Zmatek u Toyoty v Malajsii

Karel Bařina, 21. března 2004, 15:22 Google+

Tým z Kolína na Rýnem se po celý víkend v Malajsii trápil s problémy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Kvalifikace se nakonec podařila alespoň da Mattovi, ale v závodě se neprosadil ani jeden z pilotů Toyoty. Panis navíc ke konci závodu zajel do boxů ve chvíli, kdy jej tým neočekával, projel na prázdno pit-lane a byl velmi rozzlobený. Aby toho nebylo málo, dostal ještě penalizaci za překročení rychlosti v pit-lane a musel si ji projet ještě jednou.

Po závodě neskrýval Olivier Panis zklamání: "Můj start byl velmi dobrý a postoupil jsem o několik pozic, ale myslím, že do mne někdo zezadu strčil, protože jsem se roztočil. Prokousával jsem se potom polem a jel jsem na doraz na desátém místě, dokud jsem nezajel po nedorozumění v rádiu do boxů. Je to veliká škoda, protože auto bylo dobré a dobře se řídilo. Konečný výsledek ukazuje, že jsme mohli bojovat o body. Ale oceňuji práci, kterou tým odvedl od Melbourne a těším se do Bahrajnu."

"Byl to těžký závod," komentuje Christiano da Matta. "Nedostatek testování v trénincích nám neuškodil pro kvalifikaci, ale v závodě jsme na to doplatili. Trpěl jsem nedotáčivostí a navíc změny, které jsme provedli během pit-stopu, bohužel moc nepomohly. Start se mi povedl, posunul jsem se na osmé místo v první zatáčce, ale vytlačili mne v zatáčce 4, což mne stálo mnoho pozic. Díky dobré strategii jsme nějaká místa získali zpět, ale musím přiznat, že je zklamáním, dojet bez bodu na devátém místě."

Technický ředitel Mike Gascoyne rovněž spokojen nebyl: "Rozhodně je to zklamání, nekvalifikovat se s oběma vozy do TOP-10 a dokončit závod bez bodů o jediné místo. Po dobrých startech měli oba piloti problémy v první kole, kvůli kterým museli celý závod honit vozy před námi. Strategie byla dobrá, předjeli jsme několik jezdců, ale problémy s rádiem způsobily zbytečnou ztrátu pro Oliviera v pit-lane a potom dostal ještě penalizaci. Celkově bylo příjemné vidět oba vozy v cíli a s mnohem lepšími výkony než v Melbourne."

Toyota má v plánu testy v Paul Ricard příští týden s Ryanem Briscoem a Ricardou Zontem.

Foto: archiv
Google+ Vytisknout

Diskuze: Zmatek u Toyoty v Malajsii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Srovnání 13" a 18" pneumatik

"Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Pohonná jednotka Hondy

Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Mercedesy a Vettelovo Ferrari na startovním roštu v Číně

Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

Mercedes šestý rok po sobě předčí Ferrar

"Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Číně

Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

Kupříkladu tuto kombinaci v barvách Mercedesu zřejmě jen tak neuvidíme

Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pantano, Giorgio

Jordan přes problémy spokojený

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

  2. GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

  3. Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

  4. Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

  5. Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

  6. Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud