První přezutí v případě Alonsa ale bylo pomalé, trvalo o 1,3 sec déle. A za rámeček si Scuderia rozhodně nedá druhou přes 8 vteřin trvající zastávku v případě Felipeho Massy, díky které přišel o čtvrté místo v závodě.
Pokud bychom měli hodnotit celkovou práci mechaniků, zlato by si odnesl Red Bull, zvlášť za práci na voze Marka Webbera, jehož průměr zastávek se pohyboval pod 3,6 sec. Krom prvního průměrného zastavení Vettela byla ostatní dvě velmi rychlá.
Za 3,5 sekundy se podařilo v boxech odbavit McLarenu Jensona Buttona ve 30. i Lewise Hamiltona ve 42. kole a také Force Indii Ariana Sutila při jeho druhé zastávce.
Týmy včera prokázaly výjimečnou spolehlivost, když bylo v cíli klasifikováno všech 24 pilotů. Pouze Sergio Pérez zvolil strategii jedné zastávky, pět pilotů - Alguersuari, D'Ambrosio, Glock, Kobajaši a Trulli - stavělo dvakrát, zbylých 18 jezdců jelo na tři zastávky.
Nejdelší stint na měkké sadě pneumatik Pirelli předvedl pochopitelně Pérez, jenž na ní ve druhé části odjel 32 kol (56,14 % závodu). Na středně tvrdé směsi vydržel nejdéle v závěru kroužit Michael Schumacher - celých 26 kol.
Kromě Péreze, Petrova a Maldonada startovali všichni na měkčích pneumatikách, tvrdší - přibližně o 1,5 sec pomalejší směs - si krom Kobajašiho nechali až na poslední stint.