Spoľahlivosť bude v Bahrajne kľúčovou

Jozef Smrtník, 7. března 2006, 21:03 Google+

Slová technického riaditeľa Toyoty znamenajú obavu z noviniek v oblasti techniky, ktorá bude preverená na jednej z najťažších tratí sezóny.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Gascoyne, Mike

Gascoyne, Mike | foto: Panasonic Toyota Racing

Sdílejte článek

Prvé preteky v Bahrajne, ktoré budeme môcť sledovať už túto nedeľu znamenajú štart novej éry motorov V8. Okrem novinky v tejto oblasti nastalo u väčšiny tímov k väčším technickým zmenám. Po minulé roky bežne prvá Grand Prix v Austrálii nedisponuje tak agresívnymi podmienkami, aké sú na púštnej trati Sakhir, takže drobné chyby pri zimnej príprave neboli tak zreteľné, ako tomu môže byť teraz.

To že za úspech bude možné považovať už dojazd do cieľa si uvedomuje aj technický riaditeľ Toyoty Mike Gascoyne: "Bahrajn je miestom pre naozajstnú výzvu, pretože okruh je snáď najviac náročný na brzdy vrámci celej sezóny. Okruh je obklopený pieskom a k tomu všetkému je tu veľmi horúco, čo môže znamenať problémy s chladením na nových autách. Spoľahlivosť preto bude kľúčovou, obzvlášť pri prestupe na motory V8."

Vrámci svojho tímu Toyota si Mike ťažkú hlavu nerobí a verí, že problémy so spoľahlivosťou sa oboch pilotov Schumachera a Trulliho týkať nebudú.

"TF106 vykazoval počas testov veľkú spoľahlivosť bez väčších technických problémov, taže v tomto smere sme optimisti. Minulý rok sme tu štartovali z predných miest a skončili sme druhí. Radi by sme tento úspech zopakovali, ale vrámci našich predpokladov to nebude jednoduché."

Foto: Panasonic Toyota Racing

Vytisknout

Diskuze: Spoľahlivosť bude v Bahrajne kľúčovou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ecclestone - Tomita

Ecclestone: Týmy dostanou dvojnásobek

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

  2. Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

  3. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud