DISKUZE K ČLÁNKU Proč nikdo v F1 nechce mladého Schumachera? Villeneuve odpovídá
O služby syna legendárního Michaela Schumachera nemá žádný z týmů Formule 1 velký zájem. Bývalý šampion Jacques Villeneuve vysvětluje, co za tím vězí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč nikdo v F1 nechce mladého Schumachera? Villeneuve odpovídá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
15:59 12.08.2024 109.81.172.XXXPřečetl jsem článek a nejspíš je tam chyba. Schumacher v letech 2001 a 2002 nepředváděl rozporuplné výkony, ždyť v těchto letech byl mistrem světa.
Asi tam autorovi článku vypadla dvojka v letopočtu. Pokud je tedy řeč o "mladém". Pokud je řeč o "starším", pak tam v letopočtu vypadla jednička.
Po opravě prosím můj koment vymažte -
Fanda.LH
08:37 08.08.2024 85.193.32.XXXJá si myslím, že problém je v tom, že jméno Schumacher je velká značka... Mick jako její nositel, ji jako závodní jezdec není hoden... Což nemyslím zle, ale každý tým musí zvážit, když někoho angažuje, v jakém vztahu vůči sobě budou mít... Dnešní trend je jasný, chtějí loajální zaměstnance, kteří budou vděční vůbec za to, že v F1 vůbec můžou být...
V případě, že začnou vyhrávat závody, šampionáty, tak se z nich stanou ty hvězdy, které budou mít tu pozornost, budou si moc diktovat atd. atd. Jenže problém Micka je, že tohle on má od začátku... Ne, že by měl móresy, diktoval si, nicméně má tu pozornost a to je ten problém... Jeho jméno příliš rezonuje, má příliš velký dosah. To v F1 neuspěl a už ani není... -
juras
18:07 07.08.2024 88.103.92.XXXPři vší úctě k Nickovi...je strašné složitý být synem Michaela...a myslím že není tak výjimečný aby se prosadil vlastní silou.
A aktuálně nevidím důvod proč by ho někdo angažoval kvůli jménu...jakej profit by přinesl?
Jeho obrovským mínusem je právě jméno Schumacher a je synem Michaela...vždycky ho budou na prvním místě srovnávat s tátou...a protože není extra pilotem...to srovnání vždy pro něj vyjde špatně.-
SergioPÉREZ
22:31 07.08.2024 178.72.195.XXXJacques Villeneuve to taky musel zvládnout. Ale dnes už je F1 vytěsněna a jezdec je jak pod rentgenem, časové okno se smrsklo na desetiny, setiny...není prostor na velké, nebo opakující se chyby a reklama slavného jména to bude mít asi o hodně těžší než než dříve
-
-
SergioPÉREZ
14:04 07.08.2024 178.72.195.XXXTak zrovna od Žaka bych potřeboval znát jeho názor na Checa a budoucnost Red Bullu. Zrovna on byl vykopnut v průběhu sezony F1.-
jumpman
15:19 07.08.2024 95.80.230.XXXvilleneuve byl vždycky hlásná trouba co kváká o věcech na které se ho nikdo neptal. Faktem ovšem je, že přestože mercedes všude vykládá, jak se schumacher zlepšil při práci pro ně, ale ani nepřemýšlí o tom, že by mu dali šanci alespoň na ten rok, stejně tak alpine tvrdí, že v testech byl dobrý, ale dají přednost doohanovi, což je taky krok do neznáma. Mladýmu udělal haas a především stainer medvědí službu, kdy ho nedokázali odemknout. Pokud vyhrál F3 i F2, tak zase tak marnej bejt nemůže a vaz mu zlomil především tlak a nedůvěra od haasu kvůli nehodám...-
RoBertino
10:11 08.08.2024 185.63.97.XXXNe vždy prorok nižších formulí tahá za delší konec. Když se podíváme na původní F2 v letech 1967-1984, tak se výrazně prosadilo jen šest pilotů: Ickx, Regazzoni, Peterson, Depailler, Laffite a Arnoux. Špatní nebyli ani Beltoise, Jarier a Jabouille, ale spíš byli piloty středu pole (samozřejmě Jabouille dost doplatil na vrtkavost Renaultu). Ale od roku 1978? Giacomelli, Surer, Henton, Lees, C. Fabi, J. Palmer a Thackwell - ti žádnou díru do světa neudělali, takže ani šampion F1 automaticky neměl vydlážděnou cestu k úspěchům.
Dnes je doba jiná, přístup a posuzování taky, ale nesmíme zapomenout ani na fakt, že možností je mnohem méně - omezený počet týmů a podstatně menší fluktuace. Takže se klidně stane, že pokud někdo zahodí jednu šanci, další už nedostane, i kdyby se zlepšil jánevímjak.-
-
jumpman
15:53 08.08.2024 95.80.230.XXXvšak já netvrdím, že úspěch v F2 automaticky znamená, že bude mistrem světa F1, jen že to nebude žádnej dřevák, jak se povedlo vytvořit jeho mediální obraz steinerovi... Ano v současný okamžik máme asi nejvyrovnanější startovní pole co se týká výkonnosti pilotů v historii a tím pádem je každá chyba hodně vidět a mladej dost boural, o tom žádná. Když se ale podívám na začátky "starýho" schumachera, tak ten to na začátku kariéry někde rozvěsil snad každej víkend, jenže to nikdo neřešil jako teď...-
RoBertino
17:45 08.08.2024 185.63.97.XXXJá zase chtěl jenom podotknout, že nižší formule mohou pomoci při vstupu do elitní společnosti, ale nejsou automatickou zárukou úspěchu. Někdy dotyční nezvládnou situaci třeba právě proto, kolik se od nich očekává - a Mick to má s rodinným "prokletím" ještě těžší. Byly tu i příklady Grahama a Damona Hillových, Keke a Nica Rosbergových a Gillese a Jacquese Villeneuvových, ale jsou to spíš výjimky. Ono to tak je i v jiných sportech - namátkou mě napadá Johann a Jordi Cruyffovi, kdy Jordi odmítal kvůli srovnávání nosit na dresu jmenovku Cruyff, aby nebyl poměřován, to samé platí i pro hokej a tak dále... -
SergioPÉREZ
20:41 08.08.2024 178.72.195.XXXRelevantní informace poskytl Oliver Bearman. Když srovnával ovladatelnost a pocity ve vozech F1, F2, F3. Paradoxně v F3 trojkách při ovládaní vozu se cítil o hodně lépe a blíže k F1 jedničkám, než v F2 dvojkách, které mají diametrálně odlišné ovládání a pocitově vyžadují úplně něco jiného. Ani bych se nedivil, že někteří jezdci při přechodu na F1 se tak mohou dostat do slepé uličky. Jako Fanda jsem to zažil na vlastní kůži s mladým Nelsiněm Piquetem a ještě jsem projel ranec peněz. Vsadil jsem, že i za pomocí rad 3x Mistra světa svého otce porazí Alonsa a hned dá taky Titul. Že by to mohlo být možné, mi byl inspirací raketový nástup Jacquese Villeneuvea a hlavně Lewise Hamiltona, ale dopadlo to tak, jak dopadlo
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek