Během dnešního dne zajeli měřený čas ve třetím tréninku pouze dva piloti. Déšť sílil, proto byla nakonec kvalifikace přesunuta na neděli. Podle Sama Michaela se však klidně mohlo jet - kdyby týmy měly k dispozici monzunové pneumatiky.
"Kdybychom s tím přišli, nebylo by to zas tak obtížné, abych byl upřímný," uvádí technický ředitel Williamsu. "Akorát bychom museli změnit pravidla, abychom mohli používat tyto pneumatiky - monzunové, které by měly 10 - 12 mm hluboký vzorek."
"Samozřejmě by byly o pět či deset vteřin na kolo pomalejší za běžného deště, ale v takových podmínkách bychom je nepoužili. Pouze za podobných okolností, jako panovaly dnes. FIA by jen vydala zprávu: 'Musíte použít monzunové pneumatiky.' Podle mě je to možné i v době, kdy máme jediného dodavatele," vysvětluje Michael.
"Kdyby byla neděle, závod by byl zrušen a vy byste se těšili na pondělní závod, což by narušilo spoustu věcí. Náklady na sadu monzunových pneumatiky by ve srovnání s tím byly podstatně nižší. Možná byste je použili pouze jednou za tři roky, ale měli byste aspoň něco," uvádí Australan.
O zábavu v boxové uličce se dnes staraly lodičky
Podle něj dnešní den neudělal Formuli 1 nejlepší reklamu: "I když změna a věci, které jsou jiné než obvykle, jsou zajímavé, není to dobré sledovat hodinu televizi, kde všichni sledují, jak si ostatní pouštějí boxovou uličkou lodičky. Je to legrace 30 vteřin, ale hodinu?"