Ta zatáčka byla moje, tvrdí Alonso i Massa

Pavel Stavebník, 14. května 2007, 15:02 Google+

Těžko s odstupem času a jen z televizních záběrů soudit, ale válečná sekera již byla vykopána. Massa ukázal, že z dvojnásobného šampiona nemá obavy a v cestě za titulem půjde i do rizika.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Massa, Felipe

Massa, Felipe | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Dvojnásobný šampion Alonso byl po závodě a výletu mimo trať rád i za třetí místo, ale neodpustil si kritiku na to, že mu Massa nenechal žádné místo, když se ho snažil předjet. „Pokud se podíváte na bok mého vozu, uvidíte zcela jasně, že jsem byl půl vozu před ním, a to svědčí o tom, kdo byl v zatáčce první a kdo mohl volit stopu. Myslím si ale, že při boji o titul je tak agresivní jízda v první zatáčce nerozumná a nechápu to. V 99% případů totiž taková kolize končí odstoupením ze závodu pro oba vozy."

Massa je však stejně neochvějně přesvědčen o tom, že měl plné právo volit jízdní stopu první zatáčkou a přiznává, že nesl s Alonsem stejné riziko. „Já byl uvnitř zatáčky a nerozumím v čem má Fernando problém. Byla to klasická závodní kolize, ale pokud budu na vnitřku zatáčky, budu si volit stopu a nebudu uhýbat. Pokud to bylo agresivní, pak stejně ode mne jako od něj."

Když vzpomeneme GP Malajsie, kde Massa chyboval při útocích na Hamiltona, můžeme být nakonec za jeho agresivitu a snahu o korektní boj kolo na kolo rádi. Co v Asii ztratil, ve Španělsku získal. Navíc se mu začíná pod nohama formovat potřebný základ a někteří už nyní radí, aby se pozornost Ferrari soustředila v boji o titul právě na něj.

Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Ta zatáčka byla moje, tvrdí Alonso i Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

McLaren prošel kontrolou FIA

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud