McLaren se v Kanadě o pneumatikách hodně naučil, ale vše ještě nerozlouskl

Petr Hlawiczka, 21. června 2012, 06:40 Google+

Provozní ředitel McLarenu Simon Roberts ještě plně nesouhlasí s tvrzením sportovního ředitele Pirelli Paula Hemberyho, že špičkové týmy již přišly pneumatikám na kloub.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 22.06. 09:50) Napište svůj názor
McLaren

McLaren | foto: McLaren

Sdílejte článek

"Viděl jsem jeho [Hemberyho] komentáře, přitom jsem si pomyslel, že něco musí vědět. Zjevně hovoří se všemi týmy a všechny týmy se bez známky pochybnosti učí. Ale jestli to už někdo vlastně opravdu vyřešil, nevím," pochybuje Roberts o tom, že by některý tým již na letošní pneumatiky plně vyzrál.

"Myslím, že s každým závodem získáváme více dat. Velké týmy je na pozadí určitě hodně analyzují a my stále děláme pokroky," pokračuje provozní ředitel McLarenu.

S pneumatikami se evidentně trápí hlavně Jenson Button. Podařilo se týmu z Wokingu již plně vyřešit své problémy s letošními směsmi? ""Myslím, že jsme se toho v Kanadě strašně moc naučili, ale jestli jsme to už rozlouskli nebo ne, to bych nechtěl říct. Pokud získáme ve Valencii první a druhé místo, pak bych řekl, že jsme odvedli hodně dobrou práci - je to však těžké."

button
Pokud McLaren získá double, pak se podle Robertse dá hovořit
o vyřešení jejich problémů s pneumatikami (foto: McLaren Mercedes)

"Všechny vozy jsou velmi konkurenceschopné a malá chyba v kvalifikaci může v těchto dnech způsobit obrovský rozdíl," dodává Roberts.

Vytisknout

Diskuze: McLaren se v Kanadě o pneumatikách hodně naučil, ale vše ještě nerozlouskl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 22.06.2012 09:50 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

Alguersuari: Button špatně interpretuje své problémy s pneumatikami, což…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud