DISKUZE K ČLÁNKU Úvodní deštivý trénink kořistí Alonsa
SPA - 1. TRÉNINK; V pátečním dopoledním tréninku byl nejrychlejší Fernando Alonso na Ferrari před druhým Lewisem Hamiltonem a Robertem Kubicou. Počasí pilotům příliš nepřálo, téměř celé dopoledne v belgických Ardénách propršelo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Úvodní deštivý trénink kořistí Alonsa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasoval 1 člověk)
27.08.2010 11:50
To měl fernando náskok jako hrom, ale asi měl… »
» uzivatel000324
(Hlasoval 1 člověk)
27.08.2010 12:01
Cas dosiahol uplne na konci treningu predtym bol… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr
12:45 27.08.2010 XXX
Ferrari zkoušelo obě verze - ta starší by měla poskytovat větší přítlak, novější zase lepší proudění vzduchu směrem k přepracované zádi s novými výfuky a difuzorem. S oběma jezdily i v maďarských pátečních trénincích.
Novinek jsem si pár všiml, žel teď na to nemám moc času, navíc za chvíli začíná druhý trénink.
Novinek jsem si pár všiml, žel teď na to nemám moc času, navíc za chvíli začíná druhý trénink.
uzivatel000190
12:33 27.08.2010 XXX
Co jsem teď kouknul rychle na první fota, tak ferrari jezdilo se starým křídlem... takže nové nevyhovuje dvojnásobnému zatížení? Co RB? A s barvou jsi měl pravdu, bylo to jen garáží... Pozoroval jsi nějaké další zajímavosti na autech krom fkanálu u renaultu? Mimochodem zepředu to nasávání vypadá opravdu monstrózně.
uzivatel000324
12:21 27.08.2010 XXX
Petr ja som sledoval len live timing na mobile a videl som skocit len cas ze sa zlepsil u alonsa. Mam sice LT aj s mapou okruhu a kde sa nachadzaju auta al to som nestihal sledovat - som v praci
dodo
dodo
Petr
12:06 27.08.2010 XXX
Ahoj, díky
Žlutá je podle mě pořád stejná, je to dáno těmi světelnými podmínkami.
Na těch otvorech nemusí být nic špatně - pokud myslíš ty boční za airboxem. Navíc právě ony nemusí krmit F-kanál - mohou klidně přispívat ke chlazení (např. olejového čerpadla), ještě nemám moc informací o jejich systému.
Jedná se zřejmě o aktivní systém (Kubica ho dle záběru ovládal na rovinkách levým zápěstím) s nízkotlakým vstupem vzduchu (podobné Williamsu, ne jako u McLarenu).
Žlutá je podle mě pořád stejná, je to dáno těmi světelnými podmínkami.
Na těch otvorech nemusí být nic špatně - pokud myslíš ty boční za airboxem. Navíc právě ony nemusí krmit F-kanál - mohou klidně přispívat ke chlazení (např. olejového čerpadla), ještě nemám moc informací o jejich systému.
Jedná se zřejmě o aktivní systém (Kubica ho dle záběru ovládal na rovinkách levým zápěstím) s nízkotlakým vstupem vzduchu (podobné Williamsu, ne jako u McLarenu).
uzivatel000324
12:01 27.08.2010 XXX
Cas dosiahol uplne na konci treningu predtym bol rozstup nejakych 0.337 mysli medzi alo a ham.
dodo
dodo
uzivatel000190
12:01 27.08.2010 XXX
Zdravím tě po návratu z dovolené, ještě jedna otázka, renault zesvětlil tu žlutou nebo to děla jen umělé světlo ze zářivek v boxech?
uzivatel000190
11:58 27.08.2010 XXX
Renault má na fkanálu nasávání podle mého laického oka na tom nejméně vhodném místě, ale oni asi vědí proč to udělali, každopádně tomu auto co do vzhledu podle mě fkanál pomohl, ta ploutev neploutev předtím byla divná...
uzivatel000190
11:50 27.08.2010 XXX
To měl fernando náskok jako hrom, ale asi měl jen štěstí na suchou trať....
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek