DISKUZE K ČLÁNKU Proč nikdo v F1 nechce mladého Schumachera? Villeneuve odpovídá

O služby syna legendárního Michaela Schumachera nemá žádný z týmů Formule 1 velký zájem. Bývalý šampion Jacques Villeneuve vysvětluje, co za tím vězí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč nikdo v F1 nechce mladého Schumachera? Villeneuve odpovídá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 12.08.2024 15:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 08.08.2024 10:11
Ne vždy prorok nižších formulí tahá za delší… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 07.08.2024 15:19
villeneuve byl vždycky hlásná trouba co kváká o… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 08.08.2024 15:53
však já netvrdím, že úspěch v F2 automaticky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    109.81.172.XXX
    Přečetl jsem článek a nejspíš je tam chyba. Schumacher v letech 2001 a 2002 nepředváděl rozporuplné výkony, ždyť v těchto letech byl mistrem světa. 18
    Asi tam autorovi článku vypadla dvojka v letopočtu. Pokud je tedy řeč o "mladém". Pokud je řeč o "starším", pak tam v letopočtu vypadla jednička. 03 18
    Po opravě prosím můj koment vymažte 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.193.32.XXX
    Já si myslím, že problém je v tom, že jméno Schumacher je velká značka... Mick jako její nositel, ji jako závodní jezdec není hoden... Což nemyslím zle, ale každý tým musí zvážit, když někoho angažuje, v jakém vztahu vůči sobě budou mít... Dnešní trend je jasný, chtějí loajální zaměstnance, kteří budou vděční vůbec za to, že v F1 vůbec můžou být...

    V případě, že začnou vyhrávat závody, šampionáty, tak se z nich stanou ty hvězdy, které budou mít tu pozornost, budou si moc diktovat atd. atd. Jenže problém Micka je, že tohle on má od začátku... Ne, že by měl móresy, diktoval si, nicméně má tu pozornost a to je ten problém... Jeho jméno příliš rezonuje, má příliš velký dosah. To v F1 neuspěl a už ani není...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Při vší úctě k Nickovi...je strašné složitý být synem Michaela...a myslím že není tak výjimečný aby se prosadil vlastní silou.
    A aktuálně nevidím důvod proč by ho někdo angažoval kvůli jménu...jakej profit by přinesl?
    Jeho obrovským mínusem je právě jméno Schumacher a je synem Michaela...vždycky ho budou na prvním místě srovnávat s tátou...a protože není extra pilotem...to srovnání vždy pro něj vyjde špatně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      178.72.195.XXX
      Jacques Villeneuve to taky musel zvládnout. Ale dnes už je F1 vytěsněna a jezdec je jak pod rentgenem, časové okno se smrsklo na desetiny, setiny...není prostor na velké, nebo opakující se chyby a reklama slavného jména to bude mít asi o hodně těžší než než dříve 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    178.72.195.XXX
    Tak zrovna od Žaka bych potřeboval znát jeho názor na Checa a budoucnost Red Bullu. Zrovna on byl vykopnut v průběhu sezony F1. 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      95.80.230.XXX
      villeneuve byl vždycky hlásná trouba co kváká o věcech na které se ho nikdo neptal. Faktem ovšem je, že přestože mercedes všude vykládá, jak se schumacher zlepšil při práci pro ně, ale ani nepřemýšlí o tom, že by mu dali šanci alespoň na ten rok, stejně tak alpine tvrdí, že v testech byl dobrý, ale dají přednost doohanovi, což je taky krok do neznáma. Mladýmu udělal haas a především stainer medvědí službu, kdy ho nedokázali odemknout. Pokud vyhrál F3 i F2, tak zase tak marnej bejt nemůže a vaz mu zlomil především tlak a nedůvěra od haasu kvůli nehodám...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Ne vždy prorok nižších formulí tahá za delší konec. Když se podíváme na původní F2 v letech 1967-1984, tak se výrazně prosadilo jen šest pilotů: Ickx, Regazzoni, Peterson, Depailler, Laffite a Arnoux. Špatní nebyli ani Beltoise, Jarier a Jabouille, ale spíš byli piloty středu pole (samozřejmě Jabouille dost doplatil na vrtkavost Renaultu). Ale od roku 1978? Giacomelli, Surer, Henton, Lees, C. Fabi, J. Palmer a Thackwell - ti žádnou díru do světa neudělali, takže ani šampion F1 automaticky neměl vydlážděnou cestu k úspěchům.
        Dnes je doba jiná, přístup a posuzování taky, ale nesmíme zapomenout ani na fakt, že možností je mnohem méně - omezený počet týmů a podstatně menší fluktuace. Takže se klidně stane, že pokud někdo zahodí jednu šanci, další už nedostane, i kdyby se zlepšil jánevímjak.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Samozřejmě šampion F2 neměl automaticky vydlážděnou cestu k úspěchům...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            však já netvrdím, že úspěch v F2 automaticky znamená, že bude mistrem světa F1, jen že to nebude žádnej dřevák, jak se povedlo vytvořit jeho mediální obraz steinerovi... Ano v současný okamžik máme asi nejvyrovnanější startovní pole co se týká výkonnosti pilotů v historii a tím pádem je každá chyba hodně vidět a mladej dost boural, o tom žádná. Když se ale podívám na začátky "starýho" schumachera, tak ten to na začátku kariéry někde rozvěsil snad každej víkend, jenže to nikdo neřešil jako teď...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              185.63.97.XXX
              Já zase chtěl jenom podotknout, že nižší formule mohou pomoci při vstupu do elitní společnosti, ale nejsou automatickou zárukou úspěchu. Někdy dotyční nezvládnou situaci třeba právě proto, kolik se od nich očekává - a Mick to má s rodinným "prokletím" ještě těžší. Byly tu i příklady Grahama a Damona Hillových, Keke a Nica Rosbergových a Gillese a Jacquese Villeneuvových, ale jsou to spíš výjimky. Ono to tak je i v jiných sportech - namátkou mě napadá Johann a Jordi Cruyffovi, kdy Jordi odmítal kvůli srovnávání nosit na dresu jmenovku Cruyff, aby nebyl poměřován, to samé platí i pro hokej a tak dále...

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • SergioPÉREZ

              SergioPÉREZ

              178.72.195.XXX
              Relevantní informace poskytl Oliver Bearman. Když srovnával ovladatelnost a pocity ve vozech F1, F2, F3. Paradoxně v F3 trojkách při ovládaní vozu se cítil o hodně lépe a blíže k F1 jedničkám, než v F2 dvojkách, které mají diametrálně odlišné ovládání a pocitově vyžadují úplně něco jiného. Ani bych se nedivil, že někteří jezdci při přechodu na F1 se tak mohou dostat do slepé uličky. Jako Fanda jsem to zažil na vlastní kůži s mladým Nelsiněm Piquetem a ještě jsem projel ranec peněz. Vsadil jsem, že i za pomocí rad 3x Mistra světa svého otce porazí Alonsa a hned dá taky Titul. Že by to mohlo být možné, mi byl inspirací raketový nástup Jacquese Villeneuvea a hlavně Lewise Hamiltona, ale dopadlo to tak, jak dopadlo 12 12 12 12 11

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama