Prohlášení týmů po Velké ceně Evropy

F1NEWS.CZ, 24. června 2012, 16:20 Google+

Jak hodnotí piloti a hlavní představitelé týmů Velkou cenu Evropy plnou dramatických okamžiků?

Počet komentářů:  16 komentářů (Poslední 24.06. 23:00) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FERRARI

Fernando Alonso, 1.
Nedokážu vyjádřit slovy ten zvláštní pocit z vítězství ve vlastní velké ceně. Je to jedinečné a speciální. Měl jsem tu možnost v Barceloně v roce 2006 a tady ve Valencii se mi podařilo to stejné.

Tribuny byly plné španělských barev a vlajek, a poté, co fotbalisté vyhráli na Euru 2012, jsem momentálně velmi hrdý na to, že jsem Španěl. Tohle je možné to vůbec nejlepší vítězství, jaké jsem zažil.

Felipe Massa, 18.
Co chcete, abych řekl... Dneska se nic nepodařilo. Od osmého kola jsem cítil, že v zadní části auta něco není v pořádku. A nakonec tým objevil poškození, které kompletně zruinovalo balanc auta a jeho aerodynamiku i přítlak. Abych byl schopen atakoval Foce Indii jsem ztratil sekundu za kolo!

Jsem strašně zklamaný, protože jsem měl dobrou rychlost a mohl následovat skupinku, ve které byl i Fernando. A potom tam byla kolize s Kobajašim a tam skončili veškeré naděje na dobrý výsledek a body. Auto bylo dobré, a jelo na úrovní. Jsem rád za Fernanda, který zajel skvělý závod a vyhrál, ale je zde také kdyselá pachuť, protože dnes to mohlo být dobré pro oba.

Pat Fry, technický ředitel
Měli jsme trochu náročný start do sezóny, ale auto vyvíjíme rychleji než kdokoliv jiný. V Q2 to včera bylo těsné, a když už nic, alespoň jsme si věřili. Jak se ukázalo, ušetření dvou nových sad pneumatik nám hodně pomohlo, když jsme se prodírali provozem.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Byl to neuvěřitelný závod a pro mě je důležité, abychom udrželi tohle tempo. Naši hlavní soupeři ztratili několik důležitých bodů a jsem šťastný za Fernanda. To byl neuvěřitelný výkon. Včera to pro nás nebylo snadné, ale dnes to bylo skvělé.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 2.
Myslím, že všichni ke konci už měli staré pneumatiky, já jsem v nich ale měl ještě dost na to, abych předjel Hamiltona, na vítězství jsem však dnes rychlost neměl. Dobře jsem odstartoval, ale zablokoval mě Maldonado, takže jsem se dostal trochu dozadu, podařilo se mi ale z té pozice dostat zpět a měl jsem několik tvrdých soubojů a předjetí. Nicméně druhé místo není to, co jsme chtěli.

Romain Grosjean, nedokončil
Auto zastavilo, motor se zastavil - myslím, že to bylo kvůli problému s alternátorem. Závod se vyvíjel perfektně, dobře jsme odstartovali a měli dobrou výkonnost. Myslel jsem si, že poprvé vyhraju, protože se zdálo, že jsme rychlejší než Ferrari. Jsem zklamaný, že jsem šanci na předjetí už nedostal.

Eric Boullier, šéf týmu
Jde o dobrý výsledek pro tým a pro Kimiho. Druhé místo je pro nás hodně bodů a také nám neutečou týmy v šampionátu před námi. Na druhou stranu to bylo zklamání pro Romaina, který byl v tak dobré pozici, z které mohl skončit přinejmenším na pódiu.

O tom je závodění a budeme úzce spolupracovat s našimi partnery, abychom zajistili, že v budoucnosti neuvidí další selhání jako toto. Oba jezdci a celý tým pracoval velmi dobře a tento víkend jsme předvedli, že když dosáhneme dobré kvalifikační pozice, můžeme bojovat o vítězství.

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 3.
Vůbec jsem na pódium nepomýšlel. Ke konci závodu jsem se ptal svých kluků, jak jsem skončil, a oni mi řekli, že třetí - nemohl jsem tomu uvěřit. Ztrácíte ponětí o tom, jak si vedete, ke konci závodu jsem byl zaneprázdněný.

Nico Rosberg, 6.
V jednu chvíli to vypadalo na to, že skončím patnáctý, takže mě šesté místo těší. Byl to náročný závod a na konci padlo skvělé strategické rozhodnutí, získal jsem hodně pozic. Teplota pneumatik a degradace dnes byly klíčové, byl to tak náročné vše správně zvládat.

Ross Brawn, šéf týmu
Dokončení závodu a zisk bodů je pro Michaela příjemným pokrokem. Je velmi motivovaný. Nikdy jsem si nevšiml, že by potřeboval motivaci zvenčí. Máme nějaké nové věci pro Silverstone. Nemůžeme zapomínat, jak rychlý se dnes zdál být Sebastian Vettel, takže je před námi stále spousta práce.

trio

RED BULL

Mark Webber, 4.
Další šílený den. Jak můžeme vidět, je hodně těžké předpovědět, co se bude v neděli dít. Dnes vepředu odpadali nepřátelé - Lotus, Lewis (Hamilton), Seb (Vettel). Čtvrté místo beru. Je to všechno součást šampionátu a včera to pro mě nebyl dobrý den. Možná, že kdybych startoval více vepředu, ale neměl bych asi tak dobrý závod, jako jsem měl zezadu.

Strategie je pořád jakoby volená hozením kostky. Zkoušíme, nehádáme, ale zjišťujeme, co se děje. Závod byl v pořádku - trošku KERSU, trošku DRS, boje tam a hned zase tam… Byl to přesto těžký závod. Nemůžete bojovat tvrdě, protože musíte opatrovat pneumatiky. Nakonec jsem získal dost bodů, takže jsem spokojen vzhledem ke startovní pozici.

Sebastian Vettel, nedokončil
Přišel jsem o rychlostní stupeň a motor prostě vypnul - nemohl jsem s tím nic udělat. Nevíme, co se přesně stalo. Možná to byl podobný problém, který měl Mark (Webber) v pátek. Safety car pro nás nebyl ideální a možná že za odstoupení vděčím právě tomu safety caru, je to smůla. Je to nanic, ale nemůžeme to změnit.

Myslím, že do té chvíle jsme byli silní a auto bylo dobré. Byli jsme hodně rychlí, takže jsem byl překvapen. I kolo po safety caru bylo vše v pořádku. Nemohli jsme udělat nic lépe. Je to o spolehlivosti. Všichni jsme pracovali na sto procent stejně jako auto. Do té doby bylo vše perfektní - auto, zastávky, start, rychlost. Nezáleží na tom, co by, kdyby… Stojím zde a ostatní ještě závodí, takže nemůžu vyhrát. Ale udělali jsme krok dopředu a doufám, že si to přeneseme do dalšího závodu.

Christian Horner, šéf týmu
Závod byl hořkým zklamáním pro Sebastiana, který udělal vše správně. Zdálo se, že kontroluje závod a to až do safety car fáze, kdy jsme měli podezření na problém s alternátorem, který způsobil, že odstoupil.

Musíme se znovu podívat na vůz a také spolupracovat s Renaultem u kterého, jak to tak vypadá, se vyskytl stejný problém u Grosjeana. Mark odjel ohromný závod a strategie fungovala dobře. Začal na tvrdých pneumatikách, které vyměnil za měkčí a v závěru předjel auta, která měla problémy. Takže to od Marka bylo skvělé zotavení a jel dobře.

Ostatní dnes měli smůlu. Kromě jízdy Marka, je další pozitivum z Valencie to, že máme rychlé auto. Navýšili jsme naše vedení v konstruktérech a návrat Marka byl velmi energický.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 5.
Páté místo je skvělým výsledkem. Byl to náročný závod, připadal mi dlouhý a musel jsem bojovat s vozem a dalšími věcmi, hodně jsem však profitoval z lidí, kteří před námi odstoupili. Jsem spokojený.

Paul di Resta, 7.
Byli jsme se strategii jedné zastávky hodně agresivní a ve skutečnosti jsme byli sami, co to zkoušeli. Samozřejmě jsme nechtěli safety car periodu hned po té, co jsem zastavil. Rozhodně to poškodilo můj závod a stálo mě to několik míst na trati. Ale s tím, jak se závod vyvinul nemůžu být nespokojen, dojel jsem na sedmém místě a zaznamenali jsme další závod s oběma vozy na bodech.

Naše tempo během závodu bylo dobré, ale na konci bylo těžké udržet výkonnost pneumatik. Opravdu jsem s tím v posledních kolech bojoval. Byli jsme sice trochu oslabeni, ale odvážíme si body a na tom záleží.

Vijay Mallya, šéf týmu
Pořádně zábavný závod. Jsem potěšen tím, že jsme skončili na pátém a sedmém místě. Je to nás nejlepší výsledek v této sezóně a Nico zde zaznamenal svůj vůbec nejlepší finiš ve Formuli 1. Šlo o horskou dráhu s mnoha zvraty a mám pocit, že jsme si dnes body za náš výkon zasloužili.

Oba jezdci na to tlačili, vyhnuli se problémům a rozdílné strategie nám zafungovaly. Paul ztratil pod safety carem a Nico odjel většinu závodu bez KERSu, takže to od nich byl vynikající výkon. Výsledek nás nabudil na nás domácí závod v Silverstone, který se jede za dva týdny.

 

MCLAREN

Jenson Button, 8.
Dvanáct roků zkušeností vám letos nepomohou. Zkoušel jsem tu a tam různé věci, ale nic nefungovalo, v závodě však vůz fungoval celkem dobře. Strategie byla dobrá, neměli jsme však štěstí.

Obrovské gratulace Fernandovi - odvedl skvělou práci. Snad se nám podaří stejná věc při naší domácí velké ceně za dva týdny.

Lewis Hamilton, 19.
Hodně gratuluji Fernandovi - odvedl dnes skvělou práci po startu z 11. místa. Pro nás to byl těžký den, ale takový už je život - musíme se s tím vyrovnat.

Dnes jsme ztratili několik bodů, naštěstí pár dalších pilotů na čele také nedokončil, takže to není konec světa. Jen to bude o něco náročnější. Už se těšim na příští velkou cenu, na svůj domácí závod v Silverstone.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Předpokládám, že byste Velkou cenu Evropy 2012 museli popsat jako vzrušující závod pro diváky, ale frustrující závod pro Vodafone McLaren Mercedes. Samozřejmě bychom byli rádi dnes získali více bodů.

Ale jak už jsem řekl dříve a ještě to budu moci zopakovat, komparativní výkonnost vozů F1 je letos velmi vyrovnaná, možná více, než kdykoliv dříve, proto jsou letos závody tak nepředvídatelné.

Bez pochyby se již všichni v týmu velmi těšíme na náš domácí závod, Velkou cenu Británie v Silverstone, na jehož asfaltu snad předvedeme fantastickou show a sklidíme výborný výsledek před našimi nejvášnivějšími a nejlépe informovanými fanoušky ve světě motosportu.

 

SAUBER

Sergio Pérez, 9.
Byl to těžký závod. Hodně jsme zariskovali se strategií a nakonec bylo opotřebení pneumatik příliš velké. Můžeme říct, že dva body nejsou špatný výsledek, když startujete 15., ale nejdůležitější je zlepšit kvalifikační výsledky Byl jsem patnáctý a myslím, že kdybychom startovali výš, mohli jsme dokázat víc.

Kamuj Kobajaši, nedokončil
To byl dnes ale závod! Přesto, jsem zklamaný! Měl jsem dobrý start ze sedmého místa. Získal jsem dvě pozice, předjel Maldonada. Byl jsem čtvrtý a vypadalo to slibně. A při mém první zastávce po čtrnácti kolech, měl jsem problém se zadním levým kolem. Poté jsem byl jedenáctý a měl jsem stále dobré šance.

Ve 20. kole jsem sledoval Räikkönena, který předjížděl Bruna Sennu. Byla tam zeď a neměl jsem kam uhnout, když jsme se dotkli. Musel jsem zajet vyměnit nos. Po restartu jsem bojoval s Massou, kolidovali jsme a poté už jsem nemohl pokračovat.

Peter Sauber, šéf týmu
Z mého pohledu to byl závod promeškaných šancí. Věci se obrátily proti nám, takže nakonec musíme být spokojeni jen se dvěma body, které získal Sergio (Pérez). Kamuj měl smůlu, když kolidoval se Sennou. Nemohl těžit ze svého skvělého kvalifikačního výkonu.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 10.
Hamilton mě vystrčil z dráhy a nenechal mi žádné místo. Přeskočil jsem obrubník a nemohl jsem se už nehodě vyhnout. Nevím, proč jel právě tak. Zkusil na mě velmi agresivní manévr.

 

Bruno Senna, 10.
Cítím se dnes zklamaný, protože jsme měli dobrou rychlost a správnou strategii. Nebylo to obtížně, ale neklaplo to. Nicméně po penalizaci průjezd boxy, bylo těžké se dostat na body i v závodě jako byl tento. Měli jsme štěstí s načasování safety car a když to vezmu pozitivně , tak jsme se dobře starali o pneumatiky a byli konkurenceschopní. Nyní na to musíme hodit za hlavu a vzít si z toho ponaučení.

Mark Gillan, výkonný inženýr
Byl to velmi rušný závod, z kterého jsme si měli zajistit slušný bodový příděl, takže odjíždět s jedním bodem, je jednoznačně zklamáním. Jako tým musíme důkladně prostudovat víkend, přeskupit se a vrátit silnější v Silverstone.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 12.
Konečný výsledek je pro nás zklamáním. Myslím, že jsem jel dobře a tým si zasloužil víc. Kromě mé konečné pozice to byl dobrý závod. Měl jsem dobrý rozjezd, předjel pár vozů. Úvodní kolo bylo trošku zmatené, zkusil jsem předjet pár aut, Pérez mě ale dostal z vnějšku.

Měl jsem dobrý první stint a byl jsem na dosah našim soupeřům, druhý stint byl také dobrý. Safety car nám moc nevyhovoval. Po mé druhé zastávce jsem do toho dával vše až do konce, měl jsem před sebou pomalého Petrova. Chtěl jsem se před něj dostat a on se bránil trošku zeširoka.

Zařadil jsem se tedy zpět a myslel si, že jsem mu dal dostatek místa, ale stejně jsme kolidovali, protože jeho krok byl asi moc agresivní. To mě stálo body. Ale celkově z tohoto závodu můžeme odjet s pozitivní náladou, i když to navenek není viditelné.

Jean-Eric Vergne, nedokončil
Je škoda, že jsem nedokončil závod, zvlášť když jsem na měkčích gumách získával rychlost. Začínal jsem na středně-tvrdých gumách. Celkově to znamená můj první nedokončený závod v sezoně.

Co se týče incidentu s Kovalainenem, myslel jsem sI, že jsem vepředu a začal jsem zatáčet, kolidovali jsme, když se jeho přední křídlo zaseklo do mého zadního. Bylo tam mnoho škody a nebyli také v podlaze a nebylo možné vyměnit i poškozené kolo, abych mohl pokračovat. Myslím, že to byl jen závodní incident.

 

CATERHAM

Vitalij Petrov, 13.
Mám velkou radost z toho, jak se dnešní závod vyvíjel. Po dobrém startu jsem byl hned za Heikkim v první zátočině. Byl jsem tam dost opatrný, protože jsem nechtěl udělat chybu a od té doby to bylo o pneumatikách a uposlechnutí pokynů mého inženýra. Chtěl bych poděkovat klukům za fantastickou práci, kterou odvedli při zastávkách v boxech, zvláště když jsem jel pozdě během závodu pro nový nos vozu.

I když jsem se dnes pohyboval na desátém místě, nejsem si jistý, že by byly body možné. I tak je ale povzbuzující vidět, jak jsme pokročili a víme, že můžeme očekávat v Silverstone víc. Jde o něco, o co jsme bojovali a je to pro celý tým skvělé.

Heikki Kovalainen, 14.
Můj start nebyl z těch nejlepších, ale přesto jsem držel tempo s Webberem a Ricciardem v několika prvních kolech. Bohužel jsme měly velice brzy problémy s KERS a to zřejmě ovlivnilo moje tempo po zbytek závodu. Rozhodli jsme se pro dvě zastávky, takže jsem si v prvním stintu dával pozor na pneumatiky do té doby, než jsme zastavili.

Zastávka vyšla dobře a moje rychlost také nebyla špatná, ale poté mě Vergne něčím, co vypadalo jako nováčkovská chyba, srazil a musel jsem pro nový nos vozu. Poté jsme se snažil dostat do cíle závodu a po pěti nebo šesti kolech byly mé pneumatiky zničené. Přesto je 13. a 14. místo slušným výsledkem pro tým. Byl to pro nás pozitivní víkend a odjíždíme pozitivně naladěni.

Mark Smith, technický ředitel
Naše pozice jsou jen odměnou za dobrý výkon celého týmu. Bez kontaktů s Vergnem a Ricciardem jsme mohli dokončit o pár míst výše. Musíme být ale spokojení s tím, jak jsme zareagovali na situaci na trati a skutečnost, že jsme učinili pokroky. Máme více vylepšení vozu pro Silverstone. Budeme udržovat toto tempo a čeká nás velmi vzrušující druhá polovina sezóny.

Riad Asmat, generální ředitel skupiny Caterham
Jaký to závod! Tohle může za to, že jde o nejlepší sport na planetě. Jsme velmi hrdý na dnešní práci celého týmu. Zastávky byly vynikající, strategie si vyžádala výzvy a oba naši jezdci na to tlačili tak silně, jak jen to šlo.

Oba incidenty nás stály u obou vozů nějaký čas, ale je velmi dobré vidět, jak blízko jsme s naším balíkem. Dostatečně aby Heikki a Vitalij měli šanci bojovat a další 13. a 14. místo nám pomůže upevnit si naše postavení v šampionátu, takže to byl dobrý víkend.

 

Marussia

Charles Pic, 15.
Včera jsem nebyl potěšen tím, jak jsem dopadl v kvalifikaci, dnes jsem naproti tomu velmi spokojený s tím, jak se věci pro mě a pro celý tým vyvíjely. Myslím, že jsem z naší strategie dostal maximum a udělal všechno, aby nám vše klaplo.

Jsem spokojený, když vidím zlepšení naší závodní výkonnosti a to, že jsme zpět na lepším místě ve srovnání s Caterhamy před námi. Rovněž mě těší, že jsme dostali vozy HRT opět za sebe. Proto jsem si závod užil, odvedl jsem práci, kterou jsme potřebovali.

Chtěl bych poděkovat týmu za jeho veškerou tvrdou práci během víkendu a obzvlášť dnes, kdy jsme všichni táhli za jeden provaz, abychom dosáhli toho nejlepšího výsledku.

Nyní se můžeme těšit na náš domácí závod za dva týdny s větším sebevědomím a oběma vozy ve hře, snad se dále zlepšíme.

