FIA dala v Montrealu jasně najevo, že neustoupí od svých plánů na zpřísnění pravidel týkajících se foukání horkých plynů v oblasti difuzoru (více zde). Byť by se tato změna dotkla všech týmů, podle některých by na ní zejména v kvalifikacích nejvíce doplatil Red Bull, protože využívání motorů a horké foukání ve stavu, kdy pilot nemá sešlápnutý plynový pedál, téměř k dokonalosti.
Zítra v Londýně zasedá Technická pracovní skupina (TWG), která se bude zabývat detaily omezení, které FIA připravuje od závodu v Silverstone. Šéf Red Bullu Christian Horner k tomu pro Autosport včera řekl: "Existují dva problémy. Jedním z nich je dopad - pochybuji o tom, že nás to postihne více než kterýkoliv jiný tým.
Druhým je mechanismus a poznání, které stojí v pozadí [nové] technické normy [FIA]. O tom se bude bezpochyby hovořit tento týden na schůzce TWG, což je zřejmě to správné fórum pro takovou diskusi. Existují určité otázky, které hodláme k technické normě položit a které potřebujeme vyjasnit," uvedl dále Horner.
Podle šéfa Ferrari Stefana Domenicaliho bude dopad nového pravidla natolik významný, že hovoří o nové fázi letošního šampionátu: "Uvidíme v Silverstone, jaký bude skutečný efekt této změny v pravidlech týkající se omezení výfuků. Pak opravdu uvidíme, jak se bude vyvíjet druhý šampionát v oblasti výkonnosti na okruzích vyžadujících vyšší přítlak."