Směsi se liší vždy ob jeden stupeň v tvrdosti: v Suzuce a v Koreji týmy za sucha budou obouvat měkkou a tvrdou směs, zatímco v Brazílii a finálovém Abú Zabí super-měkkou a střední.
Šéf vývoje sportovních pneumatik Bridgestone Hirohide Hamašima k tomuto výběru dodal: "Nejzajímavější na posledním výběru byla otázka, co přivézt do Koreje? Jak už to vždy u nových závodů bývá, při rozhodování úzce spolupracujeme s FIA, okruhem a týmy, ale krom toho máme vždy na mysli bezpečnost, proto budeme při prvním závodu v Koreji přirozeně konzervativnější. Pneumatiky pro Koreu jsou již odesílány a my se již těšíme na nové zázemí, kam se dostaneme za sedm týdnů.
V Suzuce dostávají pneumatiky hodně zabrat, proto budeme mít kombinaci tvrdé a měkké směsi, zatímco Sao Paolo a Jas Marina vyhovují lépe kombinaci super-měkké a střední. Vzhledem k povaze okruhů zde nebyl žádný prostor pro tvrdší se super-měkkou alokací, ačkoliv jsme vyhodnocovali i tuto možnost po tom, co jsme se naučili na Nürburgringu" [myslel Hockenheim, kam letos Bridgestone přivezl svou nejměkčí a nejtvrdší směs zároveň].