Týmy byly informovány o tom, s jakými pneumatikami mohou počítat při Velké ceně Kanady, Evropy a Velké Británie. Na všechna tato místa přiveze Bridgestone směsi, které se od sebe liší o dva stupně tvrdosti.
Měkčí z nich (option) bude po stranách pneumatiky označena proužkem zelené barvy, čímž pneumatikářská firma odkazuje na ekologickou kampaň FIA "Make Cars Green." V Montrealu a ve Valencii takto bude označena superměkká směs, v Británii měkká.
Směsi, které zatím Bridgestone potvrdil pro letošní sezónu
Šéf vývoje sportovních pneumatik Bridgestonu Hirohide Hamašima vysvětluje důvody pro výběr těchto směsí: "Velká cena Kanady a Evropy se bude konat na městských okruzích, kde je vzhledem ke kluzkému povrchu tratí důležitá přilnavost. Protože se na nich pravidelně nezávodí, budou se i tyto směsi zdát v pátky velmi tvrdé. V den závodu se okruhy zlepší a jejich pogumování zajistí vysokou přilnavost super-měkké směsi ve srovnání s větší trvanlivostí střední směs, což by měla být dobrá kombinace.
Silverstone byl v kalendáři vždy velmi náročným podnikem, nová úprava trati to ještě ztíží. Nová rovinka zvýší průměrnou rychlost. Jsou tam místa, kde se prudce akceleruje i brzdí. Budeme tam velmi pečlivě sledovat teplotu a opotřebení pneumatik. Očekáváme, že se budou drolit, i tvrdá směs, ale věříme, že měkká a tvrdá směs nabídne vzrušující závody."