DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: K havárii Péreze mohla přispět extrémní aerodynamika, Brawn nesouhlasí

Co přispělo ke včerejší havárii Sergia Péreze v poslední části kvalifikace? Tým v datech z telemetrie zatím nic podezřelého neobjevil. Podle Alonsa za to může částečně extrémní aerodynamika, kvůli níž piloti v inkriminovaném místě při brzdění přicházejí o přítlak.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: K havárii Péreze mohla přispět extrémní aerodynamika, Brawn nesouhlasí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 29.05.2011 13:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000329 (Hlasovali 2 lidé) 29.05.2011 12:58
To sice ano, ale Alonso nemá ani tucha, co se… »
» uzivatel000221 (Hlasovali 2 lidé) 29.05.2011 13:05
Naprosto souhlasím, on byl už na výjezdu z… »
» uzivatel000587 (Hlasoval 1 člověk) 29.05.2011 11:54
na rovnakom mieste sa to iste stalo kimimu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Joey

    XXX
    2008 - DC v treninku podle dat z telemetrie, nic divneho, proste dostal lift, intenzivne brzdil v tom momente, dopadla kola zabrzdena a uz to bylo.

    2008 - Kimi v zavode to same, zpusobene nizkou teplotou gum - tim i nizkym tlakem, ale princip stejny.

    Pokud nebylo neco s autem pri prujezdu tunelem, tak je to pilotova chyba, uz najezd do Nouvelle, resp. vyjezd z tunelu byl spatne, jak tu nekdo psal, vracel se ze spinave stopy s bordelem na gumach do ciste stopy, presne pres ten hrbol a jeste intezivne brzdil. Tohle byla proste jezdecka chyba, bohuzel. Hlavne at je brzo v poradku.

    Problem u Nica totozny.

    Sve mohlo sehrat vyvazeni vozu, ale take rozlozeni brzdne sily predek-zadek.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000221

    uzivatel000221

    XXX
    Naprosto souhlasím, on byl už na výjezdu z tunelu "v problému" a ten hrbol tam na levé straně je řádný, je vidět jak se mu předek a hlavně pak zadek auta dostane na chvíli do vzduchu, ale taky je pravda, že všichni v tom místě jezdí vpravo, což je ideální stopa a tam ten hrbol není. Já bych to označil jako chybu jezdce (i když je pravda, že nevím, co se mu v tom tunelu přihodilo).

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    Vetsi pritlak by ve vysoke rychlosti snizil jeste o trosku svetlou vysku a pilotum mentalne posunul bzrdny bot. Takze vysledek by byl nejsich kontraproduktivni. Navic u Pereze nejde vubec o pouhe "sktnuti na hrbolu", jak se to stalo NR. On vubec nezvladl prujezd tunelem a nachazel se na spatne strane trati (nepogumovane). Snazil se vratit do zavodni stopy a pritom brzdil. V takle teztem useku je to dokonaly mix.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chim

    XXX
    Nevím jaký jiný problém, než problém s aerodynamikou by se v takovém místě mohl vyskytovat.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petřík

    XXX
    Nehody se tam děly vždy. Pokud je tam ale hrbol, je to především chyba trati - pořadatelů potažmo FIA, že to neopravili. Protože s difuzorem se jede na každé trati včetně Singapuru, s hrbolem holt nikde.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    na rovnakom mieste sa to iste stalo kimimu a vtedy odstrelil sutila (historicky prve body pre FI odstrelil) a vtedy bol za najvacsieho debila, teraz vieme preco sa to deje. tusim o rok na to sa toto tiez stalo niekomu ale uz neviem komu a tento rok znova az dvom

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tim

      XXX
      Ale to byla jiná situace bylo to po restartu za safety carem, když měl studený gumy a brzdy a navíc v tý době tam nebyl novej asfalt

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    XXX
    Vzhledem k tomu, že při trénincích na stejném místě havaroval i Rosberg a Petrov, asi bude mít Alonso pravdu. A pilotovi bych určitě věřil více než konstruktérovi, který v tom autě nesedí.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000451

      uzivatel000451

      XXX
      Svetá pravda aj podla mňa bi viacej mali veriť pilotom,zužitkovať ich poznatky a skúsenosti a nie maniakom za PC keď už F1 má biť bezpečná.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000329

        uzivatel000329

        XXX
        To sice ano, ale Alonso nemá ani tucha, co se jim mohlo stát, když to nezažil. Naopak Ross od Nica ví daleko víc, nepočítaje data z telemetrie, která při tom získala! Věřím víc Rossovi!

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • P

    XXX
    Perez: [odkaz na stránku] [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • IIVOS

    XXX
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Taky by se to dalo říct obráceně. Kdyby měl lepší aerodynamiku, mohl by brzdit později ....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama