Hamilton o svém týmovém kolegovi říká, že do McLarenu velmi rychle zapadl a že si byl kolem sebe dokonce schopný vybudovat tým schopných inženýrů, což je pro úspěch v F1 velmi důležité: "Jenson je velmi rychlý a postavil kolem sebe velmi silný tým techniků."
Vždy jej chci porazit a nikdy nejsem spokojený, když se mi to nepodaří. Psychologicky to ale nevnímám jako problém. Je otevřený a veselý chlapík, se kterým můžete vycházet. Bylo by skvělé si to s ním v roce 2012 rozdat o titul, záleží to jen na [vozu] McLarenu," pokračuje Hamilton.
Oba piloti McLarenu dostali minulý rok nové závodní inženýry, na něž bude letos dohlížet Sam Michael. Bude velmi zajímavé sledovat vnitřní duel poté, co se v závěru loňské sezóny dostal Button na koně.
Na vývoj MP4-26 měl větší vliv než v roce 2011 na MP4-25, proto více vyhovoval jeho stylu. Ten není dramatický odlišný od stylu Hamiltonova, má však raději dobře vyvážené auto, zatímco Lewis dokáže podávat velmi dobré výkony i s přetáčivým vozem.
Mladší z obou Britů vyžaduje hodně přítlaku na předních kolech a v momentě. Ve zvládání přetáčivého vozu je neobyčejně šikovný: v momentě, kdy si ostatní na tuto vlastnost začínají stěžovat, ji Lewis při technickém rozboru ani nezmiňuje.
Hamilton agresivně brzdí do zatáčky na konci cílové rovinky v Brazílii
(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
O novém McLarenu MP4-27 Hamilton říká, že "se zdá být mnohem lepší, než loňské auto," přesto si uvádí, že si je vědom, že porazit Red Bull letos nebude snadné. "Red Bull je evolucí aerodynamických konceptů představených v roce 2009. Uprostřed sezóny 2011 byl fenomenální, byl na té nejvyšší úrovni a navíc se vůbec nekazil. My když jsme naproti tomu měli stejnou spolehlivost, tak nám scházela výkonnost."
"Během zimy vždy sníte o tom, že na start nové sezóny dorazíte s vozem, který bude hned rychlý. K tomu v posledních dvou sezónách nedošlo. Chci, aby tomu tak letos bylo. Pokud začneme dobře, snadněji se udržíme na špici," pokračuje pilot McLarenu.
A na adresu Massy s odstupem času dodává: "Často jsme se setkali. Massa se obtížně předjíždí, protože nikdy nenechává ani trochu místa. Ale není to něco příliš dramatického. Nic proti němu nemám."