Bez „launch control“ to bude zajímavější

Daniel Šupa, 26. února 2004, 15:22 Google+

Britský pilot týmu BAR Honda Jenson Button se těší na závody bez tohoto pomocného systému.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Button, Jenson

Button, Jenson | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

Starty jsou jistě jedním z nejzajímavějších a nejvíce adrenalinových okamžiků každého závodu. O pevných startech v případě Formule 1 to platí dvojnásob. Poslední roky používaný launch control, systém zamezující protočení zadních kol při startu, pilotům důležité okamžiky pro celkový výsledek závodu značně ulehčoval. Díky upraveným předpisům však budou nyní jezdci nuceni celou startovní proceduru zvládnout bez elektronické pomoci.

Když se k tomu přidá ještě zákaz plnoautomatické převodovky, máme se na co těšit, a to stejné si myslí i Jenson Button. Přestože zákaz elektroniky ztíží pilotům práci a vyvine na ně větší tlak, Brit je přesvědčen o tom, že pro diváku bude tato změna přínosem.

„Bez launch control to bude velmi zajímavé,“ tvrdí Button. „Bude to jiné, když budete na startu se zhasínajícími světly pod tlakem. Bude to úplně jiná hra.“


Foto: BAR Honda

Vytisknout

Diskuze: Bez „launch control“ to bude zajímavější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Schumi: "Pořád jsem lepší a lepší!" - anotační foto

Schumi: "Pořád jsem lepší a lepší!"

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  3. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  4. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  5. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

  6. Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud