Maďarská pustina Force India nesedla

Pavel Barkáč, 3. srpna 2008, 17:37 Google+

FORCE INDIA - REVIEW; Giancarlo Fisichella si připsal na své konto skalp Barrichella i Bourdaisa, 15. místo ho ale zřejmě moc netěší. Adrian Sutil do cíle po problémech s brzdami nedojel.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fisichella, Giancarlo

Fisichella, Giancarlo | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Giancarlo Fisichella, 15.
Byl to těžký závod, nicméně jsme bojovali, jak to jen šlo. Na začátku jsem měl natankováno moc paliva, výkon však nebyl zlý a já jsem se mohl držet mých soupeřů. Oba vozy Williams jsem měl na dohled, jezdil jsem podobné časy, přitom do boxů zajely jen dvě kola po mé zastávce. Na konci závodu jsem zajel několik rychlých kol, to nejlepší bylo 1min 22.6, což nebylo vůbec špatné. Strategie nám vyšla, víc jsme z auta dostal nemohli.

Adrian Sutil, DNF
Start jsem měl normální, do první zatáčky jsem vjížděl vnějškem, pak jsem ale musel uhnout a jednu pozici jsem ztratil. Problémy přišly ve třetím kole, když se mi začaly přehřívat zadní brzdy a já musel přenést těžiště při brždění na ty přední. Od toho momentu se mi kola neustále blokovaly, vůz se nedotáčel a já měl co dělat, abych ho dokázal ovládat. Když zvážím tohle, můj výkon v prvním stintu nebyl špatný, v tom druhém jsem však byl zdržen skupinou přede mnou, protože jsem měl lehký vůz a ztratil jsem tak cenné sekundy. V poslední části závodu jsem dostal defekt pravé přední pneumatiky, pak brzdy odešly kompletně a měl jsem po závodě. Celkově jsem zklamán, protože po celý víkend jsme pracovali tvrdě.
Vytisknout

Diskuze: Maďarská pustina Force India nesedla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kubica, Robert

V BMW panuje smutek

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud