Ferrari a McLaren daleko před zbytkem světa

Karel Bařina, 22. července 2007, 17:48 Google+

EVROPA - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU: Přestože nejrychlejším vozem na trati bylo Ferrari s Felipem Massou za volantem, zvítězil McLaren díky rozhodující mokré části závodu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Massa, Felipe

Massa, Felipe | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Nejrychlejší kola padala kolem poloviny závodu, kdy byla trať suchá a blížilo se tankování nejrychlejších pilotů. Vůbec nejlepší čas nakonec zůstal Felipemu Massovi, který držel vedení až do konce závodu, kdy jej na mokru předjel Fernando Alonso s McLarenem.

Dlouho držel nejrychejší kolo Lewis Hamilton s McLarenem. Ten ke svým nejlepším časům využil volnou trať, kterou před sebou měl při stíhací jízdě po nevydařeném úvodu závodu. Možná vůbec nejrychejším dnes byl Kimi Räikkönen, na suchu v každém případě. Než se však dostal k závěrečnému slovu, vyřadila jej ze závodu technika a v tabulce nejrychlejších kol mů zůstalo čtvrté místo.

Není pochyb o tom, že Williams má za sebou zatím nejlepší závod sezóny a je velká škoda, že Nico Rosberg havaroval v prvním kole. Byl by nepochybně vyrovnaným soupeřem Alexe Wurze, dnes vyhlásitelného za "best of the rest". V nejrychlejších kolech překonal oba Red Bully, avšak v cíli byl o sekundu dříve Mark Webber, přestože podle nejrychlejších časů byl až za Coulthardem.

I přes oba vozy na bodech je domácí závod zklamáním pro BMW, hlavně kvůli vzájemné nehodě obou pilotů mnichovské automobilky v první zatáčce. Ani nejrychlejší kola však nenaznačují konkurenceschopnost z předchozích závodů, možná protože vozy nebyly po nejedné kolizi zcela v pořádku.

Nejrychlejší kola Velké ceny Evropy 2007:
1.   Felipe Massa -   Ferrari   -   1:32.853 (34)
2.    Fernando Alonso -   McLaren   -   1:33.231 (35)
3.    Lewis Hamilton  -  McLaren   -   1:33.401 (29)
4.    Kimi Räikkönen  -  Ferrari   -   1:33.904 (32)
5.    Alexander Wurz  -  Williams   -   1:34.235 (33)
6.    David Coulthard  -  Red Bull -   1:34.316 (48)
7.    Nick Heidfeld   - BMW   -  1:34.354 (49)
8.    Mark Webber  -  Red Bull   - 1:34.449 (29)
9.    Robert Kubica  -  BMW   - 1:34.451 (49)
10.    Jarno Trulli  -  Toyota   -   1:34.496 (29)
11.    Heikki Kovalainen  -  Renault   -   1:34.603 (48)
12.    Giancarlo Fisichella   - Renault   - 1:34.893 (48)
13.    Anthony Davidson  -  Super Aguri   -   1:35.282 (46)
14.    Rubens Barrichello  -  Honda   -  1:35.632 (37)
15.    Ralf Schumacher   - Toyota   - 1:36.195 (18)
16.    Takuma Sato   - Super Aguri  -  1:37.401 (18)
17.    Markus Winkelhock -   Spyker   -  1:42.783 (13)
18.    Jenson Button  -  Honda   -   2:20.041 (2)
19.    Adrian Sutil  -  Spyker  -  2:25.798 (2)
20.    Nico Rosberg  -  Williams  -   2:50.950 (2)
21.    Scott Speed   - Toro Rosso  -  3:01.900 (2)
22.    Vitantonio Liuzzi -   Toro Rosso  -  3:22.300 (2)

Vytisknout

Diskuze: Ferrari a McLaren daleko před zbytkem světa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Winkelhock, Markus

Hrdina Winkelhock

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

  2. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  3. PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

  4. GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud