DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Red Bull má o třetinu slabší systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) než většina jeho hlavních rivalů. Krom výkonnosti má také problémy s jeho spolehlivostí - Mark Webber kvůli němu během sobotního tréninku ani nevyjel z garáže.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 12.06.2011 13:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2011 12:22
Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav… »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:01
Pochybuju že změní aerodinamiku. »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:18
Tak hlavně že umíš česky 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    XXX
    S kapacitou baterií to bude asi různé. Ve španělsku Lewisovi po projetí cílovou čárou naskočila plná kapacita KERSu a ihned se začala vybíjet. Takže v baterkách mají energii na víc než jedno kolo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      XXX
      To nemusí být pravda - limituje se celková energie na kolo, takže klidně může jezdec vycucnout 3/4 kapacity během kola, ta se dobije (tzn. baterie na 100 %), ale na cílovou rovinku mu zbude ta 1/4. Tu do cílové čáry využije a po jejím projetí má zase možnost použít celou dávku, přičemž reálně má v baterii jen 75 %. To ale grafika imho neukazuje.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Řekl bych, že se dobije až když si nabrzdí. Každopádně to po projetí cílem nenaskakovalo všem.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          XXX
          Ano, dobíjí se brzděním, ale už během kola. Logicky - jak by jinak mohl KERS být k dispozici po projetí cílové čáry? Docela pochybuju, že by někdo měl dvojnásobnou než povolenou kapacitu, aby to kolo co kolo střídal. Omezení opravdu bude pouze na použitou energii během kola, management dobíjení baterií nikdo neřeší.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            XXX
            Já o tom, že mají větší kapacitu baterií nepochybuju. Jak už jsem psal, po projetí cílem kola jim energie přibyla i když nebrzdili a i když před cilem neměli žádnou a po projetí cílem se jim okamžitě začala vybíjet. Jak jinak by to bylo možné??

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              XXX
              Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav baterií, ale čas použití KERSU. Resp. kolik ho ještě mají. Takže po projetí cílem se ukáže hned všem maximum a pokud ho hned použijí, začne logicky ubývat. 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                XXX
                To je možné, ale jak je možné, že když při projetí cílem mají nulu, po projetí cílem jim naskočí 100 % a hned začne ubývat? Kontoloval jsem si to na záznamu, VC Španělska, posledních cca 15 kol.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                XXX
                Jo, píšeš čas. Leda tak, ale to se mi moc nezdá. když měl např. Webber poruchu KERSu, tak byl pořád na nule.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  XXX
                  Nevím, možný to je. Já si všiml, že když měli poruchu, tak ten ukazatel byl pořád plný. Ale nejsem si jistý, že to tak bylo vždycky.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Pochybuju že změní aerodinamiku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc a Mattia Binotto po závodě ve Francii

Massa varuje Binotta. A co mu radí?

Max Verstappen v závodě v Miami

Piloti se vyjadřují k "extrémně" vysoké hmotnosti vozů F1

Daniel Ricciardo - kudy se dál ve své kariéře vydá?

Ricciardo už další šanci v F1 nedostane, myslí si Schumacher. Zpochybňuje výroky Szafnauera a Alpine

Pohonná jendotka Honda RA618H

Nová pravidla pro motory od roku 2026 schválena: stejný výkon bez MGU-H, 100% udržitelná paliva + VIDEO

Rodina Andretti má zvuk nejen v USA, ale i v historii F1

Rozšířit nebo ne? Znamenal by pro F1 příchod dalšího týmu zkázu nebo oživení?

Fernando Alonso v Baku

"Je profesionálem." Alpine se žádných potíží s Alonsem ve zbytku sezóny neobává

Lando Norris s McLarenem MCL36 v Imole

"Vůbec mi neseděl." Norris si musel letošní McLaren upravit, přál by si mít stejný problém jako Mercedes

Nicholas Latifi - syn utajeného miliardáře

Otazníky kolem Latifiho, může Kanaďan skončit?

Robert Kubica

Po návratu se mi nedostalo zaslouženého uznání, mrzí Kubicu. Sám v něj nevěřil

Robert Shwartzman, Callum Ilott a Mick Schumacher (vpravo) ve Fioranu

Ferrari prozradilo, jakého mladíka posadí do vozu během pátečních tréninků

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama