Whitmarsh: Papírově by nám měla Monza sedět

PH, 6. září 2010, 12:00 Google+

Šéf McLaren Martin Whitmarsh soudí, že okruh v Monze by měl velmi dobře vyhovovat jízdním vlastnostem jejich monopostu MP4-25.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GP Belgie

GP Belgie | foto: McLaren

Sdílejte článek

Poté, co Lewis Hamilton získal pro McLaren v Belgii letošní páté vítězství, se rovněž opět posunul do čela šampionátu, zatímco v Poháru konstruktérů schází britské stáji na vedoucí Red Bull pouhý bod.

Podle mnoha odborníků by se mohl McLaren o víkendu posunout znova i do čela týmového hodnocení. I samotný šéf Martin Whitmarsh tvrdí, že by jim Monza měla sedět: "Papírově by charakteristiky okruhu v Monze měly vyhovovat našemu balíku. Vyvinout vůz, který podává výborné výkony na jedné z nejunikátnějších světových tratí v kalendáři Formule 1, však není jednododuché."

"Nízký přítlak, extrémně vysoké maximální rychlosti - to jsou přirozené požadavky Monzy pro níž je třeba připravit vlastní aerodynamický balík. A zvolit správnou úroveň přítlaku není tak jednoduché, jak to vypadá!

hamilton_spa
Lewis Hamilton ve vítězném monopostu MP4-25 v Belgii

Potřebujeme sladit dohromady spoustu mechanických a aerodynamických nastavení, máme-li poskytnout Jensonovi a Lewisovi tento víkend prvotřídní nástroj," pokračuje šéf McLarenu. "Víme, jak vyhrávat závody a mistrovství světa, a o víkendu budeme samozřejmě opět usilovat o vítězství."

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Whitmarsh: Papírově by nám měla Monza sedět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Gascoyne, Mike

Gascoyne kritizuje Vettela

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud