DISKUZE K ČLÁNKU Buttonovi by se líbily motory V10

Jensonovi Buttonovi by se ve Formuli 1 více než připravované 1,6 l čtyřválce zamlouvaly objemnější desetiválce. Uvědomuje si potřebu změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Buttonovi by se líbily motory V10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 15.04.2011 11:24 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    XXX
    Máš pravdu, ale ty závodní měly rozhodně mnohem víc jak 600k. U nových se počítá pokud vím kolem 750k s KERSem. Pokud kecám, někdo mě prosím opravte. A nepochybuju, že to zase překonají. 03 Už několik desítek let se FIA snaží to udržet zhruba v těchto mezích a je jedno jestli to bude turbo nebo atmosfer. Myslím, že to na závodění stačí. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TarAg

      TarAg

      XXX
      Podle mě je chyba, když je možný jet 3/4 okruhu na plnej plyn. Pak se těžko hledaj rozdíly mezi piloty. Není až tak důležitý, kdo je lepší a kdo horší, prostě stačí dát cihlu na plyn a jede se. Tohle za éry V10 nebylo.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mike17

        XXX
        Jednak nový turba budou mít výkon jako V10, jednak se změní jen to, že rovinky přejedou o malinko rychleji. Myslíš, že u V10 to bylo nějak jiný??? Taky na rovince šlápli na plný plyn. O rychlosti v zatáčkách rozhoduje aerodynamika a vyvážení vozu a ne počet válců!

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • TarAg

          TarAg

          XXX
          Pamatuju jak nekteri piloti horekovali, ze je to uz houby zavodeni, protoze driv museli v nekterejch rychlejch zatackach jemne na plyn, kdezto ted ji jedou celou pod plnym...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mike17

            XXX
            To jo, ale to bude spíš tím, že ty auta v zatáčkách líp sedí. Těch pár koní navíc v tomhle nic moc nemění. ;)

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama