Současný monopost, který si objednal zakladatel týmu Adrian Campos u Dallary, je pod palbou kritiky kvůli své nedostatečné výkonnosti. Kolles potvrdil, že kvůli toho dokonce rozvázali s tímto italským konstruktérem kontrakt.
Věří však, že bude moci brzy oznámit spolupráci s některou společností vlastnící aerodynamický tunel, aby již brzy mohli začít nový vůz vyvíjet.
"Dalším krokem je, že rozběhneme svůj vlastní vývojový program a pro rok 2011 pak postavíme vlastní auto. Zkusíme to současné co nejvíce vylepšovat. Případně se na to vykašleme a zaměříme se na příští rok," uvádí Kolles.
Doufá, že pokud vše půjde podle plánu, měli by být schopni do tří let bojovat uprostřed až na čele startovního pole. Jako důkaz předkládá své dřívější úspěchy.
"Force Indii to trvalo pět let. My to zkusíme dosáhnout za tři. Osobně si nemůžu dovolit dělat F1, vytvářím proto hodnotu pro ostatní lidi. Udělal jsem to tak pro Midland, pro Spyker, Molovu rodinu [majoritní akcionáři Spykeru, zakladatelé týmu Force India - pozn. PH] atd. Týmy byly vždy prodány za více peněz, protože se vyvíjely.
Bruno Senna za volantem nejpomalejšího vozu současné F1
A lidé, kteří znají to pozadí, ví, že jsem jediný, kdo to může dokázat. Nemyslím to nikterak arogantně, je to jednoduše kvůli toho, že nikdo jiný nemá takovou infrastrukturu a know-how," dodává sebevědomě Kolles.