DISKUZE K ČLÁNKU Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti

Ve Valencii se opět hovořilo o zákazu předehřívání pneumatik, to se však nelíbí sedminásobnému mistrovi světa - Michaelovi Schumacherovi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy přemýšlejí o zákazu ohřívání pneumatik, Schumacher je proti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 29.06.2012 18:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 26.06.2012 13:01
ako to byva... 20 zasa sa riesia uplne… »
» Meky81 (Hlasovalo 9 lidí) 26.06.2012 12:47
To je ale blbost !!!!! F1 jako kralovna… »
» Meky81 (Hlasovalo 7 lidí) 26.06.2012 22:13
co takoveho prosim Te napsal, ze jej musis hned… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • anonym

                                  92.62.224.XXX
                                  Konkrétní otázky? Které, prosím? Mekyho takzvané argumenty jsou z prstu vycucané nesmysly (konkrétně třeba ta procenta, na která jsem reagoval, ale je toho víc), otázky jsou řečnické a vzápětí si na ně sám odpovídá. Jedinou skutečnou otázku jsem zodpověděl:
                                  "... jake me vykriky?"
                                  "... byl tvůj první příspěvek výkřikem... protože v nadpisu jich máš rovnou pět (vykřičníků)."

                                  Ta češtinářská vložka nebyla o pravopisu (no dobře, trochu jsem si "rejpnul" a mohl jsem si to odpustit), ale o osvětlení, jak jsem přišel k těm výkřikům. Smutné, že mě obviňuješ z napadání díky nepochopení textu, který je, myslím, dost srozumitelný.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                      • ladys

                        ladys

                        178.23.219.XXX
                        Koukám,že ty máš argumentů pořád dost 04
                        Ale moc si toho nepochopil..
                        Řeknimi co si představuješ pod pojmem management ohřevu pneu-podle mne na ně nandají dečky a udržují je ve stálé teplotě.

                        Co se týká zakázaných technologií-pokud by od osmdesátých let nic nezakázali,tak by prostě lidi dnes už neřídili,prostě by už brždění z 500km/h nevydrželi. Již dnes dosahuje přetížení přes 5G.

                        Ale to je mimo hlavní téma,prostě pokud udělají takto velkou změnu,nikdy na tom nemůžou ušetřit. A náklady budou v řádu několika 000 navíc.
                        K zmrazení vývoje pneu určitě nedojde,ale změny budou spíše o vyladění,pokud zase nepřejdou na 18ti palcové...

                        Neví co ti na tom vadí je to můj nick. Mám ho dloho a už ho měnit nebudu...
                        Je to vlastně představení,jelikož se tím představím a každý mě může identifikovat a kdo sem nebo jinam občas dojde přečíst diskusi,už ví co odemne může čekat.
                        Vlastně o mě může vědět daleko víc něž zjistíš podáním ruky.

                        A pokud si neumíš zařídit,aby si se automaticky přihlásil, tak nevím o čem se zde bavíme20

                        Těším se na odpověď 12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          90.179.165.XXX
                          Ach jo, to bude dlouhé... Nandají dečky a udržují je ve stálé teplotě... Kolik sad, jak dlouho, s jakým předstihem musí začít ohřívat, kolik je na to třeba prostoru, lidí a kolik to během víkendu vezme člověkohodin (plánování, manipulace, kontrola atd.)? Co dělá s pneu chladnutí (dřív způsobovalo strukturální změny materiálu) a opakovaný ohřev? Dokážeš na všechno odpovědět a překlopit to do konkrétních částek? Třeba máš pravdu a byl by to všechno zbytečný a drahý špás, třeba by na tom ve výsledku ušetřili, nevím. Prostě věřím tomu, že pokud do toho týmy chtějí jít, asi v tom vidí nějaký přínos. Finanční? Nevím. A když nevím, nevykřikuju, jak je to všechno špatně. To bylo prvopočátkem celého vlákna - výkřiky na základě nepodložených domněnek. Kdyby byl býval Meky napsal to samé jinou dikcí, asi bych si toho ani nevšiml a určitě nereagoval. Ale to je asi zbytečné zase rozebírat.

                          Lidi by neřídili? Předtím jsi psal, že by stačilo povolit výkonnější brzdy. I se současnými brzdami je při 100% brždění možné zablokovat kola v podstatě při libovolné rychlosti, takže, logicky, limitujícím prvkem nejsou brzdy, ale adheze pneumatik. Výkonnějšími brzdami už bys vyšší G při brzdění nezískal. Naopak řada technologií pilotům až moc ulehčovala a byla zakázána právě proto. Jistě, kdyby zůstala široká auta s širokými pneu a s neomezenými motory, tak s dnešní aerodynamikou... Ale o tom jsem předtím nepsal. Skloňovali jste tu královnu motorsportu, jako by jí bez předehřátých pneu F1 nemohla být. Na to jsem argumentoval, že jsem zažil mnohem drastičtější restrikce (přísavky, turba, elektroniku, snižování obsahu/výkonu, atd., naposledy Pirellky) a prakticky při každé se našly nejaké konzervy, vykřikující o královně motorsportu a prorokující konec F1. Přesto tu F1 stále je a i přes ekonomické problémy Evropy a USA si dovolím tvrdit, že je silnější než kdy dřív. Kdyby nebyla "studená" auta dost rychlá, FIA to kvůli bezpečnosti (Mike 01) stejně nepovolí a když dost rychlá budou, a na to si klidně vsadím, tak o čem se tu vlastně bavíme? 60 - 70 %? Argument? Pche, z prstu vycucaný nesmysl, nejnesmyslnější ze všech nesmyslných nesmyslů z nesmyslova. Jestli na to má Meky "koule", ať napíše, kde k tomu číslu přišel. Jestli je za tím nějaký důvěryhodný zdroj, tak přísahám, že se stokrát omluvím jemu i tobě. 14

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          90.179.165.XXX
                          Změny budou tak jako tak. Jestli to bude kvůli (ne)vyhřívání nebo si týmy vymyslí další úpravy směsí nebo nějaký potentát z FIA něco nařídí, aby bylo i v dalších sezónách pole stejně vyrovnané jako letos, je úplně jedno. Drtivá většina lidí, ať už fanoušků nebo insiderů, je s dosavadním průběhem spokojená a protože je to letos omezením aerodynamiky (foukání) a změnami v pneumatikách, dá se podobný vzorec změn čekat i v budoucnu. Ale pochopitelně se můžu plést, křišťálovou kouli nemám.

                          Na tvém nicku mi nic nevadí, jen to pro mě prostě není žádné představení. Ano, nick může na základě zkušenosti vyvolávat očekávání, ale dost by mě zajímalo, kde všichni berete jistotu, že to je pozitivní jev. Častokrát se mi stalo, že jsem si díky nepozornosti přečetl něco, co bych jinak okamžitě přeskočil ("Cože, zase tenhle ...? To bude zase ...^n!" 03) a světe div se, bylo to dost dobré. Stejně to občas zafunguje i naopak.

                          Přihlašovat se? Proč? K čemu by mi to bylo dobré? Máš po přihlášení nějaké benefity? Bonusový obsah, filtrování diskusí, viditelné IP, cokoliv? Jasně, když se budu jako anonym dotazovat redakce, nikdo mi neodpoví. Tak jo, až budu potřebovat vědět něco, co jinak nezjistím a nemůžu bez toho žít, zaregistruju se.

                          Ty si umíš zařídit automatické přihlašování? No ty jsi borec! Hmm... Copak je tohle? 03
                          [odkaz na stránku]

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama