DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari opět hrozí odchodem: F1 se musí změnit!

Prezident Ferrari během slavnostní akce automobilky v italském Mugellu zdůraznil své požadavky na setrvání své stáje ve Formuli 1. Pokud nebudou přijaty, hrozí odchodem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari opět hrozí odchodem: F1 se musí změnit!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 08.11.2011 19:03 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

XXX
Odkaz: [odkaz na stránku]
Mě se to taky nelíbí, až je ESP volitelné, ale nechápu proč má být zrovna tohle povinné. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hemmis

XXX
ESP? LC??? dajse tyhle el. s***** vypnout pokud to bude povinné bude to i vypinatelné jestly ne budu si radši kupovat staré 30let jeté auta než ty nové přetechnyzované prostorné obyváky na kolech. možná su zvláštní ojediněli jedinec který nemárád prostor v autech , elektroniku krom radia a zapalování nepotřebuji . pokud jde o bezpečnost místo blbostí maji do karoserie za komponovat ochrané rámi jak mají zavodní auta . pokud tohle fakt bude fakt začnu hledat na světě místa gde se vyrábí auta a ne elektrické obyváky na kolech z nepřeknatelnou bezpečností ale stejně se v tom lidi zabijí . no nic nebudu se tu rozkecávat. prostě nejsu tohodle přiznivcem tek více k tématu snížení aero vlyvu otm mluvím celkem často zrušte difuzory ad mají formule rovnou podlahu nekde již nevím kde sem četl že 40% přitlaku dělá právě difuzor . kdo by se divyl když se vyrobí drahá karbonová podlaha z difuzorem a na další závod se vyrobí jiná . to stejné přední křídlo tisíce malích křidílek každý závod jiné loni měl virgin jednoduché krásně přední křídla spodní plochu přez celé kterou drží dvě nohy od špičky vozu a na krajích vždy na jednom kraji jedna přitlačná plocha a jedna boční plocha kčemu tolik kousků zahnutých karbonových vlaken??? hodiny a hodiny v aerotunelu to stojí spoustu peněz vyroba na každý závod jiné křidlo difuzor to je neekonomické se mužeme divit že se f1 dostala tam kam dostala.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
No na Dacii s ESP asi dlouho čekat nebudeš. :D To je tuším taky technologie z F1. Ale na Dacii s pádly pod volantem, mapováním motoru nebo aktivním podvozkem si asi chvíli počkáš.
Jinak s Tebou souhlasím, většina věcí se uplatní hlavně u supersportů. Přece jen je F1 zaměřená trochu jinam, než úsporné vozítko. Je super, že se občas něco uchytí i u normálních aut a já se těším co to příště bude. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

XXX
je fakt, že některé věci se postupně přesouvají i do lacinějších vozítek, než je zrovna Ferrari. na druhou stranu, některé z Tebou vyjmenovaných prvků jsou už v F1 zakázané a tudíž jejich rozvoj je pouze na vývoji mimo F1. taky většina současných vychytávek se týtá aera a takový F-kanál, foukání difuzorů, nebo flexi spojler se, alespoň prozatím, uplatní spíše u sporťáků, než u běžných vozidel. pokud se vůbec upaltní. s těmi turbomotřory máš ale asi pravdu.
PS: už se těším na Dacii s motorem od Rencků s prvky pocházejícími z F1 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kopin

XXX
Monty ... tak snad už aby si šel, nikdo brečet nebude!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lotusolog

XXX
Ferrari je trapné, když nevyhrávají, tak chtějí měnit pravidla....to není poprvé....když dominovali, tak jim to vyhovovalo.

U těch soukromíků v minulosti asi Luka zapoměl, že dominanci uděla Lotus a Chapman....v 70 letech měli nejvíce soukromníků od Lotusu a sezona 1979 = to byly všechno Lotusy 79 v různých barvách....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Prazdroj

XXX
V rallye je také více auto od jedné stáje s tím, že do poháru konstrukterů bodují vždy jen první dva. O pohár jezdců si to rozdávají všichni. Podobný přístup by se mi líbil i ve F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

elrik

XXX
pa pa 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Určitě máte pravdu v tom, že u aut jako Ferrari se těchto věcí objeví víc než u levných. Ale už je pár věcí, které se objevují už i u levnějších aut. Například launch control, elektronicky nastavitelné odpružení, elektronické nastavení motoru, variabilní časování ventilů, přímé vstřikování u benzínu, sekvenční převodovky včetně dokonalejších a rychlejších spojek, keramické kotoučové brzdy, imitace difuzorů a jiné aerodynamické vychytávky a další věci které mě nenapadly. Asi se všechny nedostanou do Fiatu Panda, ale vozy co tohle mají jsou stále levnější. Nedávno jsem četl, že se má povinně montovat do všech aut pro Evropu ESP.
A celkem se těším na další vývoj třeba v turbomotorech.
Takže si dovolím nesouhlasit s názory (neříkám že jsou zrovna vaše), že F1 nemá na normální vozy žádný vliv.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000415

uzivatel000415

XXX
Přesně tak u Ferrek je to něco jiného, myslím že podobný názor mají i v MeCu. Dnes to obráceně cpou se serie fo F1. Mám pocit že tušim v motorexpertu o tom byl dobrý článek, jak se to ve vývoji otočilo. Viz KERS ..........

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

XXX
řekl bych, že u ferek je to trošku jiné, než u "běžných" automobilkek ( rencek, mercedes, lada, proton ), které jsou angažovány v F1. Ferka dělají pouze sporťáky a tam se věci z F1 nějak uplatnit dají. i když ono uplatnit něco z F1 na žigulíku je docela legrační představa 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000415

uzivatel000415

XXX
Čoveče tam jde o to že když v civilu vyrábí auta a nemůžou nic testovat pro civil. Tak musíš mnohonásobně pumpovat peníze do dvou vývoju. Dřív si takto otestovali nějaké komponenty a nápady hodili do serie. Dnes netestujou, vše je zapečetěné a vývoj stojí. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lukas

XXX
Ja jsem ty 3 vozy pochopil tak, ze momentalne spolu tak trosku bujujou 3 teamy, tedy 6 vozu. Pristi sezonu doufam o jeden team vice...takze 8 vozu. A pokud by kazda staj mela 3 vozy, tak by to pristi rok byl boj mezi 12 piloty. Takze pro divaka jiste zajimavejsi

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

XXX
nějak jsem asi nepochopil, k čemu bude týmu další vůz? - bude ho to stát přece víc peněz a na okruhu nebude k hnutí, bude platit dalšího jezdce. Jestli chce trénovat nové talenty, co mu brání vyjet na okruh se starším vozem?
Nebo jestli si Luca myslí, že když bude ostatní týmy zásobovat Ferrari svými vozy, že budou ve vatě? Vždyť jim určitě neprodá srovnatelnou techniku, jako má sám a finančně slabé týmy na to asi stejně nebudou mít, tak co se zlepší nebo změní?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lukas

XXX
Souhlasim ze se zda ze breci a snazi se prosadit svou a obhajit si propad a to ze hraji 2-3 housle.

Nicmene s nim souhlasim... 90% výlučně aerodynamikou je proste moc a pokud se ani netestuje tak je to nesmysl. Jak maji teamy smazat ztratu na ty v předu (RB) když nemaji moznost testovani? Pokouset se o haluzz v aerodynamickem tunelu? Nebo tim ze okopčej nejakou "stracenou" cast od konkurence.

3 vozy teda nevim :) nicmene s tim ostatnim proste souhlasim.
Take souhlasim s ostatnima, ze i kdyz se nic nezmeni tak stejne nikam neodejdou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000879

uzivatel000879

XXX
Noo jo. Když nebudou pravidla taková, abychom vyhrávali, tak půjdem pryč, páč jinak to neumíme. Holt když nebrečí jezdec, brečí aspoň prezident. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lumix

XXX
S tím testováním by opravdu měli něco dělat. Krom těch testů před sezonou, bych dal aspoň dva testovací dvojdny, třeba před závodem nebo pozávodě. Jeden někdy na jaře (když je mezi závody v Evropě 3 týdny pauza) a druhá v té letní pauze (po skončení toho 2 týdenního volna zaměstnancům)... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

lordmystic

XXX
ferrari nemusím, ale také se mi nelíbí že testování je až takhle hodně omezeno. tady stačí jedno šlápnutí vedle při vývoji vozu nebo naopak jedno šťastné řešení a máte často rozhodující náskok či ztrátu pro celý šampionát. než problém odstraníte nebo než konkurence vyvine konkurenceschopné řešení, je většinou rozhodnuto a to určitě není pro diváka moc zajímavé :(.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

samerak

XXX
ale no tak všichni vime že neodejtou aji kdyby se nic nezměnilo, ti tam maji takovych peněz že prostě neodejdou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

reapache

XXX
Mě to příjde, že když se Ferrari nedaří na dráze, tak začne vyhrožovat, že se bez nich F1 neobejde, protože nemůžou testovat. Jenže když se ostatním daří za stejných podmínek, tak to není o testování, ale o tom, že ostatní dělají svou práci líp. bez Ferrari v F1 by to bylo jiné, ale svět by se nezbořil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama