McLaren: rychlost máme, vítězství ne

iM3, 1. října 2006, 11:22 Google+

Tým McLaren Mercedes disponuje skoro každý závod značnou rychlostí, ale ve výsledku je to vždy skoro stejné – smůla a technické problémy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Montoya, Juan Pablo

Montoya, Juan Pablo | foto: McLaren

Sdílejte článek

Kimi Raikkonen - nedokončil:
Byla to škoda. Vypadalo to, že bychom dnes mohli dosáhnout na vítězství. Přesně nevím co se stalo, ale plyn najednou špatně reagoval, motor se přepnul do bezpečnostního módu a zařadil neutrál. Podařil se mi start, vzal jsem to vnějškem a získal několik pozic. Bylo to trochu těsné, v tu chvíli se mi Fisichellu předjet nepodařilo. Později jsem ho překonal a před první zastávkou jsem stahoval Alonsa. Je to zklamání, ale přinejmenším jsme ukázali, že máme rychlost, takže do Japonska se těším.

Pedro de la Rosa - 5. místo:
Těžký závod pro každého. Učinil jsem špatné rozhodnutí, když jsem po první fázi požádal mého inženýra o jinou sadu přechodných pneumatik Michelin. Ve zpětném pohledu, mohl jsem jako Kimi zůstat na těch, které jsem měl předtím. Jakmile trať osychala, zužovalo mě drolení (pneumatik). To mě stálo mnoho času, ale jinak bylo naše tempo dobré. Co se stalo na konci posledního kola, jsem pořádně neviděl. Začalo znovu lehce poprchávat a při příjezdu do brzdné dráhy jsme všichni byli na suchých pneumatikách. Měl jsem štěstí, že jsem se vyhnul problémům a získal dvě místa. Naše auto mělo rychlost. Jistě do konce roku vyhrajeme závod.

Foto: McLaren Mercedes

Vytisknout

Diskuze: McLaren: rychlost máme, vítězství ne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Massa - Schumacher M.

Massa: Schumacher na pitwall Ferrari nebude

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud