hmmm
23:47 27.02.2012
XXX
Já to viděl ještě před smazáním, ale tam bylo stejně JPP. Jenom tvrzení, žádné vysvětlení, nic.
Nezlob se na mě, ale srovnávat úplav za dvěma různými vozy s odlišnou aerodynamikou a nejspíš i různým setupem a vyvozovat z toho kategorické závěry o vlivu konkrétní součásti je hloupost. Jediné, co se z toho dá vyvodit je, že se Timovi za Renaultem s JD jelo hůř. Nic to neříká o konkrétních důvodech, takže to ani samo o sobě neimplikuje, že má DD pozitivní vliv.
Mohl, ale...
1.) Zvyšuje přítlak pod podlahou a vytváří přítlak vlastní, tzn. navyšuje přítlak hlavně v zadní části auta. Při jízdě v těsném závěsu je ale kritický úbytek přítlaku na předku.
2.) Nesprávně fungující přední křídlo má vliv i na proudění pod podlahou a v difuzoru. Rozhodně to není tak, že by se jízda v těsném závěsu přítlaku tvořeného podlahou a difuzorem vůbec nedotkla.
3.) Vyšší aeropřítlak snižuje vliv mechanického přítlaku, který se jediný v závěsu nemění.
4.) Díky vyššímu přítlaku jsou auta v zatáčkách rychlejší, což zvyšuje turbulence...
Neumím posoudit, který z vlivů bude mít nakonec navrch, ale moc pozitivně to pro DD nevidím.
Dobrou...