DISKUZE K ČLÁNKU Buttonovi by se líbily motory V10

Jensonovi Buttonovi by se ve Formuli 1 více než připravované 1,6 l čtyřválce zamlouvaly objemnější desetiválce. Uvědomuje si potřebu změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Buttonovi by se líbily motory V10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 15.04.2011 11:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TarAg (Hlasovali 2 lidé) 15.04.2011 09:57
Pamatuju jak nekteri piloti horekovali, ze je to… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 13.04.2011 12:22
A to je "oficialka" alebo si to cital… »
» TarAg (Hlasoval 1 člověk) 14.04.2011 10:36
Máte krátkou paměť, motory V10 točily k 20.000… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mike17

XXX
To jo, ale to bude spíš tím, že ty auta v zatáčkách líp sedí. Těch pár koní navíc v tomhle nic moc nemění. ;)

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
TarAg

TarAg

XXX
Pamatuju jak nekteri piloti horekovali, ze je to uz houby zavodeni, protoze driv museli v nekterejch rychlejch zatackach jemne na plyn, kdezto ted ji jedou celou pod plnym...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mike17

XXX
Jednak nový turba budou mít výkon jako V10, jednak se změní jen to, že rovinky přejedou o malinko rychleji. Myslíš, že u V10 to bylo nějak jiný??? Taky na rovince šlápli na plný plyn. O rychlosti v zatáčkách rozhoduje aerodynamika a vyvážení vozu a ne počet válců!

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
V iných sériách s tým problém nemajú ani s inými vecami, tak prečo práve v F1. Počkajme si na to a uvidíme. Ten výkon 1,6 Twin scroll turbo a 01j s Kersom počítam cez 800 k. Je to viac, ako dnes.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Zed

XXX
Já se zvuku čtyřválců s turbem moc nebojím, nebude to řev jako u klasických n/a, ale představa odfuků blowoff ventilů a antilag systémů je celkem zajímavá, viz třeba rallye, určitě dostanou tyhle technologie ještě dál a kravál bude slušnej ... jen k tomu řadovýmu 4válci, podle fotek a informací si myslím, že to budou 4válce do V. Rozložení hmotnosti bude ideálnější, instalace do auta a napojení na převodovku a dif taky. Moc si nedokážu představit jak by tam řaďák dali - napříč či podélně? :) Obě varianty mají problém s nevyvážeností a místem, navíc z Véčka můžou nadále jednošeuji vytáhnout z každé řady jeden lauf atd.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
TarAg

TarAg

XXX
Já já, já ji pamatuju. Turba měly zvuk dobrej, ale byly to šestiválce do V. Řadových čtyřválců se trochu bojím.

Taky si vzpomen jak při přechodu z V10 na V8 všichni nadávali na vyšší vibrace. Teď to bude ještě horší. Čím víc válců, tím plynulejší chod.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
TarAg

TarAg

XXX
Podle mě je chyba, když je možný jet 3/4 okruhu na plnej plyn. Pak se těžko hledaj rozdíly mezi piloty. Není až tak důležitý, kdo je lepší a kdo horší, prostě stačí dát cihlu na plyn a jede se. Tohle za éry V10 nebylo.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
TarAg

TarAg

XXX
Máte krátkou paměť, motory V10 točily k 20.000 otáček, krátkodobě i přes. Pamatuju na poslední závod jedný sezóny, kdy Ferrari pro MS připravilo motor, co mohl točit na 22.000 rpm. (Stačilo, aby vydržel jeden závod, tak si mohli dovolit maximální otáčky zvednout.)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
....to by bylo super 01

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

huomi

XXX
Hej.. kdo z vás si vlastně pamatuje turboéru?? jo mrzí mě, že tam mají až příliš omezení. to ale neměmní nic na tom, že se těším na návrat turba.. bojíte se zvuku?? copak měla F1 někdy špatnej zvuk??


A jinak jestli se jim povede dost snížit přítlak a jeho vznik přesunou pod podlahu, tak se sníží i cx.. Pak se možná zas dočkáme projetí zatáčky smykem a rychlostí na rovinkách daleko převyšující ty dnešní.. zas 360 nebo třeba 370km/h.. Nebyla by to nádhera??

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Máš pravdu, ale ty závodní měly rozhodně mnohem víc jak 600k. U nových se počítá pokud vím kolem 750k s KERSem. Pokud kecám, někdo mě prosím opravte. A nepochybuju, že to zase překonají. 03 Už několik desítek let se FIA snaží to udržet zhruba v těchto mezích a je jedno jestli to bude turbo nebo atmosfer. Myslím, že to na závodění stačí. 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
........to byli kvalifikační motory 03v závodě ty motory měli menší výkon.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Jednou bohužel přijdou, až dojde ropa, ale doufám že to pár desítek let potrvá. 03 A před 30-ti lety už měly 4-válce 1,5l přes 1000koní, tak to teď přes těch 600 asi dostanou. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
......to jsem netvrdil 03,ale tá Formule 1 pomalu postupuje do zelené ery přijdou 4 válce a po 6 letech tu máme elektromotory 03.........a pochybuji,že ty nové 4válce budou mít víc jak 600koní 05

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Ty nový motory nebudou slyšet? Nepojedou na benzín?? Nebudou potřebovat olej??? A budou mít tak miniaturní výkon že ani neprotočí gumy??? Tak to mě fakt naštvalo. 12 12 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
Zelena Formule 1 Fuj 02 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
........u správneho motorsportu má být pořádnej rámus vůně benzínu,oleje a taky pálení gum 03tohle to chcou zakázat 02 02 02s takovým motorsportem ať jdou někam 02 10.........ať tam hodí ještě katalizatory + lambda sondy!!!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

lolo

XXX
A neviem preco vsetci s toho robia stres. Vsak Turba sme tu uz raz mali (okolo roku 1982 tusim). Ja si myslim ze mozme byt radi ze to nieje TDI (viz Audi na Le Mans), az to budu diesle, potom bude tento sport definitivne v rujnach 05

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Sú to bludy, zo strany Seba a Jensona! Motor F1 nie je žiadna výnimka a musí spĺňať platné emisné normy EHK ! Ak nespĺňa, tak tam jednoducho nepatrí ! Takže všetky keci okolo toho, sú úplne zbytočné, lebo od R. 2013 v F1 budú radové preplňované štvorvalce 1,6. 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
Taky bych si přál ve F1 V10 a 12tisíc otáček,třeba dva motory na sezonu 01 04........4 válec 02 02 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama