Sauber C23 a jeho debut na dráze

Daniel Šupa, 15. ledna 2004, 10:18 Google+

První představení na závodním okruhu ve Valencii skončilo ke spokojenosti celého týmu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fisichella, Giancarlo

Fisichella, Giancarlo | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Za volant v pondělí představeného monopostu usedl Giancarlo Fisichella a dokončil včera na španělském okruhu 33 kol, aniž by se vyskytly nejmenší problémy.

„Dnes mám narozeniny a mechanici mne překvapili dortem. Ale to není to nejlepší, co jsem od týmu dostal. Tím byl nový vůz, který se na dráze choval velice dobře. Odpoledne jsem dokončil několik kol a vše bylo v pořádku. Obvykle jsou při prvních jízdách problémy, ale dnes fungovalo vše tak, jak mělo, a to je v tuto chvíli tím nejdůležitějším,“ prohlásil po skončení testu italský pilot.

Ke konkurenceschopnosti se samozřejmě Fisichella vyjadřovat nechtěl. Více bude vědět až po testech příští týden v Barceloně, kde budou i další týmu startovního pole. „Pak se uvidí, jak konkurenceschopní jsme, ale dnes je celkově výborný den, neboť C23 fungoval skvěle a já jsem velmi spokojen,“ dodal Fisichella, jenž k týmu přestoupil od Jordanu.

Willy Rampf vysvětlil, čeho se první testy týkaly: „Dnešní harmonogram byl zaměřen na testy chlazení, elektroniku a palivový a hydraulický systém. Výsledky jsou uspokojující.“

Technický ředitel také hovořil o plánu pro čtvrteční den: „Zítra chceme vyzkoušet různá nastavení a věnovat den poznávání detailních charakteristik nového vozu.“

„33 kol bez problémů je vynikající debut nového modelu, nicméně je příliš brzy mluvit o potenciálu C23. Musíme počkat na srovnání s konkurencí,“ souhlasil s Giancarlem Fisichellou šéf týmu Peter Sauber.

Dnes bude v testu pokračovat znovu Fisichella a v pátek ho vystřídá druhý závodní jezdec Felipe Massa. Další třídenní testy plánuje tým v Barceloně od 20. ledna.


Foto: Sauber Petronas

Vytisknout

Diskuze: Sauber C23 a jeho debut na dráze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Důvod, proč si Ferrari ponechalo Rubense - anotační foto

Důvod, proč si Ferrari ponechalo Rubense

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  3. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  4. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  5. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

  6. Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud