Hondu trápí aerodynamika. Přestože má nový moderní aerodynamický tunel o velikosti 1 : 1, výhodu jí to nepřineslo.
Týmový šéf Nick Fry slibuje malý pokrok, který by přišel začátkem evropské sezóny ve Španělsku. Vývoj se soustředí hlavně na přední část vozu, která trápí celou stáj. „Náš vůz není, kde by měl být a hlavním důvodem je aerodynamika,“ řekl Fry.
„Ale tým pracuje, sezónu odepsat nemůžete. Když začnete s novým vozem, potřebujete vědět, jak ho zlepšit. Musíme se ukázat a splnit naše plány.“
Dvojice Jenson Button Rubens Barrichello v současné chvíli patří do druhé desítky startovního pole. Avšak hlavní inženýr Jacky Eeckelaert si velmi váží jejich zpětná vazby, která je pro tým přínosná.
„Musíte se přes to přenést, protože když se nic nedaří, vůz není rychlý. Neříkají nám (Button, Barrichello), že vůz je dobrý, pomáhají nám přijít na zlepšení, která potřebujeme.“
foto: Honda Racing F1