Ačkoliv za favority je považován Red Bull a McLaren, podle Boulliera nemají nedostižný náskok: "Pokud bych si to myslel, měl bych to teď zabalit. Velmi povzbuzující je, že i když pevně věříme, že jsou před námi, tak se jejich náskok oproti loňsku snížil, takže je můžeme stáhnout.
Samozřejmě na to musíme více tlačit, ale odstup můžeme eliminovat, a je na nás, abychom si letos vedli lépe než minulý rok," pokračuje šéf Lotusu pro Autosport.
Podle něj bylo v předsezónních testech jasně patrné, že je Lotus E20 dobrým autem - přes problémy se zavěšením, kvůli nimž museli vynechat jeden týden a šasi v továrně zpevnit.
"Zaprvé, tohle je testování, takže i když všichni sledují časy, tak my musíme projít rozsáhlým procesem a otestovat nejdříve ze všech spolehlivost, teplotní rozsahy a různé záznamy dat. Takže je to pořád jen testování - kvalifikace přijde na řadu až v Melbourne, dříve ne.
Je fajn, že auto bylo dobré hned od začátku, od prvního dne. Je velmi dobře navrženo a představuje jasný pokrok oproti minulým rokům. Umožnilo nám to ujet v Jerezu spoustu kilometrů, pak přišla překážka ve druhém testu, kdy jsme vynechali čtyři dny, a poslední testování podle mě nebylo špatné."
Záď Lotusu E20 (foto: Lotus Renault GP)
"Při testech musíme učinit nějaké kompromisy, protože nám scházejí čtyři dny, takže jsme museli zkombinovat osm dní do čtyř, ale po tom všem to nebylo špatné. Základy jsou očividně velmi dobré.
Auto není jednoduché, ale piloti si ho pochvalují - cítí se v něm pohodlně a věří mu. Reaguje dobře, odpovídá číslům ze simulací. Pro začátek zatím představuje dobrý základ," dodává Boullier.