Tu představuje prezident FIA Max Mosley a jeho návrhy na zvýšení bezpečnosti a zajímavosti závodů při snížení rychlosti vozů a nákladů týmů. Vše je směřováno nejpozději k začátku sezony 2008, kdy vyprší současná Concorde Agreement.
Z novinek se jednalo především o netradičním zadním spoileru, který je nazýván CDG a který by měl přinést menší přítlak vozů a snadnější předjíždění. FIA pracuje na jeho brzkém zavedení do praxe, týmy však zatím CDG bez řádných testů a ověření odmítají.
I nadále se počítá se slicky místo drážkovaných pneumatik, motory a převodovkami s životností několika závodních víkendů a opětovně se objevily myšlenky jednotné elektronické řídící jednotky, omezení maximálních otáček motoru, zrušení trakční kontroly a zákaz úprav aerodynamiky během závodní sezony.
Zdá se, že osud více dodavatelů pneumatik je v F1 definitivně zpečetěn a vozy budou startovat s gumami monopolního dodavatele, což sníží náklady na testy a FIA bude snadněji kontrolovat rychlost vozů a tím i bezpečnost závodů.
Foto: BAR Honda