S dosavadním průběhem sezony je výstřední Ital spokojen a při GP Austrálie bojoval do osudné havárie o bodované pozice. „Jde to dobře, děláme pokroky a zlepšujeme se den po dni. Jsem s prací stáje moc spokojený a v Austrálii jsem mohl bodovat.“
Jako jednomu z mála jezdců se Liuzzimu poštěstilo srovnat dva vozy různých stájí, navíc s úplně jinými motory. Přestože nemohl porovnat oba za identických podmínek, více chvály logicky sklidil Red Bull RB2 s motorem Ferrari V8.
„Byla to cenná zkušenost. RB2 je skvělý a motor také. Každý říkal, že bude omezený desetiválec rychlejší, konkurenceschopný je, ale osmiválec v RB2 je rozhodně rychlejší a nejen v rychlých zatáčkách, ale i v pomalých, kde jsme měli mít navrch my.“
Vitantonio Liuzzi se loni vystřídal v závodním voze Red Bull s Klienem, ale poté už příležitost ke startu v závodech nedostal. Letos je jeho situace jiná. Závodí sice za papírově horší tým, má však sedačku do konce roku jistou.
„Jsem šťastný, nemusím se bát o místo a mohu se na práci více soustředit, jsem uvolněnější a mám k dispozici stejný tým lidí.“
Foto: GEPA pictures GmbH