DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Red Bull má o třetinu slabší systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) než většina jeho hlavních rivalů. Krom výkonnosti má také problémy s jeho spolehlivostí - Mark Webber kvůli němu během sobotního tréninku ani nevyjel z garáže.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 12.06.2011 13:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2011 12:22
Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav… »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:01
Pochybuju že změní aerodinamiku. »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:18
Tak hlavně že umíš česky 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    XXX
    S kapacitou baterií to bude asi různé. Ve španělsku Lewisovi po projetí cílovou čárou naskočila plná kapacita KERSu a ihned se začala vybíjet. Takže v baterkách mají energii na víc než jedno kolo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      XXX
      To nemusí být pravda - limituje se celková energie na kolo, takže klidně může jezdec vycucnout 3/4 kapacity během kola, ta se dobije (tzn. baterie na 100 %), ale na cílovou rovinku mu zbude ta 1/4. Tu do cílové čáry využije a po jejím projetí má zase možnost použít celou dávku, přičemž reálně má v baterii jen 75 %. To ale grafika imho neukazuje.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Řekl bych, že se dobije až když si nabrzdí. Každopádně to po projetí cílem nenaskakovalo všem.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          XXX
          Ano, dobíjí se brzděním, ale už během kola. Logicky - jak by jinak mohl KERS být k dispozici po projetí cílové čáry? Docela pochybuju, že by někdo měl dvojnásobnou než povolenou kapacitu, aby to kolo co kolo střídal. Omezení opravdu bude pouze na použitou energii během kola, management dobíjení baterií nikdo neřeší.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            XXX
            Já o tom, že mají větší kapacitu baterií nepochybuju. Jak už jsem psal, po projetí cílem kola jim energie přibyla i když nebrzdili a i když před cilem neměli žádnou a po projetí cílem se jim okamžitě začala vybíjet. Jak jinak by to bylo možné??

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              XXX
              Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav baterií, ale čas použití KERSU. Resp. kolik ho ještě mají. Takže po projetí cílem se ukáže hned všem maximum a pokud ho hned použijí, začne logicky ubývat. 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                XXX
                To je možné, ale jak je možné, že když při projetí cílem mají nulu, po projetí cílem jim naskočí 100 % a hned začne ubývat? Kontoloval jsem si to na záznamu, VC Španělska, posledních cca 15 kol.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                XXX
                Jo, píšeš čas. Leda tak, ale to se mi moc nezdá. když měl např. Webber poruchu KERSu, tak byl pořád na nule.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  XXX
                  Nevím, možný to je. Já si všiml, že když měli poruchu, tak ten ukazatel byl pořád plný. Ale nejsem si jistý, že to tak bylo vždycky.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Pochybuju že změní aerodinamiku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama