DISKUZE K ČLÁNKU Spokojenost Pirelli: Méně předvídatelné závody, tápající týmy a vzrušující finiše

Pirelli jsou se svým vstupem do Formule 1 spokojeni - podařilo se jim splnit cíl, kterým bylo zatraktivnění závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spokojenost Pirelli: Méně předvídatelné závody, tápající týmy a vzrušující finiše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 03.05.2011 09:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • PC

    XXX
    no, já to tak optimisticky nevidím!
    ti dva maníci od Pirelli by měli spíš stát po kotníky v drti z jejich pneumatik a takové pneu nemají na okruhu co pohledávat. Ty stragie se v pár dalších závodech vytříbí, tými se konečně naučí porozumět a "atraktivita" závodů půjde prudce dolů, protože nebude třeba tolik rozdílných strategií, ale jen pár drobných odchylek. Stejně tak bude doladěn DRS a Kers a velké rozdíly zmizí.
    Podle mě pořád chybí úpravy okruhů pro větší možnosti předjíždění i bez technických udělátek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Souhlasím, jak si tými pneu načtou což bude sice chvilku trvat bude po rozdílných strategiích. Vettel už neudělá stejnou chybu jak v Číně. A docela mě pobavila věta ,,podle mě to jen přispělo k intrikářství každého závodu,, nevím jestli se chce Hembery dívat na intrikaření nebo na čisté závodění.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        slovo intrika, intrikářství je zde použito asi trošku v jiném smyslu, než je u nás běžně chápáno a řekl bych že dost nešťastně. myslím, že přesnější by bylo taktika - taktizování během každého závodu.... a osobně se budu velmi rád dívat na zajímavé závody, jejichž nedílnou součástí bude i taktizování!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • schumidva

          XXX
          Já tam vidím napsáno intrikaření což dle mého znamená postranní a nečestné jednání, úskok, lest, atd. a to do sportu nepatří, to je spíš pro politiky. Já jsem pro závodění a né pro taktiku. Když někdo vyhraje titul díky boxům a né díky předjíždění soupeřů (boje o pozici) či pravému závodění není to u mne mistr světa.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            XXX
            no, vždyť píšu, že si myslím, že je intrika dosti nešťastně použitý výraz, že by se tam hodilo více slovo taktika. a ta už má v závodění zcela nezastupitelnou roli. stane se mistrem světa jezdec, který sice všechny předjede, ale zcela nezakticky mu dojde dvě kola před cílem benzín? nebo totálně zboří auto při nesmyslné snaze zcela netakticky a zbytečně předjet o kolo jezdce v posledním kole? ne, takový jezdec je hňup a ne mistr světa.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              XXX
              V originále stojí: "I think that has only added to the intrigue of each race." Raději jsem se držel původního výrazu a nezvolil volnější překlad. Nemyslel tím intriky, ale nepředvídatelnost a nejistotu, která panuje ohledně ideální nedělní strategie.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Ja si tiež myslím, že všetky okruhy, kde sa ťažko predbieha, by mali byť podrobené diskusii hlavne s jadcami tímov a tieto by mali byť zapracované do plánu úprav okruhov pre nasledujúcu sezónu. Kto iný by mal navrhovať zmeny, ako samotní pretekári ? To isté platí pre Monaco, kde niektorí sú zas proti použitiu DRS, čo je nezmysel. Veď tu sa tiež vždy predbiehalo na rovinke, pred dvojitou zákrutov do prava, pri vjazde do tunela. Táto rovinka je aj dostatočne dlhá, tak prečo nie. Bude to aj pre Monaco určitým oživením, len netreba dopredu všetko zatracovať.
      14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama