DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Red Bull má o třetinu slabší systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) než většina jeho hlavních rivalů. Krom výkonnosti má také problémy s jeho spolehlivostí - Mark Webber kvůli němu během sobotního tréninku ani nevyjel z garáže.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 12.06.2011 13:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2011 12:22
Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav… »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:01
Pochybuju že změní aerodinamiku. »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:18
Tak hlavně že umíš česky 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    XXX
    S kapacitou baterií to bude asi různé. Ve španělsku Lewisovi po projetí cílovou čárou naskočila plná kapacita KERSu a ihned se začala vybíjet. Takže v baterkách mají energii na víc než jedno kolo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      XXX
      To nemusí být pravda - limituje se celková energie na kolo, takže klidně může jezdec vycucnout 3/4 kapacity během kola, ta se dobije (tzn. baterie na 100 %), ale na cílovou rovinku mu zbude ta 1/4. Tu do cílové čáry využije a po jejím projetí má zase možnost použít celou dávku, přičemž reálně má v baterii jen 75 %. To ale grafika imho neukazuje.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Řekl bych, že se dobije až když si nabrzdí. Každopádně to po projetí cílem nenaskakovalo všem.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          XXX
          Ano, dobíjí se brzděním, ale už během kola. Logicky - jak by jinak mohl KERS být k dispozici po projetí cílové čáry? Docela pochybuju, že by někdo měl dvojnásobnou než povolenou kapacitu, aby to kolo co kolo střídal. Omezení opravdu bude pouze na použitou energii během kola, management dobíjení baterií nikdo neřeší.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            XXX
            Já o tom, že mají větší kapacitu baterií nepochybuju. Jak už jsem psal, po projetí cílem kola jim energie přibyla i když nebrzdili a i když před cilem neměli žádnou a po projetí cílem se jim okamžitě začala vybíjet. Jak jinak by to bylo možné??

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              XXX
              Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav baterií, ale čas použití KERSU. Resp. kolik ho ještě mají. Takže po projetí cílem se ukáže hned všem maximum a pokud ho hned použijí, začne logicky ubývat. 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                XXX
                To je možné, ale jak je možné, že když při projetí cílem mají nulu, po projetí cílem jim naskočí 100 % a hned začne ubývat? Kontoloval jsem si to na záznamu, VC Španělska, posledních cca 15 kol.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                XXX
                Jo, píšeš čas. Leda tak, ale to se mi moc nezdá. když měl např. Webber poruchu KERSu, tak byl pořád na nule.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  XXX
                  Nevím, možný to je. Já si všiml, že když měli poruchu, tak ten ukazatel byl pořád plný. Ale nejsem si jistý, že to tak bylo vždycky.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Pochybuju že změní aerodinamiku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama