jen ty? Nevis! To Te ujistuji.-
anonym
12:40 28.06.2012 92.62.224.XXXAsi takle - ti, kdo česky neumí a tedy neví, že čeština nezná víc než dva po sobě jdoucí vykřičníky, přidávají víceméně libovolný počet vykřičníků se stoupajícím důrazem. V tom světle byl tvůj první příspěvek výkřikem jako poleno, protože v nadpisu jich máš rovnou pět. Dál, a to se na mě nezlob, jsem to sáhodlouhé prskání nečetl, ty špetko slušnosti.-
-
anonym
13:03 28.06.2012 92.62.224.XXXAle copak, argumenty došly? Ale ne, nalejme si čistého vína, tam kde žádné nebyly, nemohly dojít, však?
Abys neřekl, tak když mi padly do oka procenta, začetl jsem se. Musím říct, a předem se omlouvám, jestli to pro tebe bude opět projev neslušnosti, že takové žvásty jsem už hodně dlouho nečetl. Nevím, kdes ta procenta vzal, ale elementární logika stačí k tomu, aby člověk pochyboval, že kdyby bylo auto na studených o víc než nějakých 8 % pomalejší, že by FIA něco takového dovolila, když nepustí do závodu toho, kdo nesplní kvalifikační limit 107 % nebo neprokáže rychlost v trénincích.
Jestli si dobře vzpomínám, v 80. letech byl rozdíl několik sekund (řekněme 5 - 6) na kolo a než se pneu náležitě ohřály, trvalo to nějakých 5 kol, přičemž rychlost se se stoupající teplotou samožřejmě zvyšovala. Co si opravdu nevzpomenu, kdy se přesně rozmohlo vyhřívání, protože v 70. nebylo a během 80. už bylo úplně běžné. No nic...-
ladys
22:12 28.06.2012 178.23.219.XXXPodle toho co zde píšeš,tak argumenty asi došli tobě.
Ne konkrétní otázky neodpovídáš nebo píšeš k...
A když dojdou argumenty napadá se pravopis....
Fakt nechápu,že pokud máš jiný názor musíš někoho napadat,dá se to napsat i slušně...
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek