Hlavní rozdíl mezi F1 a cestovním vozem?

Daniel Šupa, 20. listopadu 2006, 22:36 Google+

Tak schválně, kdo z vás zná správnou odpověď? Mladý německý jezdec Sebastian Vettel patřil při pátečních jízdách stáje BMW Sauber k členům týmu a pustil se do porovnávání.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vettel, Sebastian

Vettel, Sebastian | foto: sebastianvettel.de

Sdílejte článek

Titul šampiona evropského šampionátu F3 se mu sice získat nakonec nepodařilo, ale svým vystoupením za volantem vozu F1 zaujal natolik, že mu šéf BMW Motorsport Mario Theissen nabídl pro příští sezonu post testovacího pilota v továrním týmu německé automobilky.

„Hlavní rozdíl mezi vozem F1 a F3 je v tom, že ef-jednička se ovládá podstatně pohodlněji a jezdit s ní není taková dřina. Tím ale netvrdím, že je to jednodušší. V F1 dojde ke smyku nebo probrždění velmi snadno a pak ztrácíte proti soupeřům strašně moc času.“

Slibovali jsme vám však porovnání cestovního vozu a monopostu F1. Mnoho lidí jistě napadne výkon, otáčky motoru, akcelerace, jízdní vlastnosti, ale Vettela nejvíc překvapily brzdy.

„Brždění mi dělalo velké problémy. I při rychlosti 300 km/h brzdíte před zatáčkou nezvykle pozdě. Udělat to s cestovním vozem, tak by to byl náraz v plné rychlosti.“


Foto: sebastianvettel.de

Vytisknout

Diskuze: Hlavní rozdíl mezi F1 a cestovním vozem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Test Barcelona

Hisao Suganuma se vrací do Japonska

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

  2. V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  3. GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

  4. Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

  5. Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

  6. První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud