Angažování Naraina Karthikeyana jako závodního jezdce HRT nepochybně překvapilo mnoho fanoušků nejen španělské stáje. Ind se do F1 vrací po pěti letech. Svou roli v tom sehrála i společnost Tata Group, která 33letého pilota sponzoruje. Otázkou je, zda předvede lepší výkony než v roce 2005, kdy závodil za tým Jordan (dnešní Force India).
Jeho nový šéf Colin Kolles věří, že ano: "Myslím, že Narain udělá vše pro to, aby byl co nejlepší. S F1 už má zkušenosti, což je pro nás velkým přínosem. Znám ho dobře z Le Mans Series, kde pro mě jezdil. Musel vydržet v kokpitu mnohem déle než během závodu Formule 1 a myslím si že prokázal, že na Formuli 1 rozhodné má. Je vyspělejší a doufám že i o něco rychlejší než v tom roce 2005 u Jordanu."
Tím, že HRT podepsalo Karthikeyana má naději, že přiláká pár nových sponzorů z Indie, protože zájem o tento sport by měl s letošní premiérovou Velkou cenou Indie stoupnout: "Ano, je to velká země se spoustou různých firem a společností které se určitě budou chtít zviditelnit prostřednictvím Formule 1."
Jak to bude s Vitantoniem Liuzzim? Zůstane u Force Indie nebo půjde k HRT, nebo někam jinam?
HRT ovšem potřebuje ještě druhého pilota. Kolles ale zatím vyčkává, doufá, že se mu podaří ulovit nějakého zkušeného pilota: "To, že má pilot smlouvu ještě nemusí znamenat, že bude závodit. Může se stát ještě hodně věcí. Proto stále čekáme s oznámením druhého jména."
Kolles tím nepřímo naznačil svůj zájem o Vitantonia Liuzziho, který pravděpodobně, přestože má podepsanou smlouvu, o svoje místo u Force Indie přijde.