DISKUZE K ČLÁNKU Jistoty a pochybnosti Ferrari při vývoji vozu pro rok 2012

Nové přední křídlo a nové výfuky ukázaly diametrální rozdíly mezi daty pořízenými z aerodynamického tunelu a těmi získanými přímo z trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jistoty a pochybnosti Ferrari při vývoji vozu pro rok 2012

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 21.11.2011 11:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Nerád sa opakujem, ale naozaj by som sa rád dozvedel, prečo by mali mať Ferrari, Sauber a HRT záujem o otvorení diskusie o zákaze využívania výfukových plynov, keď iné (a hlavne takmer všetky) zdroje tvrdia, že práve teamy spomínané v článku tú diskusiu uťali.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Díky za upozornění, opraveno.
      Ferrari, Sauber a HRT byli proti opětovnému otevření diskusí o foukání.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Nerozumiem preco krydlo kmita iba MAS a nie ALO...

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    neviem či je dobrý nápad odvážne aerodynamické riešenie na základe pochybných údajov z tunela. RB tu v nejakom článku vysvetľoval kedy môže kmitať predné krídlo a Ferrari si s tým nevedia rady, takže v aerodynamike asi pekne plávajú.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Ještě jsem chtěl dodat: doufám, že se Flavio v F1 už nikdy neukáže. To co udělali není jen suverénně největší křivárna v historii F1, ale pochybuju že někdo něco takového udělal v jiné špičkové sérii. Pro mě to byla ostuda rpo celou F1. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Promiň, ale na vytvoření této strategie člověk nemusí být génius, stačí si jít za svým přes potencionální mrtvoly. A to Briatore splňuje. Hned po té nehodě mě to nejen napadlo, ale věřil jsem, že to bylo úmyslné. Způsob té nehody a načasování bylo tak nepravděpodobné, že to nenapadlo snad jen fanoušky Alonsa. Hodně mě překvapilo, že to nikdo neprověřoval a nezkoumal telemetrii. Jediné geniální na tom mohlo být to, že to údajně dokázali udělat bez vědomí Alonsa. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Píšeš akoby si na ten bulvár sám nechodil...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      Chodím tam. Ale myslim, jako že čtu ty články, ale nepíšu do těch diskuzí, jen si občas čtu, co tam kdo píše. Většinou tam píší samí pitomci... a končim po přečtení pár příspěvků... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • buggybob

        XXX
        Chodí tam tak půlka zdejších diskutujících - nemá smysl nad tím kroutit hlavou ... I proto se zdejší diskuse pomalu sune z argumentační úrovně do pekel sportsu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    "Bylo to právě Ferrari společně se Sauberem a HRT, které chce znovu obnovit diskuzi na téma výfukových difuzorů."

    Zaujímavé, ja som doteraz žil v domnení, že práve Ferrari spoločne so Sauberom a HRT bolo zásadne proti obnoveniu diskusie na tému výfukových plynov...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Ale píšeš, veru píšeš... Mňa neo..tento, ja mám dobrého pamatováka. 18
    S bulvárom je to tak, všetci na neho nadávajú (alebo ohovárajú), ale nič ich neodradí od toho, aby ho prestali sami a aktívne vyhľadávať.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Maccer

    XXX
    Alonso je skvělý pilot, ale po tom čím si prošel je to křivák atd atd. Ano vše nebylo fér, ale takoví jsou ti nejlepší ;) Navíc momentálně s Hamiltonem jsou to piloti co vymačkají vše ze svého vozu a jsou schopni konkurovat i silnějším. Pro srandu neporazil 2x Schumiho o titul. A neříkejte mi tu pohádku o hmotném tlumiči!!! Navíc když se člověk podívá na Singapur kteří někteří fans považují za nějvětší křivárnu jaká kdy byla, Podívejte se na to z té druhé strany, koho taková geniální strategie napadla? Nenapadla by vůbec nikoho ;) Proto doufám, že se jednou Flávio vrátí a bude to za FErnandem do Ferrari protože tohle je něco jako trio Schumi - Brawn - Todt

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cervenak

    XXX
    chcel by som sa spytat ze ci tie problemy s datmi co sa zasa nepotvrduju na trati ze ci to je potvrdene alebo spekulacia lebo som cital clanok ktorom bolo pisane ze predne kridlo potvrdilo data s tunela na trati :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Psal o tom minulý týden jeden italský magazín s dobrými kontakty na Ferrari. Je pravda, že tým si křídlo po prvním nasazení pochvaloval, nyní se nicméně objevují problémy. Zvláštní je i to, že nerozumí tomu vibrování Massova křídla.
      Na druhou stranu nějaké problémy s korelací dat mají všichni, otázkou ale je, jak moc se výsledky liší.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Raiky

    XXX
    To není dobré slyšet. Každopdně s jistotou vše uvidíme až příští rok v březnu. Konečně to už zase chce mistrovský rok

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Jdi hrát radši florbal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • florbalista

    XXX
    Fernando byl skvělý: z vozu dokázal dostat maximum jeho potencionálu a především se vyvaroval dělání chyb.

    To si děláte srandu, ne? Můžete si fandit komu chcete, ale nám to tu nestrkejte. Pro nás máte být nestranný. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama