DISKUZE K ČLÁNKU Jistoty a pochybnosti Ferrari při vývoji vozu pro rok 2012

Nové přední křídlo a nové výfuky ukázaly diametrální rozdíly mezi daty pořízenými z aerodynamického tunelu a těmi získanými přímo z trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jistoty a pochybnosti Ferrari při vývoji vozu pro rok 2012

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 21.11.2011 11:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Nerád sa opakujem, ale naozaj by som sa rád dozvedel, prečo by mali mať Ferrari, Sauber a HRT záujem o otvorení diskusie o zákaze využívania výfukových plynov, keď iné (a hlavne takmer všetky) zdroje tvrdia, že práve teamy spomínané v článku tú diskusiu uťali.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Díky za upozornění, opraveno.
      Ferrari, Sauber a HRT byli proti opětovnému otevření diskusí o foukání.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Nerozumiem preco krydlo kmita iba MAS a nie ALO...

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    neviem či je dobrý nápad odvážne aerodynamické riešenie na základe pochybných údajov z tunela. RB tu v nejakom článku vysvetľoval kedy môže kmitať predné krídlo a Ferrari si s tým nevedia rady, takže v aerodynamike asi pekne plávajú.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Ještě jsem chtěl dodat: doufám, že se Flavio v F1 už nikdy neukáže. To co udělali není jen suverénně největší křivárna v historii F1, ale pochybuju že někdo něco takového udělal v jiné špičkové sérii. Pro mě to byla ostuda rpo celou F1. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Promiň, ale na vytvoření této strategie člověk nemusí být génius, stačí si jít za svým přes potencionální mrtvoly. A to Briatore splňuje. Hned po té nehodě mě to nejen napadlo, ale věřil jsem, že to bylo úmyslné. Způsob té nehody a načasování bylo tak nepravděpodobné, že to nenapadlo snad jen fanoušky Alonsa. Hodně mě překvapilo, že to nikdo neprověřoval a nezkoumal telemetrii. Jediné geniální na tom mohlo být to, že to údajně dokázali udělat bez vědomí Alonsa. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Píšeš akoby si na ten bulvár sám nechodil...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      Chodím tam. Ale myslim, jako že čtu ty články, ale nepíšu do těch diskuzí, jen si občas čtu, co tam kdo píše. Většinou tam píší samí pitomci... a končim po přečtení pár příspěvků... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • buggybob

        XXX
        Chodí tam tak půlka zdejších diskutujících - nemá smysl nad tím kroutit hlavou ... I proto se zdejší diskuse pomalu sune z argumentační úrovně do pekel sportsu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    "Bylo to právě Ferrari společně se Sauberem a HRT, které chce znovu obnovit diskuzi na téma výfukových difuzorů."

    Zaujímavé, ja som doteraz žil v domnení, že práve Ferrari spoločne so Sauberom a HRT bolo zásadne proti obnoveniu diskusie na tému výfukových plynov...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Ale píšeš, veru píšeš... Mňa neo..tento, ja mám dobrého pamatováka. 18
    S bulvárom je to tak, všetci na neho nadávajú (alebo ohovárajú), ale nič ich neodradí od toho, aby ho prestali sami a aktívne vyhľadávať.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Maccer

    XXX
    Alonso je skvělý pilot, ale po tom čím si prošel je to křivák atd atd. Ano vše nebylo fér, ale takoví jsou ti nejlepší ;) Navíc momentálně s Hamiltonem jsou to piloti co vymačkají vše ze svého vozu a jsou schopni konkurovat i silnějším. Pro srandu neporazil 2x Schumiho o titul. A neříkejte mi tu pohádku o hmotném tlumiči!!! Navíc když se člověk podívá na Singapur kteří někteří fans považují za nějvětší křivárnu jaká kdy byla, Podívejte se na to z té druhé strany, koho taková geniální strategie napadla? Nenapadla by vůbec nikoho ;) Proto doufám, že se jednou Flávio vrátí a bude to za FErnandem do Ferrari protože tohle je něco jako trio Schumi - Brawn - Todt

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cervenak

    XXX
    chcel by som sa spytat ze ci tie problemy s datmi co sa zasa nepotvrduju na trati ze ci to je potvrdene alebo spekulacia lebo som cital clanok ktorom bolo pisane ze predne kridlo potvrdilo data s tunela na trati :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Psal o tom minulý týden jeden italský magazín s dobrými kontakty na Ferrari. Je pravda, že tým si křídlo po prvním nasazení pochvaloval, nyní se nicméně objevují problémy. Zvláštní je i to, že nerozumí tomu vibrování Massova křídla.
      Na druhou stranu nějaké problémy s korelací dat mají všichni, otázkou ale je, jak moc se výsledky liší.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Raiky

    XXX
    To není dobré slyšet. Každopdně s jistotou vše uvidíme až příští rok v březnu. Konečně to už zase chce mistrovský rok

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Jdi hrát radši florbal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • florbalista

    XXX
    Fernando byl skvělý: z vozu dokázal dostat maximum jeho potencionálu a především se vyvaroval dělání chyb.

    To si děláte srandu, ne? Můžete si fandit komu chcete, ale nám to tu nestrkejte. Pro nás máte být nestranný. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama