Pořad bude vysílat televizní kanál Discovery Channel během října a listopadu tohoto roku v Evropě, Africe, Asii, Latinské Americe a na Blízkém východě. Čeští diváci budou mít šanci sledovat tento jedinečný pořad 22. října ve 20 hodin na kanálu Discovery.
Pořad ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA, který natočil štáb North One Television, přinese divákům exkluzivní záběry ze zákulisí závodů F1. Tvůrcům pořadu se podařilo získat vstup do továrny a vávojového centra společnosti Toyota v Kolíně nad Rýnem, což něbývá tak obvyklé. Záběry ze zákulisí doplňují videozáznamy testovacích jízd a rozhovory s významnými postavami F1. Diváci se seznámí s tím, co obnáší příprava formule a jezdce na jeden z nejatraktivnějších závodů na světě.
Spolupráci Discovery Networks a Toyota zprostředkovala mediální agentura Zenith Optimedia.
„Závody F1 patří k nejatraktivnějších sportům pro klíčovou skupinu našich diváků, mužů ve věku od 25 do 39 let. Díky spolupráci s týmem Toyota mohou být naši diváci při tom a zažít všechno to nadšení a vzrušení, které svět F1 nabízí,” vyjádřile se Annie Rodgers, Senior Vice President pro prodej v zemích střední, východní Evropy a na Blízkém Východě z Discovery Networks Europe.
„Pořad ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA vypráví neuvěřitelný příběh o tom, co všechno se děje v zákulisí seriálu F1. Našim záměrem bylo rozptýlit některé z mýtů o závodech Formule 1 a nabídnout fanouškům exkluzivní pohled do „kuchyně“ jednoho z nejnapínavějších sportovních závodů. Rozhodli jsme se pro spolupráci s Discovery, aby diváci mohli sledovat skutečně zajímavý dokument, nabitý informacemi, vášní pro Formule 1, který diváky doslova vtáhne do děje,” řekl Katsuyoshi Tabata, generální manažer globální marketingové divize ve společnosti Toyota Motor Corporation.
Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
Foto: Panasonic Toyota Racing