DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Red Bull má o třetinu slabší systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) než většina jeho hlavních rivalů. Krom výkonnosti má také problémy s jeho spolehlivostí - Mark Webber kvůli němu během sobotního tréninku ani nevyjel z garáže.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull má o třetinu slabší KERS než Ferrari či Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 12.06.2011 13:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2011 12:22
Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav… »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:01
Pochybuju že změní aerodinamiku. »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 11.06.2011 17:18
Tak hlavně že umíš česky 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

XXX
Nevím, možný to je. Já si všiml, že když měli poruchu, tak ten ukazatel byl pořád plný. Ale nejsem si jistý, že to tak bylo vždycky.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
Jo, píšeš čas. Leda tak, ale to se mi moc nezdá. když měl např. Webber poruchu KERSu, tak byl pořád na nule.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
To je možné, ale jak je možné, že když při projetí cílem mají nulu, po projetí cílem jim naskočí 100 % a hned začne ubývat? Kontoloval jsem si to na záznamu, VC Španělska, posledních cca 15 kol.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Možná to bude tím, že se nezobrazuje stav baterií, ale čas použití KERSU. Resp. kolik ho ještě mají. Takže po projetí cílem se ukáže hned všem maximum a pokud ho hned použijí, začne logicky ubývat. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
Já o tom, že mají větší kapacitu baterií nepochybuju. Jak už jsem psal, po projetí cílem kola jim energie přibyla i když nebrzdili a i když před cilem neměli žádnou a po projetí cílem se jim okamžitě začala vybíjet. Jak jinak by to bylo možné??

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

XXX
Ano, dobíjí se brzděním, ale už během kola. Logicky - jak by jinak mohl KERS být k dispozici po projetí cílové čáry? Docela pochybuju, že by někdo měl dvojnásobnou než povolenou kapacitu, aby to kolo co kolo střídal. Omezení opravdu bude pouze na použitou energii během kola, management dobíjení baterií nikdo neřeší.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
Řekl bych, že se dobije až když si nabrzdí. Každopádně to po projetí cílem nenaskakovalo všem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

XXX
To nemusí být pravda - limituje se celková energie na kolo, takže klidně může jezdec vycucnout 3/4 kapacity během kola, ta se dobije (tzn. baterie na 100 %), ale na cílovou rovinku mu zbude ta 1/4. Tu do cílové čáry využije a po jejím projetí má zase možnost použít celou dávku, přičemž reálně má v baterii jen 75 %. To ale grafika imho neukazuje.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
S kapacitou baterií to bude asi různé. Ve španělsku Lewisovi po projetí cílovou čárou naskočila plná kapacita KERSu a ihned se začala vybíjet. Takže v baterkách mají energii na víc než jedno kolo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

XXX
Tak hlavně že umíš česky 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

inkognito

XXX
Zatímco vy jste ji hned změnil na měkčí. :D

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

XXX
Pochybuju že změní aerodinamiku.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama