Vedení stáje přiznalo, že se rozhodli v případě letošního vozu zariskovat. Mario Theissen hovořil o kalkulovaném riziku. Pokud vše vyjde, mělo BMW konkurovat stájím bojujícím o titul.
„V F1.08 je určitě velký potenciál, zatím jsme ho ale zcela jistě nevyčerpali,“ přiznává technický ředitel Willy Rampf a dodává, že největší slabinou je zdlouhavé hledání optimálního vyvážení pro daný typ závodní dráhy.
„Od počátku testů na dráze jsme udělali několik změn mechanických i aerodynamických, ale vidím v naší blízkosti skupiny týmů, které jsou nám v tuto chvíli zřejmě blíž, než tomu bylo v sezoně 2007. Jaká je skutečnost ale uvidíme až v Melbourne.“
Cílem BMW Sauberu je pro letošní rok debutové vítězství, zatím má však stáj blíže k Renaultu a Williamsu, než k favorizovanému duu Ferrari a McLaren…