DISKUZE K ČLÁNKU Jistoty a pochybnosti Ferrari při vývoji vozu pro rok 2012

Nové přední křídlo a nové výfuky ukázaly diametrální rozdíly mezi daty pořízenými z aerodynamického tunelu a těmi získanými přímo z trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jistoty a pochybnosti Ferrari při vývoji vozu pro rok 2012

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 21.11.2011 11:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Nerád sa opakujem, ale naozaj by som sa rád dozvedel, prečo by mali mať Ferrari, Sauber a HRT záujem o otvorení diskusie o zákaze využívania výfukových plynov, keď iné (a hlavne takmer všetky) zdroje tvrdia, že práve teamy spomínané v článku tú diskusiu uťali.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Díky za upozornění, opraveno.
      Ferrari, Sauber a HRT byli proti opětovnému otevření diskusí o foukání.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Nerozumiem preco krydlo kmita iba MAS a nie ALO...

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    neviem či je dobrý nápad odvážne aerodynamické riešenie na základe pochybných údajov z tunela. RB tu v nejakom článku vysvetľoval kedy môže kmitať predné krídlo a Ferrari si s tým nevedia rady, takže v aerodynamike asi pekne plávajú.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Ještě jsem chtěl dodat: doufám, že se Flavio v F1 už nikdy neukáže. To co udělali není jen suverénně největší křivárna v historii F1, ale pochybuju že někdo něco takového udělal v jiné špičkové sérii. Pro mě to byla ostuda rpo celou F1. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Promiň, ale na vytvoření této strategie člověk nemusí být génius, stačí si jít za svým přes potencionální mrtvoly. A to Briatore splňuje. Hned po té nehodě mě to nejen napadlo, ale věřil jsem, že to bylo úmyslné. Způsob té nehody a načasování bylo tak nepravděpodobné, že to nenapadlo snad jen fanoušky Alonsa. Hodně mě překvapilo, že to nikdo neprověřoval a nezkoumal telemetrii. Jediné geniální na tom mohlo být to, že to údajně dokázali udělat bez vědomí Alonsa. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Píšeš akoby si na ten bulvár sám nechodil...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      Chodím tam. Ale myslim, jako že čtu ty články, ale nepíšu do těch diskuzí, jen si občas čtu, co tam kdo píše. Většinou tam píší samí pitomci... a končim po přečtení pár příspěvků... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • buggybob

        XXX
        Chodí tam tak půlka zdejších diskutujících - nemá smysl nad tím kroutit hlavou ... I proto se zdejší diskuse pomalu sune z argumentační úrovně do pekel sportsu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    "Bylo to právě Ferrari společně se Sauberem a HRT, které chce znovu obnovit diskuzi na téma výfukových difuzorů."

    Zaujímavé, ja som doteraz žil v domnení, že práve Ferrari spoločne so Sauberom a HRT bolo zásadne proti obnoveniu diskusie na tému výfukových plynov...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Ale píšeš, veru píšeš... Mňa neo..tento, ja mám dobrého pamatováka. 18
    S bulvárom je to tak, všetci na neho nadávajú (alebo ohovárajú), ale nič ich neodradí od toho, aby ho prestali sami a aktívne vyhľadávať.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Maccer

    XXX
    Alonso je skvělý pilot, ale po tom čím si prošel je to křivák atd atd. Ano vše nebylo fér, ale takoví jsou ti nejlepší ;) Navíc momentálně s Hamiltonem jsou to piloti co vymačkají vše ze svého vozu a jsou schopni konkurovat i silnějším. Pro srandu neporazil 2x Schumiho o titul. A neříkejte mi tu pohádku o hmotném tlumiči!!! Navíc když se člověk podívá na Singapur kteří někteří fans považují za nějvětší křivárnu jaká kdy byla, Podívejte se na to z té druhé strany, koho taková geniální strategie napadla? Nenapadla by vůbec nikoho ;) Proto doufám, že se jednou Flávio vrátí a bude to za FErnandem do Ferrari protože tohle je něco jako trio Schumi - Brawn - Todt

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cervenak

    XXX
    chcel by som sa spytat ze ci tie problemy s datmi co sa zasa nepotvrduju na trati ze ci to je potvrdene alebo spekulacia lebo som cital clanok ktorom bolo pisane ze predne kridlo potvrdilo data s tunela na trati :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Psal o tom minulý týden jeden italský magazín s dobrými kontakty na Ferrari. Je pravda, že tým si křídlo po prvním nasazení pochvaloval, nyní se nicméně objevují problémy. Zvláštní je i to, že nerozumí tomu vibrování Massova křídla.
      Na druhou stranu nějaké problémy s korelací dat mají všichni, otázkou ale je, jak moc se výsledky liší.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Raiky

    XXX
    To není dobré slyšet. Každopdně s jistotou vše uvidíme až příští rok v březnu. Konečně to už zase chce mistrovský rok

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Jdi hrát radši florbal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • florbalista

    XXX
    Fernando byl skvělý: z vozu dokázal dostat maximum jeho potencionálu a především se vyvaroval dělání chyb.

    To si děláte srandu, ne? Můžete si fandit komu chcete, ale nám to tu nestrkejte. Pro nás máte být nestranný. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama