Infiniti je luxusní značka japonského Nissanu, který je součástí Renaultu. Tímto krokem chce využít Formule 1 k proslavení svého jména. Motory tedy zůstanou stejné, Red Bull je však díky tomuto kroku bude dostávat zdarma, čímž ušetří ročně výše zmíněnou sumu.
Zatím není známo, zda Renault/Nissan poskytne další finanční podporu Red Bullu - i tak by se ale pro Red Bull jednalo o citelnou úsporu ve výši 4 - 5 % jejich celkového rozpočtu. Své finanční prostředky pak budou moci věnovat na další potenciální zvyšování výkonnosti.
Red Bull byl loni jediným z top týmů, který si musel za motory platit. Osm millonů Euro (200 mil. Kč) je pevná roční částka sjednaná v rámci FOTA, kterou zákaznické týmy musí platit výrobcům motorů.
Motor Renault RS27-2011
Smlouva Red Bullu s Infiniti by mohla být zítra oficiálně oznámena na ženevském autosalonu, brzy se tedy dozvíme další detaily. Nissan s Renaultem se snaží zvýšit povědomí o značce Infiniti, aby přežili v konkurenčním boji se svými rivaly jako je Audi, BMW, Jaguar či Mercedes. Tyto dvě společnosti uzavřely partnerství v roce 1999. Renault drží 44,3 % akcií Nissanu, ten vlastní pro změnu 15 % akcií Renaultu.