DISKUZE K ČLÁNKU Buttonovi by se líbily motory V10
Jensonovi Buttonovi by se ve Formuli 1 více než připravované 1,6 l čtyřválce zamlouvaly objemnější desetiválce. Uvědomuje si potřebu změny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Buttonovi by se líbily motory V10
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Zed
13:46 14.04.2011 XXXJá se zvuku čtyřválců s turbem moc nebojím, nebude to řev jako u klasických n/a, ale představa odfuků blowoff ventilů a antilag systémů je celkem zajímavá, viz třeba rallye, určitě dostanou tyhle technologie ještě dál a kravál bude slušnej ... jen k tomu řadovýmu 4válci, podle fotek a informací si myslím, že to budou 4válce do V. Rozložení hmotnosti bude ideálnější, instalace do auta a napojení na převodovku a dif taky. Moc si nedokážu představit jak by tam řaďák dali - napříč či podélně? :) Obě varianty mají problém s nevyvážeností a místem, navíc z Véčka můžou nadále jednošeuji vytáhnout z každé řady jeden lauf atd.
-
-
huomi
22:26 13.04.2011 XXXHej.. kdo z vás si vlastně pamatuje turboéru?? jo mrzí mě, že tam mají až příliš omezení. to ale neměmní nic na tom, že se těším na návrat turba.. bojíte se zvuku?? copak měla F1 někdy špatnej zvuk??
A jinak jestli se jim povede dost snížit přítlak a jeho vznik přesunou pod podlahu, tak se sníží i cx.. Pak se možná zas dočkáme projetí zatáčky smykem a rychlostí na rovinkách daleko převyšující ty dnešní.. zas 360 nebo třeba 370km/h.. Nebyla by to nádhera?? -
Mike17
21:47 13.04.2011 XXXMáš pravdu, ale ty závodní měly rozhodně mnohem víc jak 600k. U nových se počítá pokud vím kolem 750k s KERSem. Pokud kecám, někdo mě prosím opravte. A nepochybuju, že to zase překonají. Už několik desítek let se FIA snaží to udržet zhruba v těchto mezích a je jedno jestli to bude turbo nebo atmosfer. Myslím, že to na závodění stačí.-
-
mike17
20:10 14.04.2011 XXXJednak nový turba budou mít výkon jako V10, jednak se změní jen to, že rovinky přejedou o malinko rychleji. Myslíš, že u V10 to bylo nějak jiný??? Taky na rovince šlápli na plný plyn. O rychlosti v zatáčkách rozhoduje aerodynamika a vyvážení vozu a ne počet válců! -
-
-
-
-
Lojzko
17:05 13.04.2011 XXXSú to bludy, zo strany Seba a Jensona! Motor F1 nie je žiadna výnimka a musí spĺňať platné emisné normy EHK ! Ak nespĺňa, tak tam jednoducho nepatrí ! Takže všetky keci okolo toho, sú úplne zbytočné, lebo od R. 2013 v F1 budú radové preplňované štvorvalce 1,6. -
-
TarAg
10:36 14.04.2011 XXXMáte krátkou paměť, motory V10 točily k 20.000 otáček, krátkodobě i přes. Pamatuju na poslední závod jedný sezóny, kdy Ferrari pro MS připravilo motor, co mohl točit na 22.000 rpm. (Stačilo, aby vydržel jeden závod, tak si mohli dovolit maximální otáčky zvednout.)
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek