DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes
Red Bull má o třetinu slabší systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) než většina jeho hlavních rivalů. Krom výkonnosti má také problémy s jeho spolehlivostí - Mark Webber kvůli němu během sobotního tréninku ani nevyjel z garáže.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
jiras
20:08 11.06.2011 XXXTo nemusí být pravda - limituje se celková energie na kolo, takže klidně může jezdec vycucnout 3/4 kapacity během kola, ta se dobije (tzn. baterie na 100 %), ale na cílovou rovinku mu zbude ta 1/4. Tu do cílové čáry využije a po jejím projetí má zase možnost použít celou dávku, přičemž reálně má v baterii jen 75 %. To ale grafika imho neukazuje.-
-
jiras
11:00 12.06.2011 XXXAno, dobíjí se brzděním, ale už během kola. Logicky - jak by jinak mohl KERS být k dispozici po projetí cílové čáry? Docela pochybuju, že by někdo měl dvojnásobnou než povolenou kapacitu, aby to kolo co kolo střídal. Omezení opravdu bude pouze na použitou energii během kola, management dobíjení baterií nikdo neřeší. -
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek