DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bull ještě skrývá nejméně půl sekundy
McLarenu dnes ve druhém tréninku scházelo na Red Bull pouhých 5 tisícin sekundy, ten ale podle Hamiltona může v pohodě ještě o více než půl sekundy zrychlit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Red Bull ještě skrývá nejméně půl sekundy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasoval 1 člověk)
08.04.2011 18:12
Nechceš naznačiť, že zrazu pôjdu všetci proti… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000249
17:19 08.04.2011 XXXPetr, aký máš názor na toto ?
Keď má RB predné krídlo v poriadku, tak znižovanie prednej časti monopostu môže byť riešené odpružením. Ale v pravidlách o pružení je:
10.1.2 Systém zavěšení musí být uspořádán tak, aby reagoval jen na změny sil působících na kola.-
Lojzko
18:01 08.04.2011 XXXTo záleží od charakteristiky pružiny, ktorá nie je lineárna, preto to nie je také jednoduché !
Oni v podstate v Red Bulle s tým experimentovali celú zimu, potom to v predsezónnych testoch vyskúšali tak nenápadne, že nik na to neprišiel, v Austálii to mal len Seb a teraz v Sepangu aj Mark. Úctihodný výkon, na klamanie nepriateľa. Starý lišiak Ross už na to asi prišiel, keď hovorí, že je to v poriadku a Michael bol v prvom tretí a v druhom tréningu piaty. A určite v kvalifikácii s tým príde aj Ferrari a Mclaren. -
-
Petr
18:55 08.04.2011 XXXV tom nevidím problém. Nemyslím si, že by to bylo nějaku fintou v zavěšení. Třetí pružinu Red Bull má pro oddělení vlivu aerodynamiky, ale tu používají všechny týmy, je to úplně běžná a nikoliv nová věc.
Nevím, v čem přesně vidíš problém s tou citací - mě to přijde úplně normální, že auta mění svůj sklon při brzdění rozjezdu. Nemyslím si, že by byl nelegální při současných pravidlech. Zkrátka Red Bull má odlišnou aerodynamickou filozofií (rake), už jsme se tu o tom myslím bavili.
Je spíše otázkou, jestli neupravit pravidla, protože hlídají jen statické zatížení a neodpovídají tomu, co na vůz působí při jízdě. RB je podle mě dle současných regulí v pořádku, nemá cenu je obviňovat.-
-
uzivatel000249
06:42 10.04.2011 XXXAno, ide o to, že sa RB nakláňa, resp. mení výšku monopostu na prednej a zadnej náprave nielen na základe síl pôsobiacich na kolesá. Mení na základe rýchlosti, resp. na základe aerodynamiky ... A to nie je v súlade s pravidlami !
Toto FIA nenapadne pri kontrole ich zavesenia/odpuženia ?
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek