DISKUZE K ČLÁNKU Buttonovi by se líbily motory V10

Jensonovi Buttonovi by se ve Formuli 1 více než připravované 1,6 l čtyřválce zamlouvaly objemnější desetiválce. Uvědomuje si potřebu změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Buttonovi by se líbily motory V10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 15.04.2011 11:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TarAg (Hlasovali 2 lidé) 15.04.2011 09:57
Pamatuju jak nekteri piloti horekovali, ze je to… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 13.04.2011 12:22
A to je "oficialka" alebo si to cital… »
» TarAg (Hlasoval 1 člověk) 14.04.2011 10:36
Máte krátkou paměť, motory V10 točily k 20.000… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TarAg

    TarAg

    XXX
    Já já, já ji pamatuju. Turba měly zvuk dobrej, ale byly to šestiválce do V. Řadových čtyřválců se trochu bojím.

    Taky si vzpomen jak při přechodu z V10 na V8 všichni nadávali na vyšší vibrace. Teď to bude ještě horší. Čím víc válců, tím plynulejší chod.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zed

      XXX
      Já se zvuku čtyřválců s turbem moc nebojím, nebude to řev jako u klasických n/a, ale představa odfuků blowoff ventilů a antilag systémů je celkem zajímavá, viz třeba rallye, určitě dostanou tyhle technologie ještě dál a kravál bude slušnej ... jen k tomu řadovýmu 4válci, podle fotek a informací si myslím, že to budou 4válce do V. Rozložení hmotnosti bude ideálnější, instalace do auta a napojení na převodovku a dif taky. Moc si nedokážu představit jak by tam řaďák dali - napříč či podélně? :) Obě varianty mají problém s nevyvážeností a místem, navíc z Véčka můžou nadále jednošeuji vytáhnout z každé řady jeden lauf atd.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        V iných sériách s tým problém nemajú ani s inými vecami, tak prečo práve v F1. Počkajme si na to a uvidíme. Ten výkon 1,6 Twin scroll turbo a 01j s Kersom počítam cez 800 k. Je to viac, ako dnes.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    ....to by bylo super 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huomi

    XXX
    Hej.. kdo z vás si vlastně pamatuje turboéru?? jo mrzí mě, že tam mají až příliš omezení. to ale neměmní nic na tom, že se těším na návrat turba.. bojíte se zvuku?? copak měla F1 někdy špatnej zvuk??


    A jinak jestli se jim povede dost snížit přítlak a jeho vznik přesunou pod podlahu, tak se sníží i cx.. Pak se možná zas dočkáme projetí zatáčky smykem a rychlostí na rovinkách daleko převyšující ty dnešní.. zas 360 nebo třeba 370km/h.. Nebyla by to nádhera??

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Máš pravdu, ale ty závodní měly rozhodně mnohem víc jak 600k. U nových se počítá pokud vím kolem 750k s KERSem. Pokud kecám, někdo mě prosím opravte. A nepochybuju, že to zase překonají. 03 Už několik desítek let se FIA snaží to udržet zhruba v těchto mezích a je jedno jestli to bude turbo nebo atmosfer. Myslím, že to na závodění stačí. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TarAg

      TarAg

      XXX
      Podle mě je chyba, když je možný jet 3/4 okruhu na plnej plyn. Pak se těžko hledaj rozdíly mezi piloty. Není až tak důležitý, kdo je lepší a kdo horší, prostě stačí dát cihlu na plyn a jede se. Tohle za éry V10 nebylo.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mike17

        XXX
        Jednak nový turba budou mít výkon jako V10, jednak se změní jen to, že rovinky přejedou o malinko rychleji. Myslíš, že u V10 to bylo nějak jiný??? Taky na rovince šlápli na plný plyn. O rychlosti v zatáčkách rozhoduje aerodynamika a vyvážení vozu a ne počet válců!

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • TarAg

          TarAg

          XXX
          Pamatuju jak nekteri piloti horekovali, ze je to uz houby zavodeni, protoze driv museli v nekterejch rychlejch zatackach jemne na plyn, kdezto ted ji jedou celou pod plnym...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mike17

            XXX
            To jo, ale to bude spíš tím, že ty auta v zatáčkách líp sedí. Těch pár koní navíc v tomhle nic moc nemění. ;)

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    ........to byli kvalifikační motory 03v závodě ty motory měli menší výkon.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Ty nový motory nebudou slyšet? Nepojedou na benzín?? Nebudou potřebovat olej??? A budou mít tak miniaturní výkon že ani neprotočí gumy??? Tak to mě fakt naštvalo. 12 12 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      ......to jsem netvrdil 03,ale tá Formule 1 pomalu postupuje do zelené ery přijdou 4 válce a po 6 letech tu máme elektromotory 03.........a pochybuji,že ty nové 4válce budou mít víc jak 600koní 05

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    Zelena Formule 1 Fuj 02 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Jednou bohužel přijdou, až dojde ropa, ale doufám že to pár desítek let potrvá. 03 A před 30-ti lety už měly 4-válce 1,5l přes 1000koní, tak to teď přes těch 600 asi dostanou. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Sú to bludy, zo strany Seba a Jensona! Motor F1 nie je žiadna výnimka a musí spĺňať platné emisné normy EHK ! Ak nespĺňa, tak tam jednoducho nepatrí ! Takže všetky keci okolo toho, sú úplne zbytočné, lebo od R. 2013 v F1 budú radové preplňované štvorvalce 1,6. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • lolo

      XXX
      A neviem preco vsetci s toho robia stres. Vsak Turba sme tu uz raz mali (okolo roku 1982 tusim). Ja si myslim ze mozme byt radi ze to nieje TDI (viz Audi na Le Mans), az to budu diesle, potom bude tento sport definitivne v rujnach 05

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      ........u správneho motorsportu má být pořádnej rámus vůně benzínu,oleje a taky pálení gum 03tohle to chcou zakázat 02 02 02s takovým motorsportem ať jdou někam 02 10.........ať tam hodí ještě katalizatory + lambda sondy!!!

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    Taky bych si přál ve F1 V10 a 12tisíc otáček,třeba dva motory na sezonu 01 04........4 válec 02 02 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TarAg

      TarAg

      XXX
      Máte krátkou paměť, motory V10 točily k 20.000 otáček, krátkodobě i přes. Pamatuju na poslední závod jedný sezóny, kdy Ferrari pro MS připravilo motor, co mohl točit na 22.000 rpm. (Stačilo, aby vydržel jeden závod, tak si mohli dovolit maximální otáčky zvednout.)

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama