Přestože úprava bariér a přilehlé okolí ohromně zvýšila bezpečnost, pro jezdce F1 je Eau Rouge obrovským zažitkem. „Je skvělé, že se do Spa vracíme. Projet tou zatáčkou, je to jako kdyby jste byli vystřeleným špuntem,“ komentoval nejslavnější levou-pravou zatáčku Mark Webber.
„Lidé si nedokáži představit jaké to je, když sjedete dolů a pak při výjezdu míjíte zeď. Je to neuvěřitelné, dokonce cítíte to prkno, jenž se vám na spodku monopostu odírá.“
Jenže s tím jak se mění Formule 1, mění se i průjezd Eau Rouge. Dříve byl hazard projet zatáčku na plný plyn. Desetiválcové motory podávaly mnohem větší výkon, než dnešní V8. Projet Eau Rouge na limitu uměli jen vyvolení, teď už takový problém není. Nicméně ten jedinečný pocit pilotů zůstává.