Polák vnesl do týmu optimismus, když dnes odpoledne zajel třetí nejrychlejší čas. S potvrzením obratu ve výkonnosti F1.09 byl však opatrný. "Je to poprvé, co jsme nasadili na náš vůz dvoupatrový difuzor," uvádí Kubica. "Provedli jsme pár odlišných testů, abychom pochopili, jak funguje a jak ovlivňuje vyvážení monopostu. Je brzy na to říci, jak moc dobře funguje, protože rozdíl mezi Monakem a Istanbulem je dost velký."
Šéf inženýrů Willy Rampf věří, že nové díly je posunou vpřed. "Poprvé jsme dnes použili dvoupatrový difuzor a vypadá to, že to je krok kupředu. Máme však stále hodně práce, protože je docela obtížné nalézt správné vyvážení, s oběma směsmi pneumatik. Mezi dopolední a odpoledním tréninkem jsme podstatně změnili nastavení obou vozů, abychom prověřili novou aerodynamiku. Odpoledne jsme se jako obvykle připravovali na závod a měli jsme docela slibnou rychlost," řekl Rampf.