John Booth, šéf týmu
Charles udělal vše, oč jsme ho dnes žádali a nesl na svých ramenou veškerou tíhu našich očekávání. Jel velmi odhodlaně ve snaze zajistit, abychom získali lepší pozici mezi Caterhamem a HRT. Není to samozřejmě konečná, je však příjemné vědět, že jsme to po Kanadě otočili a ubíráme se správným směrem.

Nebyl to úplně přímočarý závod, protože jsme se potýkali s brzkou zastávkou Charlese kvůli výměně nosu poté, co byla poškozena jeho bočnice. Přesto jsme dosáhli toho správného výsledku, což je motivující před naším domácím závodem - Velkou cenou Británie za dva týdny.

Nyní máme nějakou práci s naším novým aerodynamickým balíkem pro Silverstone, kde se těšíme taky na to, že bude Timo v plné síle. Byl hořce zklamán, že přišel o lepší závodní výkonnost dnes a také o skvělou show. Viděli jsme letos zde ve Valencii fantastické závodění.

 

HRT

Pedro de la Rosa, 17.
Pravdou je, že jsem do tohoto závodu dal všechno, vydal jsem vše a jsem spokojený. Byl velmi dlouhý, ke konci mi začali odcházet zadní pneumatiky, jediné co jsem mohl udělat, bylo udržet se do konce.

Abych byl upřímný, obešel bych se bez posledních sedmi kol. Byl to typický závod o přežití, kdy se ke konci vozy s největší degradací dostanou na špatnou stranu slicků. Předem jsme ale věděli, že to bude těžké.

Nejlepší věcí však je, že jsme až do konce udrželi dobrý rytmus a brzdy. Možná jsem měl jet o něco konzervativněji, když jsem měl před sebou Pica, upřednostnil jsem však riziko. Pokud by pneumatiky vydržely, bylo by to skvělé, kdyby ne, bylo by to taky skvělé.

Jsem spokojený, protože jsme si po celý víkend před našimi fanoušky vedli dobře. Zasloužili si to nejlepší a myslím, že můžou pozorovat, jak v každém závodě bojujeme a zlepšujeme se. Takže jim můžu za podporu jedině poděkovat.

Narain Karthikeyan, 18.
Dobře jsem odstartoval a dokázal udržet svou pozici. V prvních 15 kolech jsme sváděli tvrdou bitvu a naše auto si na rovinkách vedlo velmi dobře, výkonnost našich zadních kol však začala narušovat degradace.

Po zastávce jsem byl za Picem a nebylo to jednoduché řídit, takže jsem se jej nedokázal držet. Poslední stint na tvrdších pneumatikách jsme ale odjeli dobře, žel to bylo narušeno penalizací v podobě průjezdu boxy za to, že jsem tam překročil povolenou rychlost.

Nebýt toho, možná jsme mohli skončit na lepší pozici, nejdůležitější věcí ale je, že jsme to za velmi náročných podmínek dotáhli  do cíle.

Luis Pérez-Sala, šéf týmu
Jsem šťastný, protože po tom, co se stalo v Montrealu, jsme dokončili s oběma vozy závod a nenarazili na žádné problémy. Po celý závod jsme bojovali, a i když jsme nakonec neskončili na vrcholu, jsem velmi hrdý na tým, protože to je poprvé, co jsme si to v závodu rozdali jeden na jednoho.

Oba piloti závodili velmi dobře a neměli jsme problémy ani se zastávkami. Každým závodem jsme blíže, musíme však takto dále pracovat. Na závěr bych rád pogratuloval Alonsovi, protože dokončil excelentní závod, vyhrál po startu z 11. místa. To dokládá, že nic není nemožné.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Evropy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 24.06.2012 23:00 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 16 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Valencie má domácího vítěze - Alonsa. Na pódium vystoupal i Räikkönen a…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

  4. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

  5. Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

  6. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud