„Na Středním Východě je několik lidí, kteří mne podporují v plánech vstoupit do formule 1. Spolupracujeme na tom už rok, původně jsme měli v plánu závodit s vlastním týmem Prodrive,“ uvedl Richards před odletem.
Převzetí továrního týmu Hondy si vysoké platby nežádá, ale investor se pod vysokými sankcemi smluvně zaváže automobilce udržet stáj na startovním roštu a zachovat velkou část pracovních míst v Brackley, a právě náklady na provoz jsou tím, z čeho má bývalý šéf BAR Honda největší obavy.
Od Bernieho Ecclestonea získá Honda, případně její nástupce, za letošní mizernou sezonu z prodeje autorských práv jen 30 milionů euro, spekuluje se, že si jel David Richards do Kuvajtu zajistit 80 milionů euro.
Richards a investoři z arabského světa spolupracují intenzivně už delší čas, také za koupí automobilky Aston Martin od Fordu byly arabské petrodolary.
Pokud by stáj skutečně převzal britský manažer, zřejmě by si ponechal i Jensona Buttona, neboť společně velmi úspěšně spolupracovali v týmu BAR Honda a jeden má o druhém velmi vysoké mínění.